Koncept programu pro basketbalové haly vytvořily společně a dohromady jej i projektově řídí. ČTK to řekl kreativní ředitel a spoluvlastník Go4Gold Tadeáš Drahorád. MS v basketbalu začne v pátek, koná se na Filipínách, v Indonésii a Japonsku a potrvá tři týdny.
Basketbalové mistrovství světa, které se koná jednou za čtyři roky, je jednou z největších zakázek v oboru. Úkolem firem bude tvořit zábavu pro fanoušky v pěti halách během zápasů a zároveň prezentovat partnerské akce. Vymýšlejí například světelné a hudební pozadí, doprovodnou grafiku, dění na hřišti o přestávkách nebo režii tzv. televizní kostky.
„Jsme sami zvědaví, jaké dveře se nám otevřou po basketbalovém MS, které patří k největším globálním akcím. Dlouhodobě nás zajímají přesně tyto mezinárodní události. Pevně věřím, že poctivou prací můžeme dočkat dalších podobných akcí,“ uvedl Drahorád.
Pět největších boháčů MS: stupně vítězů bez Američanů, dominuje věž |
Obě firmy se věnují relativně specifické části trhu, ve které patří k nejvýznamnějším v Evropě. Největší konkurence je v Americe. Tamní trh je podle Drahoráda obrovský a takových firem je tam několik.
Za rok pokrývají Go4Gold a Livebros desítky sportovních akcí různých velikostí. V nedávné minulosti měly na starosti třeba MS ve florbalu ve Švýcarsku, ME ve volejbalu nebo hokejové šampionáty. Z klubů dlouhodobě spolupracují například s hokejovou Spartou.
„Naši klienti nás oslovují proto, že zvyšují hodnotu jejich hlavního produktu - sportovního eventu. To má v dlouhodobém horizontu za následek zvýšený zájem i partnerů a tedy i financí,“ dodal Drahorád.
Obrat obou firem se dosud pohyboval v nižších desítkách milionů korun, ale roste dvojciferným tempem. Například Livebros loni zvýšil o 70 procent na 14,4 milionu korun, u Go4Gold to bylo okolo 20 milionů korun.