Tím, kdo Czech Openu každoročně vtiskne jinou, ale vždy nezapomenutelnou tvář, je studio Graphico a jeho šéf Jaroslav Skokan. "S duchovními otci turnaje bratry Vaculíky spolupracujeme od prvního ročníku. S Martinem jsme totiž spolužáci a když jsme se tenkrát potkali na jednom z třídních srazů a povyprávěli si, kdo co zrovna dělá, základy budoucí spolupráce byly nevědomky nastoleny. Potom mi totiž kluci zavolali, zda bych jim navrhl tričko pro první ročník Czech Open a dnes je z toho už letitá spolupráce..." vzpomíná Jaroslav Skokan.
Prvním motivem byla tehdy trojkombinace Prahy, florbalového míčku a hokejky a v následujících dvou letech se lišila jen barva trička, zatímco u loga se podle původní myšlenky měl měnit jen letopočet. Jenže velký ohlas turnaje záhy přispěl i k větší propagační variabilitě. "Turnaj si postupně vybudoval velkou prestiž a bylo třeba jej rozvíjet nejen po sportovní, ale i propagační stránce. Do roku 1995 jsme navíc původní logo používali na propagační materiály nebo pozvánky, které se rozesílaly už na podzim, ale když se blížil srpen, najednou se připravovala trika s novým logem pro aktuální ročník, které však bylo odlišně od toho původního!
Proto jsme se rozhodli, že to musíme sjednotit a od roku 1996 už byla předem vytvořená jednotná grafika pro pozvánky, programy, VIP kartičky, tiskové materiály, trička, reklamní předměty a v posledních letech i billboardy." nastínil vývoj předchozích let turnajový šéfgrafik.
Další zlom ve vzájemné spolupráci pak přinesl ročník 2000, kdy měl Czech Open poprvé větší rozpočet a organizátoři mohli grafickému studiu zadat širší a lukrativnější zakázku. "Mohli jsme si tak vyzkoušet trochu reklamnější charakter celé kampaně, přípravě jsme věnovali více času, energie a techniky a výsledkem tehdejšího snažení byla skutečná tvář florbalového turnaje - a sice motiv lidské tváře polykající florbalový míček. Ohlas byl velmi pozitivní a nový směr v propagaci Czech Openu byl dán.
Každý ročník má uzavřenou koncepci, loni to byl známý motiv mozku s rozlišením center florbalových schopností a pro letošní jubilejní desátý ročník jsme zvolili tématiku návratu ke kořenům florbalu. Odpíchli jsme se od barvy trička a jelikož hlavně mezi mladými je dnes moderní béžová, stejná barva bude dominovat i letošnímu ročníku. A právě na tričkách najdou účastnící nadcházejícího Czech Open odpověď na nastolené téma ročníku 2002, díky němuž se mohou hodně dozvědět i leccos zajímavého z pradávné historie." poradil závěrem všem potenciálním pátračům po florbalových kořenech Jaroslav Skokan.