Diskuse k článku

Teenager začíná vítězit. Evenepoel se v Belgii zapsal do historie

Loni absolutně vládl juniorské kategorii, na mistrovství světa v Innsbrucku suverénně vyhrál časovku i hromadný závod. Quick-Step z něj následně udělal prvního kluka narozeného v novém tisíciletí ve World Tour. Přeskočil tak kategorii do 23 let a nebyla to chyba. Remco Evenepoel už vítězí i mezi profíky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F79r76a40n46t66i31š61e98k 70O64s22t79r45ý 4205701797363

"Přeskočil kategorii do 23 let."

Ta kategorie je taková kategorie nekategorie. Je to kategorie vytvořená pro mladé cyklisty, kteří ještě zrají. Kdyby šli rovnou mezi dospělé, dost pravděpodobně by je to otrávilo. Nebo se taky dá říct, že ta kategorie je pro cyklisty, kteří nemají na to, aby jezdili s nejlepšími, ale jsou příliš mladí na to, aby nad nimi byla zlomena hůl.

O užitečnosti této kategorie se vedou spory. Některé národní svazy se jí zastávají, jiné ji považují když ne rovnou za zbytečnou, tak za nutné zlo.

Objektivně se dá říct, že závody v této kategorii, a to ani třeba mistrovství světa, nejsou závodem nejlepších závodníků mladších 23 let. Ti dobří totiž na tuhle kategorii kašlou a jdou rovnou do profitýmů. Není to zas tak velká výjimka. Třeba na Švýcarsku nyní startuje 11 závodníků mladších 23 let. Na nedávno dojetém Dauphiné taktéž 11. Na Belgii 28, Evenepoel ani nebyl nejmladší.

Evenepoel je přesto extrovní. V 19 letech takhle řádit, to se nevidí. Mimochodem, loni dvakrát startoval i v Česku. Nejprve na Závodu míru juniorů v Terezíně, kde konkurenci rozsekal (etapu do Altenbergu nechal Vackovi, kterému pak stouplo ego ještě o kilometr výš), a pak na Mistrovství Evropy ve Zlíně, kde ji rozsekal brutálně (časovku vyhrál s přehledem a silniční závod... o 9:44 před druhým - prostě úplně jiná liga). A MS už bylo o čisté dominanci, tam si i přes velkou smůlu, která ho potkala, s ostatními dělal, co chtěl.

Snad to Evenepoelovi vydrží. Snad se nezraní, snad se neutaví. Je ještě mladý a léta, ve kterých bývají cyklisti na vrcholu má ještě daleko před sebou. Jestli to vyjde, je možné, že cyklistika bude pár let trošku nuda a závody se budou dělit na ty, kde startoval, a na ty, kde se závodilo.

+2/−2
18.6.2019 10:43

L72i31b76o93r 82P24o22r71d17a 8567642294498

Přesně. Na to konto Vacek, zcela neopodstatněně, začal frajeřit směrem k MS, kde byl usazen do těch správných kolejí...

0/−2
18.6.2019 11:06

F41r44a55n12t47i20š18e22k 63O71s60t60r22ý 4395501477223

Zase tam asi nechal všechno. Makal dost. Výsledek nebyl úplně nejrůžovější, ale hodnotit podle něj mladého kluka asi dost dobře nejde. Ten závod jely desítky kluků, o kterých ještě v profipelotonu uslyšíme. I když si je málokdo bude třeba pět let pamatovat.

0/0
18.6.2019 11:13

L39i40b73o90r 51P53o68r30d64a 8637672384208

Domnívám se, že v metodice tréninku v cyklistice v ČR je někde chyba. Máme celkem dost mladých kluků, kteří do juniorů jsou dobří, mají talent, tvrdě trénují atd. Ale málokterému se v posledních letech povede přechod do seniorských kategorií. Jakoby pro ně byl strop U23...

