nrique Bernoldi strávil uplynulý týden testováním. V úterý absolvoval za deště celkem 33 okruhů. Druhý den se počasí umoudřilo, a tak Brazilec ujel plných 78 kol. Jezdec pracoval na aerodynamice a pneumatikách, ale zkoušel i novou specifikaci motoru, jehož chování ho prý velmi potěšilo.
"A1-Ring je velmi hladká trať s malou přilnavostí. Je zábava tam jezdit, i když se na okruhu nedá moc předjíždět, takže je důležité zajet dobrý čas v kvalifikaci. Loni jsem dobře odstartoval, ale musel jsem odstoupit kvůli hydraulice. Protože je trať v horách, může se tam počasí změnit každým okamžikem. Testy v Silverstone šly výborně a my jsme získali hodně potřebných nových dat, které nám přípravu na Rakousko určitě usnadní," řekl Enrique Bernoldi.
"Doufáme, že nová specifikace motoru, kterou jsme ve Španělku použili ve kvalifikaci a již v Rakousku nasadíme na celý víkend, bude pro nás krokem kupředu. Na A1-Ringu je právě síla motoru dost důležitá, protože se tam jede na plný plyn jako málokde jinde. Agregát jsme po dva dny testovali a urazili kompletní simulovaný závod. Jeho výkon nás vskutku potěšil. Zkoušeli jsme i nové zadní zavěšení, které se též osvědčilo. V Rakousku se nám vždy dařilo, Enrique tam loni zajel svoji nejlepší kvalifikaci celé sezony. Musíme dostat z vozu vše, co v něm je, především v kvalifikaci. Věřím, že bychom se měli dostat do první dvanáctky," dodal technický ředitel Arrowsu Mike Coughlan.