Diskuze
Kam zmizí auta ze Smetanova nábřeží? Někdo pojede MHD, věří odborníci
Děkujeme za pochopení.
D28a78v80i88d 86T71r45o42j69e49k
V sobotu mě aktivisti pěkně vytočili. Musel jsem se synem o berlích s nohou v sádře jít pěšky od Národního divadla na Novotného lávku. A chytráci aktivisti (ti lepší lidé) si v pohodě přivezli AUTEM svůj stánek, aby všem hlásali, jak je to super bez aut. Ještě mi poradili, abych jel tramvají, že jezdí normálně.
K67a42r14e60l 77D98r69d39a
V zaměstnání pendlujeme auty Žižkov - Smíchov. S oblibou se "projíždím" přes Smetanovo nábřeží. Protože když Magistrála a Karlovo náměstí stojí, lze to tudy někdy projet. Stav Ječné, Žitné, Legerovy, Sokolské je přitom pověstný. Smetanovo nábřeží má přitom s obou stran za neskutečné miliardy "luxusně" přivedenu dopravu po nábřeží a tvoří špunt - resp. semafory na nám. Jana Palacha a u Karlova mostu. Nevím, kdo to takto vymyslel, ale chybí přesně zde průjezdná spojka mezi dvěma kapacitními "přivaděči".
A jaké jsou možnosti jiné trasy? Kličkovat Malou Stranou mi přijde krkolomné. Lze to vzít přes Letnou a tunelem a pak vykličkovat na Radlické. Ulice kolem Anděla připomínají smogem Žitnou. Občas byl tunel zavřený, tak jsem to bral přes koleje na Strahově.
Kolega jezdí zásadně přes Vinohrady a Vršovice na Jižní spojku a pak na Radlickou. Bere mě amok, když na vzdálenosti 5 km projedeme 20-25 km. Je zde ale další možnost, z Vinohrad to lupnout přes Nusle a po nábřeží od Jihu.
Nechápu, co na potřebě jezdit Žižkov - Smíchov změní jakýkoliv okruh Prahy? Přitom veškeré okruhy, projeté km navíc, hloupé uzavírky, objížďky, mýtné... platí koncový zákazník, resp. daňový poplatník. Nevím jaký je poměr soukromých a firemních jízd centrem. Ale sázím spíš na převahu komerčních jízd. Jakékoliv omezení těchto jízd zaplatíme nakonec všichni - vyšší cenou zboží a státním úřadům na daních. Hloupé.
Ř16e24h97o64ř 29V32l65a20s86á41k
Neviděl bych to tak černě. Spíš to bude tak, že firmy, v kterých zaměstnanci tráví zbytečně mnoho času neproduktivně za volantem (a účtují to zákazníkům), zajdou. A naopak ty, které umí zbytečné ježdění efektivně omezit, budou prosperovat. Ve výsledku zaplatíme +/- stejně, akorát jezdit se bude méně.
V oblasti dopravy je rezerv pravděpodobně dost. Není tak dávno doba, kdy firmy vůbec neřešily, že zaměstnanci čerpají u draží benzínky, aby získali různé bonusy a dárky do soukromé kapsy.
O40l21d68ř10i45c94h 88Ř28e29z91n54í17k
Nechci soudruhům na radnici kazit radost, ale tunely jsou už teď na provozním maximu takže kolaps je nevyhnutelný. Sice chápu, že potřebují nahnat lidi do MHD aby mohli kasírovat, ale jel někdo z nich ranní špičkou?
K75a88r20e24l 90D91r65d27a
Minulou neděli jsem měl sraz na Smetanově nábřeží. Vtipné. Za Májem ale budovaly nákupní centrum a tramvaje nejezdily přes Národní, a to bez náhrady. Když jsem to ušel pěšky a přišel na sraz pozdě, tak jsem si všiml, že nějaké tramvaje odněkud někam jezdí přímo po Smetanově nábřeží. Ale neznám to, nepoužívám a netuším jak si mám v Lazarské změnit trasu, když mě z 9 nečekaně vykopnou. Jděte mi s pražskou arogantní MHD k čertu.
Netušíte proč je tolik měsíců uzavřena stanice metra Náměstí republiky z Havlíčkovy ulice? Magistrát v jeden okamžik uzavře na jedné trase 2 stanice metra na celé roky? Neskutečné. Jak se má asi chodec v Praze pohybovat? Masaryčka - Národní je přitom moje častá trasa.
T50o54m44á79š 83Z56e46m63a59n
Zajímavé jak se článek rychle propadl na 4. místo za 3 naprosto nedůležité články (mj. banální bouračka).
