Svého týmového kolegu porazil český jezdec, i když těsně, v první části tratě, kdy zajel šestnáctý čas.
Naopak ve střední, nejrychlejší pasáži dosáhl až na osmnácté místo, zatímco Frentzen byl čtrnáctý. Lze to vysvětlit Engeho menší zkušeností s řízením vozu v tak vysokých rychlostech, jakých monoposty formule 1 v Monze dosahují.
V prvním a posledním úseku jezdil nejrychleji Ralf Schumacher, v prostředním Rubens Barrichello. V rychlosti opět exceloval Alesi, který zajel v druhé části trati druhý čas.
Měří se také doba, kterou jednotlivý piloti strávili v úseku boxů. Nejrychlejší zastávku předvedl při svém druhém pokusu jezdec Ferrari Rubens Barrichello. Na trati v boxech strávil 20.754 vteřiny. Brazilec si však pohoršil první zastávkou, která trvala 30.765 vteřiny.
Nejdéle byl v boxech Fernando Alonso, 1:10.931 minuty. Tomu ale mechanici opravovali monopost. Tomáš Enge strávil v boxech podprůměrných 26.421 vteřiny. Pomalejší než mechanici Prostu byli jen technici u dalších čtyř vozů.
Nejrychlejší kola závodu:
Nejvyšší dosažené rychlosti:
Nejlepší časy v jednotlivých částech trati:
Tomáš Enge s vozem stáje Prost při Velké ceně Itálie |