0/0
18.6.2019 11:42

F65r41a58n38t29i66š77e97k 98O62s66t72r10ý 4705261817523

Ten přechod není jednoduchý pro nikoho. Spousta kluků po celém světě skončí.

Problémů je celá řada. Třeba i v tom, že na nižší úrovni se cyklistikou nedá v Česku živit - nejsou týmy, kam by tihle mladí mohli "chodit do práce". A taky v tom, že i mezi kluky je malá konkurence. Sport obecně netáhne a cyklistika ještě míň. Je to dřina, bere i hodně času. Je to i poměrně drahý sport. A je to i relativně nebezpečný, bolavý sport. A i docela blbě se na něj dívá (oproti stadinu, který je snadné navštívit i z něj udělat přímý přenos). Z toho plyne, že nejsou dobří cyklisti, z toho zase, že nejsou sponzoři, a jsme na začátku...

To je obrovský rozdíl třeba oproti té Belgii.

+2/0
18.6.2019 11:55

P72e74t58r 77V25e89r38b97í87ř 8757351463820

Jakže ten Vacek "frajeřil směrem k MS"? Já ho nikde neviděl říkat něco jako "mám ty vyhraný", nebo tak.

0/0
18.6.2019 12:59

F51r78a12n97t40i11š31e91k 72O72s48t23r76ý 4725111897803

Zas tak vysoko jeho ego nebylo (dost mu to během sezóny zhatil právě Evenepoel, ten kdyby se neobjevil, řekl by toho asi víc).

Ale třeba tady těch keců má docela dost: https://www.idnes.cz/sport/cyklistika/karel-vacek-rozhovor-pred-mistrovstvim-sveta.A180925_150311_cyklistika_mt2

0/0
18.6.2019 14:08

P36e86t76r 90V88e19r60b93í74ř 8137601503530

Kategorie do 23 let úplně normální kategorie, jejíž existence je bez prolbémů obhajitelná. Zdaleka ne každý chlap je v 19 letech fyzicky plně vyspělý. Jestli někdo vede spory o užitečnosti kategorie do 23 let, tak buď věci nerozumí, je prostě hloupej, nebí rozumí a má nějaké jiné úmysly, takže navenek dělá, že nerozumí.

"Je to kategorie vytvořená pro mladé cyklisty, kteří ještě zrají. Kdyby šli rovnou mezi dospělé, dost pravděpodobně by je to otrávilo. Nebo se taky dá říct, že ta kategorie je pro cyklisty, kteří nemají na to, aby jezdili s nejlepšími, ale jsou příliš mladí na to, aby nad nimi byla zlomena hůl."

Proč je tam to nebo? To první a druhé nené v rozporu. Spíš by se tam hodilo "a taky se dá říct".

0/0
18.6.2019 12:57

F41r41a25n57t82i64š73e68k 68O94s88t79r10ý 4355451107513

Nemůžu za to, že se o tom debatuje.

Měl by ses mírnit. Zase jsi v časové tísni.

+1/0
18.6.2019 13:39

P88e47t27r 61V88e57r54b92í42ř 8287171323370

Časovou tíseň nijak nezmenší, když se budu mírnit. Myslím, že rozumný člověk překlepy pochopí.

Já se konkrétně k vám nijak nevyjadřoval, vyjádřil jsem se obecně. Takže nemá smysl mi psát, že nemůžete za to, že se o tom debatuje.

0/0
18.6.2019 15:05

P50e79t47r 41V41e33r64b93í18ř 8367311213400

Etapu do Altenbergu Vackovi Remco nenechal.

0/0
18.6.2019 13:00

F96r96a90n62t72i60š51e85k 64O43s87t64r82ý 4855311257643

Ale nechal. Jel, co potřeboval. Hlídal si hlavně Dány a Nora, kteří ho mohli ohrozit. V té době měl na Vacka přes dvě minuty náskok a neměl zapotřebí se šťavit. Vyhrát určitě chtěl, ale rozhodně tomu nechtěl obětovat vše. Nebyla to poslední etapa.

