- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak přejmenování zastávky Na drahách kam jezdí denně par důchodců do chatek a pár skolaku a adolescentu do 30 RD na jméno Zbraslav je skutečný mistrovsky tah.
Připravuje se tam nové obratiště i pro tu linku 139 s kloubovými busy, která tam pojede ze Želivského a Kačerova, aby už nestála uprostřed Sídliště na ulici. A u Nemocnice Krč je cíl Zbraslav poněkud srozumitelnější než Na Drahách.
Já si prostě nějak nedovedu představit, jak bude vypadat ta linka 139 prodloužená na Zbraslav. Už takhle jezdí často totálně plná...
165 mi bude chybět. S tou linkou jsem vyrůstal a když jsme před barákem v 80 letech na nove hlavní silnici Kolarovově, spojující Modřany s Libuši (dnes Gen. Šisky), hráli v neděli fotbal, byl to jediný rušivý element, který nás jednou za hodinu hry vyrušil dnes nepředstavitelné. Tehdy na ni jezdili modré mezimestské karosy ŠM, a jezdily z Jižáku až do Radotína. Vzpomínka.
Me jezdila pod barakem na jiznaku :)) holt nostalgie :)
Tato jak konkrétně?
Jo, takže z JM na Zbraslav s 2 přestupy místo přímého spoje? Ať žije tangencialni konektivita... No, naštěstí lze jet autem.
Ještěže se trať do Ďáblic postavila už za socialismu. Jinak bychom teď přestupovali na Třebenické na tramvaj a v Kobylisích znovu na autobus.
Pátek bude odpoledne pro linky 139 ( Zbraslavská větev), 154 i 197 masakr.
165..znal jsem ji ještě z dob kdy jezdila z konce Jižňáku až do Radotína a dokonce několik málo ranních spojů až k Cementárně Radotín..škoda. Bývala to klasika a nejdelší linka v Praze.
No právě. V současné době nabírala takové zpoždění, že už to nedávalo smysl. V úzkých hrdlech typu Komořany, Libuš apod., kde jsou totál zácpy a jediný pruh.
Je dobře, že se opět staví tramvajové tratě. Tramvaj je ve větších městech doprava budoucnosti.
Pokud myslíte ten cca 1.5 km do pole tak je to o ničem.
165 je zrušena a nahrazena linkou 17. Co to je za pitomost?
Já nečtu nahrazena linkou 17. Čtu nahrazena linkami 17, 139, 154 a 246.
Z toho vyvozuji, že každá její část je nahrazena jinou linkou. A v části vedoucí po Generála Šišky je to tramvaj č. 17.