- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Systém vyhodnotí a nouzově to zamázne (tvrdě na magnety) a v té tramvaji poletí dvacet lidí na hubu. To bude žůžo ....
Pořád lepší než když to pak někoho přizabije na ulici
No konečně... rozšíření na chodce bude asi náročné, protože ti s sebou směrovou anténu většinou nenosí :) patrně půjde o zcela jiný systém...
Takže se to dost bude míjet účinkem protože to bude hlídat jen tramvaje mezi sebou, ostatní účastníky silničního provozu nikoliv, přitom tam by to bylo potřeba sakra víc aby místo cinkání tramvaj skutečně zastavila. Škoda no.
A jak byste to chtěl prosím udělat? Když dost nehod vzniká tím že řidič OA nerespektuje přednost tramvaje při odbočování vlevo přes koleje? Někteří dokonce jen přibrzdí a bez blinkru apod.to rovnou střelí na koleje...tomu by žádný systém nezamezil i kdyby jste se na hlavu stavěl :-)
Proc neprevezmou ten radar, kterej uz u aut funguje dlouha leta?
auto a tramvaj se dost liší... hmotnost, adheze, sklonové poměry. Občas jsou chvíle, kdy se tramvaj nedá zastavit skoro vůbec, což řidiče v autech v naprosté většině vůbec nenapadne. Moje vlastní zkušenost Lipanská-Husinecká, s nulou na tachu jsem se valil jak obrovské sáně po posolených kolejích.V takovou chvíli by to nezastavil ani sebelepší systém.
Mimochodem spadané listí na to stačí taky, písek pomáhá, ale není to všemocné, prostě před tramvaj jedoucí z kopce bych nenajížděl ani s rezervou 200 metrů. Bohužel někteří jsou přesvědčení, že zastaví kamžitě.