+1/0
18.6.2019 13:44

P57e51t41r 28V24e51r47b68í11ř 8797151433610

Podle mě mu to Remco nenechal, je to prostě názor proti názoru. Ostatně do kopce ho Vacek v té sezóně porazil i jindy. A přijde mi, že Remco nevypouštěl, ale když měl závod vyhraný o obrovský náskok...ale možná ne pokaždé, nevím.

0/0
18.6.2019 16:00

L26i15b30o90r 60P63o39r68d66a 8657462714178

Za chvíli bude ve WT i hobíkovské Zlaté kolo Vysočiny... V té Belgii jelo víc cyklokrosařů než silničářů. Dobrej je, ale podle tohoto závodu bych ho nepřeceňoval.

+1/−1
18.6.2019 6:12

P90e81t58r 54S12l49a39b60y84h88o92u25d 1542595310617

Poznámka o Zlatém kole VYsočiny ve WT souvisí s vaší neznalostí, že závod

Baloise Belgium Tour, který Evenepoel vyhrál, není součástí WT?

V článku se zmíněn závod Hammer Limburg. To je dost zvláštní podnik, kde nicméně Evenepoel ve slušné konkurenci ukázal svou sílu. On je v týmu WT ale podle plánu letos jezdí menší závody. To není nic zvlášntího. Se podívejte jak si zatím letos vede náš Karel Vacek, který se chtěl loni na MS Evenepoelovi vyrovnat.

Na to jak je mladý, a jak dlouho jezdí na kole, je skvělý. Článek je vhodný. Protože je možné, že za pár let bude Remco největší hvězda cyklistiky a pak by se většina Čechů ptala, proč nám o něm nikdo dosud neřekl.

WvA, MvdP a RE jsou obrovskými nadějemi současné cyklistiky. To by bylo aby někdo z nich ty ambice nenaplnil.

Vedle svých výsledků všichni tři ohromují svou odvahou útočit, jíž se vymykají taktickým konvencím silniční cyklistiky.

Je dobré, že na Idnesu přináší i pro běžní české čtenáře, nesledující plně cyklistiku, o tom, kdo nový se na světové scéně pohybuje.

+1/0
18.6.2019 8:43

F91r54a17n33t48i37š67e72k 32O32s90t55r96ý 4905141697203

Belgie není ve WT. Je to HC. Druhá nejvyšší kategorie. Pak je jednička a dvojka (tedy čtvrtá nejvyšší kategorie).

Do jedničky patří třeba Czech Cycling Tour nebo Okolo Slovenska.

Do dvojky patřilo Okolo Jižní Čech (letos zrušené).

0/0
18.6.2019 10:48

L32i68b88o24r 97P40o75r82d76a 8377212154468

Jen mi pořád nejde do hlavy, že v Belgii, která je rozlohou ještě menší než ČR, je možné pořádat tolik cyklozávodů. No, asi tam nejezdí auta a babičky nemusí každý den chodit nakupovat...

0/0
18.6.2019 11:15

F11r42a77n76t22i57š22e33k 78O33s19t35r31ý 4215931427683

Je to lidmi. Přístupem k životu. 15 minut stání na křižovatce pro ně není záležitostí života a smrti.

Bohužel to má i další efekt: nikdo ty závody už ani moc pořádat nechce. Je to hodně rizikový podnik (a vydělat se tedy na něm rozhodně nedá). Takže když už se něco pořádá, je problém sehnat na to dost kvalitních lidí. A pak se stává, že závody nejsou dostatečně zabezpečené, nebo jako nedávno, že vítr od záchranářské helikoptéry sejme balík.

+1/0
18.6.2019 11:32

L79i29b81o91r 85P69o16r62d61a 8777342564218

Info od Idnes je v pořádku. Jsem si to omylem spojil, že i tento místní závod byl snad zařazen do WT. OK, je to stále HC. Škoda, příští rok jsme se mohli dočkat toho Zlatého kola. UCI v posledním roce, dle mne celkem nelogicky, zařadila do WT kategorie i menší místní závody s poměrně krátkou tradicí. Ale co už. Navíc RE je velmi mladý, takže rovnat se Saganem, Nibalim, WvA nebo MvdP může jen velmi těžko. Zatím...

