- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže to dopadne jako na jižní spojce, udělá se tam bus pruh a celý tunel pojede v levém pruhu, pravý prázdný. Před tunelem fronty od rána do večera jak v tuzexu.
Smíchov. Skoro každé ráno dopravní kolaps. Vjezd do tunelů regulovaný semaforem. To bude linka na draka. Leda by tam nějaký myslitel udělal vyhrazené pruhy
Pokud se nemýlím, tak v tunelu je ještě jedna nepoužívaná roura. Ta nejvíc vpravo směrem ze Smíchova. Takže prostřední vyhradit autobusům obousměrně a zprovoznit tu pravou ze Smíchova na Malovanku.
Tak hlavne, ze u MHD hledame co nejlevnejsi reseni, ale u okruhu co nejkomplikovanejsi a nejdrazsi reseni... Vysledek je ten, ze okruhy stale nemame (a opravdu to neni jen o blokovani par lidmi) a byt mame dobrou MHD, cim dal vic ji komplikujeme a nemame ji kudy vest...
Tak predevsim bych levneji zatim postavil MO ve variante Prumyslova-Kbelska-V Holesovickach, a to proto, ze ve skutecnosti uz je postaveny, jen je treba prizpusobit krizovatky tak, aby byl plynuly prujezd, tedy vysoky most Hloubetin, mimourovnove krizovatky na Prumyslove - je to nejlevnejsi reseni a navaznou MHD (metro Letnany, metro Kolbenova) a P+R (Letnany, Depo Hostivar) a dalsi prostor pro navaznou dopravu a zachytna parkoviste, OC Hostivar a OC Letnany...
Stejne tak varianta Strahovsky tunel jako okruhu primo v centru neni idelani, kazdopadne ma sve opodstatneni, nebot prujezd Malou stranou nebo Strahovem je nesmyslny,...
MO mel byt veden Radlickou radialou, Bucharovou a Kukulovou ulici na Vypich + tunel na Veleslavin/Evropska (v teto trase obslouzi velka sidliste a je tam opet navazna doprava (metro Radlicka, Jinonice, Nove Butovice, Nem. Motol, ev. Nadr. Veleslavin, P+R u techto stanic lze realizovat),... Spolu se stavbou Blanky (lepsi vsak varianta Dana) by byl MO uz davno hotovy... A kolem MO by byl prostor pro rozvoj obchodni a administrativni zastavby...
Uvnitr MO pak neni treba pak vyrazne zklidnovat dopravu krom magistraly - vetsinu stahne okruh a centrum by bylo prujezdne, pro prazany i dojizdejici do Prahy...
Vsimnete si, ze take existuje zeleznicni polookruh, Dejvice-Liben-Malesice-Kacerov-Branik... chybi jen propojeni Branik-Smichov a Smichov-Dejvice, ktere kdyby se realizovalo pro soupravy metra (S-Linku), mame i pomerne rychlou MHD mimo centrum (okruzni linku), ktere ted je pretizene, predevsim Andel-Nam.Miru, Hradcanska-Palmovka a Andel-Hradcanska... Ev. by byl prostor pro bus linku strahovskym tunelem nebot MO by byl dale od centra a obslouzil velka sidliste...
To zní jako konec používání okruhu. Nejprve tam pustí autobusy, pak jim vyhradí pruh, protože výjezdy z okruhu jsou nesmyslně udělané a tunely se ucpávají. A pak když už bude jen jeden pruh pro auta tak samozřejmě budou tunely v podstatě trvale zavřené, protože nebude propustnost.
A že naplánováním linky do tunelu to začíná a bus pruhy to bude pokračovat je jasné - stačí se podívat na jižní spojku - část okruhu - kam dali jednu linku a okamžitě sebrali jeden pruh jako bus pruh.
To je trvalá snaha této garnitury co nejvíc znemožnit svobodný pohyb lidí a co nejvíc znepříjemnit život lidem.
No, to me prave dostava, proc se nepostavi cast MO v trase Radlicka, Bucharova, Kukulova - v teto trase obslouzi vice sidlistnich celku, rychle se vetsina lidi dostane auty na druhy konec Prahy, i v centru bude volneji a prostor MHD by byl i ve strahovskem tunelu...
Mnohem lepsi by bylo postavit metro nebo zeleznici od Smichova pres Andel, Kralovku na Hradcanskou, Uvolni se tim Mala Strana a vznikne spojeni dvou zeleznicnich stanic mimo Hl.Nadr....
To ale musí vybrat nějaké nejlépe udržované, protože pokud by ty běžné jely do kopce ze Smíchova, tak řidiči za nimi musí použít mlhovky.
Vzhledem k tomu, jak casto byva strahovsky tunel uzavren, bude se jiste jednat o spolehlivy spoj :)
Ehm... článek 1001 tentokrát tunelbusy. Jednou se píše, že budou jezdit, pak zase, že jezdit nebudou kvůli bezpečnosti je to jako s metrem D. V noci přitom autobusy jezdí v tunelech, po magistrále i v pěších zónách na Andělu a na náměstí Republiky.
Já bych uvítal linku 187 v trase Sídliště Na Dědině - Petřiny (A) - Hradčanská (A) Nádraží Holešovice (C) - Letňany (C) - Letecké opravny. Také bych uvítal propojení linky 134 na Karlovo náměstí a 176 na Pražského povstání.
134-ka na Karlovo náměstí? Neblázněte. Vždyť by tím začali jezdit lidi a veškerá investice do plánovaných modrých zón na čtyřce by přišla vniveč. Nikdo by nechtěl platit výpalné za parkování, protože cestovní časy MHD by se dostaly do přijatelných hodnot.
Tak s tým zásadno něsúhlasím !!!
Veď keď dávam také nekriéstiánské peniáze za tú Liétačku-Krnáčku, tak sa chciém pri cestovaniju kocháť výhľadom do krajíny a krásami našej zlatej, matíčky stovežátej a nje jazdíť dajakými tunelámi odkiál nič něvidím !
Veď keď to vždyckáj jazdílo zo Smiéchová do Dejvíc cez ten Stráhovský vrch, tak si cestujúcí uživajú tů nádherú teho prekrásného výhľadu na Práhu.
Veď tý čo chcejú tunelámi jazdíť možmu metróm semo támo jazdíť a keď vyněchajú tjé koncové kúštiky u Čierného Mostá, Studúlok, či Hostiváře tak z tunelá sa prakticky nědostanů.
A naviác sa pýtam, čo tý chudevjá cestujúci, ktorý trpijá klaustrofóbijámi ? Ako budú mócť týto cestováť???
Dokážu si představit kloubový BUS plný lidí s poruchou v tunelu. Požár BUS to už bude mazec.a že zahoření je dost časté.
magistrát přece roky blokoval MHD tunely, asi budou brzy volby :-(