„Brazílie byla pro nás dalším zklamáním, ale v následných testech ve Valencii jsme určitě udělali nějaký pokrok. Nečekám, že bychom se v Imole nějak zázračně zlepšili, ale mám pocit, že kráčíme ve správném směru. Při grand prix v Interlagosu se monopost choval o něco lépe než v minulých velkých cenách, takže tento trend snad o víkendu bude pokračovat. Do Imoly jezdím rád, je to příjemná trať, diváci kolem jsou skvělí a italské jídlo miluji. Jako řada jiných, je to okruh s vysokým přítlakem a má zajímavý půdorys. V předchozích letech se nám v San Marinu dařilo a já se tam těším i letos,“ řekl Jacques Villeneuve.
Hned po závodě v Brazílii se zúčastnili Olivier Panis a Anthony Davidson třídenních testů ve Valencii, kde se věnovali především elektronice vozu a zkouškám inovovaného motoru Honda, pneumatik Bridgestone a drobných aerodynamických změn. Na základě absolvovaných testů Panis věří, že se jeho černá série konečně přeruší. „Nedojel jsem první tři závody sezony, takže jedu do Imoly s vírou v lepší výsledek. Mým cílem je dojet, takže nejdůležitějším faktorem je spolehlivost. Také chci využít našeho potenciálu a dosáhnout co nejlepšího výsledku. Také práce ve Valencii byla soustředěna na spolehlivost monopostů a všech jeho komponent. Velmi blízko jsme spolupracovali s Hondou a vylepšili také řiditelnost vozů. Je dobře, že evropská sezona začíná právě v Imole. Je to zajímavý okruh se skvělými diváky,“ uvedl Olivier Panis.
„Máme před sebou velká očekávání, k nimž nám ještě chybí dlouhá cesta. Ale budování budoucnosti není lehká věc. Udělali jsme před Imolou nějaký pokrok na poli spolehlivosti a hlavně Honda udělala obrovský skok se svým agregátem. Teď jen musíme z toho, co máme, vytěžit v závodě co nejvíce,“ dodal technický ředitel BARu Geoffrey Willis.