0/0
18.6.2019 10:58

F25r61a36n31t89i22š77e83k 43O91s45t41r98ý 4595621917863

Ve WT je 17 etapáků, což je nějakých 23 týdnů závodů. Vzhledem k tomu, že WT týmy musí být schopné jezdit i dva WT najednou, tak to není zas tak moc.

WT je šou. Nemůže být jen konzervativní. Musí hledat nové trhy. (A tak se jezdí v Emirátech, Turecku i Číně.)

Belgie asi ve WT hned tak nebude, pokud nezmění termín. V téhle době před TdF by chtěl pořádat špičkové závody každý.

0/0
18.6.2019 11:22

L45a43c24i 95S17u39s22t59e40k 7350257242436

ziskal akorat cenny skalp casovkare carpenterse a zkuseneho unikare-klasikare ardenskeho typu wellense, jinak tam nikdo lepsi z WT, snad jeste 'rychlik' coquard

0/0
18.6.2019 9:29

F32r64a22n63t70i81š14e41k 98O25s57t34r87ý 4825501927353

Děláš, jako když ten závod ani nikdo nechtěl vyhrát.

0/0
18.6.2019 10:50

L17a24c74i 25S44u20s60t13e85k 7490757892636

jen jsem skonstatoval fakta, konkurence v tomhle zavode byla opravdu minimalni

0/0
18.6.2019 14:59

F96r62a49n21t36i32š77e37k 76O57s59t87r29ý 4845881177333

Tak bylo to jenom HC, navíc v době, kdy se jedou dva WT etapáky a navíc před TdF. Prostě závod druhé kategorie. Žádný zázrak, ale bída taky ne.

0/0
19.6.2019 16:31

M87i29c34h33a21l 49P98i97n22d14j19a76k 5313154247767

"co jako první člověk v novém miléniu podepsal smlouvu s týmem World Tour." no to asi ne :-P

+4/0
17.6.2019 22:07

I11v61o 17Č23á61n 5608723

Také jsem se tomu podivoval...

0/0
17.6.2019 22:10

Z65b58y58n63ě86k 95J59a30n53d78a 7963302515661

Chybí tam že 'narozený'...

0/0
18.6.2019 15:31

J52i56r63i 50G98a31z23d10a 8154703434824

Neuvěřitelné.on a VDP..to bude něco.pujde Vacek taky nahoru?

0/0
17.6.2019 21:22

T85o67m76á75š 54N72e25b63o74j74s56a 3620132482903

No s tím Vackem to zatím vypadá, ze jezdi o několik trid nizsi ligu. Když jsem o něm začal slyšet v loni, tak to vypadalo, ze se jedná o talent, který u nás snad nikdy nebyl, ale zatím mne teda nepřesvědčil, ze by mohl dosahnout toho, co treba Krizak, Konig ...Ale jo je mladý, ještě má spoustu času, se ukázat, zatím ale větší sebevědomí než výsledky.

+2/−1
17.6.2019 22:29

P60e39t78r 11V63e57r33b54í96ř 8667241403460

Takové řeči jsou pro ty mladé kluky nejhorší. Vždyť je mu proboha 18 let. Vloni v 17 letech zajel na MS lepší výsledek, než Leo a Roman v 18 letech. V 17 zajel na Course de la Paix Juniors lepší výsledek, než Leo v 19 letech. Neříkám, že je lepší, než oni dva, ale ani neříkám, že je horší. Jen to, že není žádný důvod myslet si, že jednou nemůže být tak dobrý, jako oni. Ty roky jsou ještě daleko, záleží na všem, včetně přístupu okolí.

