Nejedná se při tom o žádné velkolepé zákroky, jsou to jen změny na detailech. Hlavně jde o pozměněné kanály vedení chladícího vzduchu, snížení ztrát při tření v mechanice, zlepšení geometrie podvozku a snížení těžiště. Vše již nyní nasvěduje tomu, že značce Audi nic nebrání v obhajobě vítězství z předchozích dvou let.
"Vůz by měl být na všech tapech okruhů rychlejší," slibuje Appel. Také motor byl podroben dalšímu vývoji. "Letošní agregát bude lepší, než náš motor z 2001," kazí náladu všem konkurentům šéf vývoje motorů v Audi Ulrich Baretzky.
Tovární pilot Emanuele Pirro, který první testy jel, je o kvalitách nového R8 přesvědčen: "Především co se týče aerodinamiky jsme udělali opět krok kupředu. Jsem plný optimismu." Při dvanáctihodinovce v Sebringu nasadí Audi dva nové R8 pro posádky Biela-Kristensen-Pirro a Capello-Herbert-Pescatori. Kdo bude v Le Mans pilotovat třetí vůz, ještě jasné není.
Vozy továrního týmu Audi Joest nenastoupí ve 24 hodin Le Mans 2003. Na snímku jede se spiderem R8 Ital Emanuele Pirro. |