Diskuze

Pražské tramvaje se naučí nebourat, pohlídá je antikolizní systém

Pražský dopravní podnik testuje nový antikolizní elektronický systém. V moderních tramvajích dokáže nehodě předejít elektronika, která je sama zastaví, ve starších tramvajích na střet upozorní alarm. Nový systém se zatím testuje v garážích dopravního podniku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

M53a28r97e97k 46K24l82u78f29a

21. 9. 2018 11:51

Systém vyhodnotí a nouzově to zamázne (tvrdě na magnety) a v té tramvaji poletí dvacet lidí na hubu. To bude žůžo .... ;-)

0 0
možnosti

Pořád lepší než když to pak někoho přizabije na ulici R^

0 0
možnosti
JJ

J72a78n 93J30o83r23d18a20n

13. 9. 2018 13:20

Antikorozní?

0 0
možnosti
ED

No konečně... rozšíření na chodce bude asi náročné, protože ti s sebou směrovou anténu většinou nenosí :) patrně půjde o zcela jiný systém...

0 0
možnosti

Takže se to dost bude míjet účinkem protože to bude hlídat jen tramvaje mezi sebou, ostatní účastníky silničního provozu nikoliv, přitom tam by to bylo potřeba sakra víc aby místo cinkání tramvaj skutečně zastavila. Škoda no.

1 0
možnosti
JJ

J59a76n 34J29a52k92l

13. 9. 2018 11:33

A jak byste to chtěl prosím udělat? Když dost nehod vzniká tím že řidič OA nerespektuje přednost tramvaje při odbočování vlevo přes koleje? Někteří dokonce jen přibrzdí a bez blinkru apod.to rovnou střelí na koleje...tomu by žádný systém nezamezil i kdyby jste se na hlavu stavěl :-)

3 1
možnosti
VV

Proc neprevezmou ten radar, kterej uz u aut funguje dlouha leta?

0 0
možnosti
MV

auto a tramvaj se dost liší... hmotnost, adheze, sklonové poměry. Občas jsou chvíle, kdy se tramvaj nedá zastavit skoro vůbec, což řidiče v autech v naprosté většině vůbec nenapadne. Moje vlastní zkušenost Lipanská-Husinecká, s nulou na tachu jsem se valil jak obrovské sáně po posolených kolejích.V takovou chvíli by to nezastavil ani sebelepší systém.

Mimochodem spadané listí na to stačí taky, písek pomáhá, ale není to všemocné, prostě před tramvaj jedoucí z kopce bych nenajížděl ani s rezervou 200 metrů. Bohužel někteří jsou přesvědčení, že zastaví kamžitě.

6 0
možnosti