"Během testů jsme se soustředili jak na krátkodobé, tak i na dlouhodobé cíle. Hledali jsme optimální nastavení pro nejbližší velkou cenu, ale také jsme zkoušeli některé věci, které bychom rádi využili v roce 2002. To byla práce pro Takuma Sata,“ řekl šéfinženýr BARu Steve Farrell.
"S naší prací při testech jsem spokojený a do Spa se samozřejmě těšíme a vidíme závod optimisticky. Chtěli bychom získat několik důležitých bodů v boji o čtvrtou příčku v Poháru konstruktérů,“ dodal Farrell
Mezi tím se na trati ve Vairanu poprvé s vozem formule jedna svezla britská hvězda F3 Anthony Davids. „Byl jsem nervózní po celou dobu, nikdy jsem tolik nervů nezažil! Byl to nejkrásnější okamžik mého života. Ujel jsme 515 kilometrů a ve voze jsme se cítil dobře. Jen jsem měl pocit, že jsem nebyl tak rychlý, jako bych být mohl. Vytáhl jsme to někam k 280km/h. Auto se mi řídilo lehce. Ani jsem příliš necítil krk, i když odstředivé síly ve formuli jedna opravdu pracují. Co mě uchvátilo, byl neuvěřitelná přilnavost vozu,“ uvedl po testech Davids.