Obávám se, že právě sebevědomí je to, co má teď ten kluk hodně dole a kecy jako ty vaše nepomáhají. Než něco vypustíte z úst, tak o tom trochu přemýšlejte.

+1/−1
18.6.2019 7:56

P71e59t86r 24S79l10a37b82y53h97o15u81d 1662755900947

Před loňským MS (tedy alespoň dle toho co se psalo v médiích) měl sebevědomí tedy neskutečně nahoře. Si fakt myslíte, že normální názor někoho na webu způsobí, že se z toho ten cyklista úplně rozloží? ;-D

+2/−1
18.6.2019 8:46

P93e60t12r 17V70e83r30b14í17ř 8857581413690

Fakt neumít použít mozek? Jednak loňské MS bylo v září, teď j červen, je to třičtvrtě roku, ne včera, dost dlouhá doba, zvlášť u mladýho kluka, tj. ve věku, kdy se lidi ještě dost často hledají a jejich sebevědomí může lítat nahoru dolů snadněji, než později. Nemyslím si, že jeden názor někoho na webu způsobí, že cyklistovi klesne sebevědomí - ale kdo mluvil o JEDNO NÁZORU? Kde to vidíte napsáno? Panebože...přemýšlejte.

0/0
18.6.2019 9:34

T20o61m24á36š 52N13e87b59o75j61s74a 3650462612333

Pochybuju, ze bude číst nejakeho Nebojsu. Za druhé sleduji jeho mediální výstupy delší dobu a vždy to bylo o tom jak se srovnával s Evenepoelem a pak jej kolikrát predjeli i další cyklisti a nebyla ani placka. Sebevědomí je dobrá věc, ale všeho moc škodí. Jestli má teď sebevědomí dole, tak možná právě proto , ze měl přehnaně očekávání.

+1/−1
18.6.2019 8:50

P96e44t86r 65V37e59r45b63í16ř 8687621513540

Co jste teď napsal tedy k vaší původní pointě (talent resp. jeho srovnání s Romanem a Leem) moc není, nebo aspoň tam tu souvislost s tím, že je "kolikrát předjeli i další cyklisti (pozn. ať už je to pravda, nebo ne)", nevidím. K pointě je snad výjimkou čtení Nebojsy. Nekteří sportovci diskuze čtou, tak to prostě je. Pochybovat můžete, ale jistý si být nemůžete.

Je možné, že má teď sebevědomí dole, protože měl přehnaná očekávání, ale taky to tak být nemusí, může mít sebevědomí dole kvůli něčemu úplně jinému, mohlo se nedojebože třeba stát něco tragického apod. A i kdyby to tak bylo, tak co jako? Určitě mu nepomůže, že ho někdo zadupe ještě víc do země. Protože jestli měl sebevědomí dole kvůli přehnanému očekávání, už to - vzhledem k letošním výsledkům - touto dobou asi ví.

Prostě - přemýšlejte, než něco napíšete...zase se vám to nepodařilo.

0/0
18.6.2019 10:09

F78r38a31n68t67i71š91e83k 78O38s62t86r41ý 4285421857463

Vacek potřebuje stáj, kde ho dají do latě. Má na to, aby byl výborný cyklista. Ale musí tomu leccos obětovat. V první řadě ego.

Nic není ztraceno. Času dost. Uvidíme za tři roky. Do té doby se může ještě předvést. Můžeme držet palce.

+2/0
18.6.2019 11:11

P69e18t59r 32V69e30r29b30í80ř 8337551543540

Nevím, co potřebuje, neznám ho, nejsem mu blízký (vy ano?). Proto nedělám žádné závěry ohledne sebevědomí apod., jako pánové, na které jsem reagoval. To je problém internetu - spousta má silné názory o věcech, o kterých nic neví. Souhlasím s tím, že nic není ztraceno, to je ostatně jasné a nejsem sám, definitivně ho tady nikdo neodepisoval.

Co si konkrétně představujete pod pojmem "dát do latě"?