P18e71t58r 78O77d83e97h48n19a54l
Jakou MHD? To myslíte ty tři tramvaje za hodinu, kterými se dostanu z Malostranské na Strossmayerák (dříve asi 3 minuty) za 15-20 minut jízdy přes Pažský hrad, Hradčanskou a Letnou?
J72a54n 68F89i84a75l87a
Smetanovo nábřeží se zklidňuje kvůli turistům.
Jel jsem jinudy a problém v tom nevidím.
Před mnoha lety byla takhle uzavřena Nerudova ulice, ul 28.října, nám. Republiky atd.
V26i88k57t35o68r 70Š68e77d32i71v85ý
Nevím, proč používáte eufemismus "zklidňuje se". Je to prostě jen oblíbená taktika vymyslet si problém-zakázat-zpoplatnit.
Problém v tom samozřejmě je, protože ta auta nevysublimují, jen zatíží jinou komunikaci a najedou zbytečné kilometry navíc. Anebo se jízdy neuskuteční, což mj. znamená, že ubude nějakých ekonomických aktivit.
P60a43v34e94l 56O55b90d75r65ž95á84l17e37k
Nepřestává mne fascinovat myšlení některých lidí, kteří asi žijí v představě, že řidiči jezdí do vnitřní Prahy aby se kochali výhledem či z nudy, nebo je to kdovíjak baví?
Lidé jsou většinou rozumně uvažující a IAD používají, protožě pro ně má nějaké výhody.
Pokud tedy někdo chce dostat auta z centra, měl by ostatní formy dopravy nebo trasy učinit výhodnějšími.
Ř19e55h27o59ř 32V25l23a27s82á91k
Třeba tak, že se cesta přes centrum znevýhodní zavřením některých ulic.
S89t17e19f15a75n76o 33S92i69n16i77g96a23g98l19i20a
Petice a vyjadreni proti zvuli P1 a Auto*Matu k podepsani zde: http://www.petice24.com/praha_1_trpi
Clanek o slunickovych terroristech ze Smetanaku zde: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013100302
J30o25h23a53n 18Z55i16n57g68e77l
Už jsem podepsal před pár dny. Ale je dobře to připomenout.
K95a19r11e67l 56K89ů19r40k14a
Je mně úplně jedno, kde budou pražští lokajové parkovat. Já bych Prahu pro auta uzvařel, aby pražáci chodili pěšky a měli nejen zdravé tělo, ale aby měli vůbec nějakého ducha.
P84e20t81r 34N12e23s17v71a11d19b36a
Tak auty jezdí samozřejmě jenom Pražáci. Ostraváci, Brňané, Zlíněné atd. chodí pěšky, proto pokaždé když v některém městě jsem je tam provoz vzhledem k počtu obyvatel stejný jako na počet obyvatel v Praze
Norsko - Česko 3:6. Divoký obrat řídil jubilant Červenka, rozhodl šťastný gól
Pořádně se nadřeli. Čeští hokejisté ale po těžkém výpadku v zápase s Norskem zabrali, umazali...
Plastika na Andělu je lživá, míní Hřib. Jednání o odstranění se nekonalo
Plastika v metru na Andělu je lživá a dostane novou podobu. Oznámil to náměstek primátora Zdeněk...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sparta - Slavia 0:0, derby vládli brankáři, domácí hráli dlouho v deseti
Ani v druhém jarním ligovém derby branka nepadla. A stejně jako v březnu Sparta dohrávala v deseti....
Ven ze souprav! Pražské metro ve špičce ochromila závada i pád do kolejiště
Od 17:30 hodin stál provoz metra na lince B mezi stanicemi Smíchovské nádraží a Florenc, DPP uvedl...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Usnul za volantem a srazil lidi na chodníku. Pro ženu a dítě letěl vrtulník
V Kostelní Lhotě na Nymbursku vjel v neděli odpoledne řidič osobního auta na chodník, kde srazil...
Slávista Holeš: Sparta je v komfortní pozici, ale ještě hotovo není
Během derby se vedle něj ve středu obrany vystřídali dva spoluhráči. Sám si v závěru propínal...
Norsko - Česko 3:6. Divoký obrat řídil jubilant Červenka, rozhodl šťastný gól
Pořádně se nadřeli. Čeští hokejisté ale po těžkém výpadku v zápase s Norskem zabrali, umazali...
Sparta sází na finské zkušenosti. Přichází olympijský šampion Kemiläinen
Hokejisty pražské Sparty posílí dvaatřicetiletý finský obránce Valtteri Kemiläinen. Olympijský...
Sparta - Slavia 0:0, derby vládli brankáři, domácí hráli dlouho v deseti
Ani v druhém jarním ligovém derby branka nepadla. A stejně jako v březnu Sparta dohrávala v deseti....
Vyřešte nespavost svých dětí
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...