0/0
18.6.2019 11:19

F72r11a58n19t31i54š91e16k 92O54s77t54r68ý 4815981347183

Tak jistě, že ve skutečnosti může být jiný, než jak se prezentuje. Ale to je jeho problém, ne diskutujících. (A upřímně - jiný není.)

Tak jako každý namachrovaný kluk, potřebuje nějaký řád. Někam zapadnout a makat. Na tom není nic složitého. Je to obecné pravidlo, nejen pro cyklisty. V dobrém týmu (ani ne tak výsledkově, jako v přístupu k jezdcům) ho naučí, co a jak. Bude to trvat, ale nejspíš se k tomu propracuje. I jinačí frajeři zkrotli.

Juniorský rybník je dost malý. Vacek měl i trochu smůlu, že se zrovna v jeho roce objevil Evenepoel. Takoví závodníci nepřicházejí každý rok.

+2/−1
18.6.2019 11:42

L27i59b27o46r 59P13o28r84d57a 8187102874448

Přesně tak. A to je dle mne i problém mnoha našich mladých talentovaných cyklistů. V kadetech a juniorech vyhrají v ČR pár závodů a už se vidí na bedně na MS. Nemají pokoru a ochotu dále tvrdě makat. Není tady nikdo takový jako třeba Lefévre (a toho fakt nemusím..), který se s tebou nemaže a nedělá si servítky, jestli seš mistr světa nebo jsi právě vyhrál Flandry nebo Tour...

0/0
18.6.2019 12:38

L25i46b38o15r 36P14o77r20d73a 8497792524248

No, možná bych o jednom věděl. Oťas Vávra, když býval mladší...;-)

0/0
18.6.2019 12:40

F40r14a63n86t31i94š21e62k 73O38s18t93r69ý 4825721607223

Dnešní junioři jezdí i do ciziny. Nedá se říct, že by neznali konkurenci v cizině. Ale junioři obecně jsou prostě malý rybník.

Vacek v juniorech zajížel i dobré výsledky. Mohl se měřit s kýmkoli jiným. Kromě Evenepoela. S tím se mohl poměřovat, jen když mu to bylo dovoleno. Porazil ho za celou sezónu snad jen dvakrát. Pokaždé o fous a pokaždé v situaci, kdy Evenerpoelovi šlo o něco jiného. Jak píšu o kousek vedle, Vacek (ale i jiní, samozřejmě) měl na Evenepoela smůlu.

0/−1
18.6.2019 13:52

F53r14a70n76t18i48š48e41k 77O30s24t44r76ý 4785731317293

Sorry, třikrát.

Kdo má rád čísla: https://www.procyclingstats.com/rider/remco-evenepoel/head-to-head/karel-vacek

0/0
18.6.2019 14:02

P97e63t96r 36V23e88r34b70í86ř 8387431443530

"Mohl se měřit s kýmkoli jiným. Kromě Evenepoela. S tím se mohl poměřovat, jen když mu to bylo DOVOLENO"

Nesmysl. Časovka do vrchu na Giro della Lunigiana byla situace, kdy jim šlo o to samé, tam Vackovi nebylo nic dovoleno. Po tom druhém vítězství v horské etapě na Giro della Lunigiana byl Remco na Vacka pěkně naštvaný, to si pamatuji doteď.

0/0
18.6.2019 17:05

P40e26t96r 29V45e18r75b16í91ř 8657321193100

Chápu, že nějak spojujete pojem "postavit do latě" s pojmem řád, ale na otázku, co si představujete pod pojmem "postavit do latě", jste mi neodpověděl. A popravdě řád není odpověď, protože - to, že potřebuje profesionální cyklista řád, je přece jasné každému, mnohem důležitější otázka je, jak toho dosáhnout - k tomu jste ale neřekl ani půl slova. Každopádně můj názor je, že jste spíš mimo, protože řád je něco, co Vacek pravděpodobně už je zvyklý dodržovat. Možná ne, ale spíš ano.

Neodpověděl jste mi na to, jestli jste mu blízký. Jestli ne, tak jen vaříte z vody. Namachrovaně se prezentoval naposledy maximálně přes několika měsíci. Viděl jste ho někde poslední měsíce prezentovat se namachrovaně? Já ne.

A to, že se někdo prezentuje namachrovaně zdaleka neznamená, že má vysoké sebevědomí. Může to být právě naopak. A není to problém jeho a ne diskutujících - my se tady přece bavíme o tom, co může Vackovi pomoct a to se odvíjí od toho, jaký Vacek skutečně je...takže vědět je velmi podstatné i pro toho, kde mu chce radit a ne radit mu podle toho, jak se třeba povrchní prezentace, bez ohledu na to, jaký je, protože pak by mu ty rady nepomohly. To je snad logické.

0/0
18.6.2019 12:51

F80r76a84n93t64i85š74e71k 28O74s33t97r64ý 4785101897783

Ty budeš nějaký expert. Na logiku, lingvistiku, chování... Na všechno.

Jak čeho konkrétně dosáhnout je snad na lidech, kteří s ním budou pracovat, ne? Proč bych jim měl do toho kecat? Já mu radit nechci. Ale můžu si o tom s druhými povídat.

+1/−1
18.6.2019 13:48

P14e14t86r 46V14e26r24b41í69ř 8977251363410

Neříkal jsem, že jim do toho máte kecat. Kde to vidíte? Já jsem neřekl, že konkrétně vy mu chcete radit., tak se neohrazujte a neslovíčkařte, smysl toho sdělení je přece jasný (divím se, že paní Vynikalová takovéto slovíčkaření schvaluje). Prostě - podstatné je, jaký Vacek doopravdy je, ne to, jak vystupuje. Nevěřím tomu, že nechápete, proč může být problematické, pokud diskutující zakládá svůj názor o sebevědomí na vystupování a přitom sebevědomí se od vystupování liší (a nevěřím tomu, že to nechápe ten, kdo s vámi souhlasí). To je podstatné jak pro toho, kdo mu radí, tak pro toho, kdo jen diskutuje.

Je to na lidech, co s ním pracují. Mne zajímalo, jestli máte konkrétnější představu.

0/0
18.6.2019 16:16

P40e86t36r 42V21e48r75b31í51ř 8687711343650

K tomu "expertování" - paradoxní. Srandovní je, že je to přesně naopak. Já tady naopak mírním lidi, kteří vynáší soudy o jeho egu, sebevědomí, o tom co by mu podle nich pomohlo, nebo nepomohlo, kdo co čte, nebo nečte atd. Jako vy, pan Slabyhoud, Nebojsa, nebo paní Vynikalová.

0/0
18.6.2019 17:08

F91r97a64n66t18i84š36e86k 61O45s72t94r63ý 4615531337663

Kreuziger se v 18 letech stal mistrem světa.

+2/0
18.6.2019 11:01

P70e48t39r 87V86e96r65b52í40ř 8337671373450

Máte pravdu, omlouvám se. O rok jsem se sekl. Ale to na věci přece nic nemění, ten Leo byl zase třeba horší a kde byl později. Hlavně z těchto mládežnických závodů nelze dělat velké závěry.

A ještě tam mám špatně věk Vacka, v době MS juniorů už měl čerstvě necelý měsíc 18 let, tak za to se taky omlouvám.

0/0
18.6.2019 11:26

P41e61t80r 21V27e58r74b61í22ř 8877491793940

Tak beru zpět, Romanovi bylo v době vítězství na MS 19 let, máte to špatně vy.

0/0
18.6.2019 11:32

F24r40a77n58t93i51š64e80k 30O42s46t77r94ý 4425211367833

Bylo mu 18 let, 4 měsíce a 26 dní.

(Dneska si už dej pauzu.)

+2/0
18.6.2019 11:46

Najdete na iDNES.cz