- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak snad nebude trasa D poslední linkou metra v Praze. Klidně může Žižkov v budoucnu obsloužit nějaká trasa E, F ...
Hm.. Jihozápad Prahy je úplně bez metra, ale my budeme přidávat linku paralelně tam, kde už metro je. :/
Nechápu argumenty typu "máme tam brownfieldy a když tam uděláme metro, tak se to zastaví barákama". Osobně bych nezahušťovala zástavbu, ale využila ty plochy jinak. Právě jsem se vrátila z Tokya a je to urbanistické peklo.
No to zase bude věc, když to vymýšlí IPR! Krom toho že je to tunel na městskou kasu, tak produkují jeden nesmysl za druhým. Také se není čemu divit, když jej tvoří "odborníci" na slovo vzatí.
Informační hodnota tohoto slovního průjmu je nulová.
Kdyby se po dostavbě tunelů nerušila železniční trať podél Vítkova, mohl mít Žižkov zastávku městské železnice někde u Tachovského náměstí, a část zátěže by to vyřešilo, a nestálo by to skoro nic... Ale máme radši cyklostezku...
Ta myšlenka není špatná. Ale pokud by někdo kompetentní vyhodnotil, že to je skutečně reálné, tak ta cyklostezka ničemu nebrání. Tunel tam je a koleje by se tak jako tak dělaly nové.
V Pze jsem nikdy nebydlel, nepracoval, nestudoval uzemni plan a koukam na to jen chvili, ale hraju Cities:Skylines, tak nejaky zkusenosti mam :)
V takhle malym meste nema smysl budovat linku, ktera mine, nebo jen tecuje centrum. D ve variante Mirak - hlavak - Vrsovice by vetsina lidi pouzila jen s prestupem na C nebo A v miste, kde vetsina lidi z Jizaku jeste nevystoupila. Je to jen jedna zastavka, ale na nam. Republiky by byl prestup na B + lokalni vlaky. Moznost prodlouzeni neni az tak dulezita, Pha je asymetricka, na JV od centra je potreba vic linek nez jinde, tak holt nektery budou v tom centru koncit. Obsluznost prostoru mezi A a B se da resit rozvetvenim A z Zelivskyho na nadr. Liben, s moznosti propojeni na Vysocany a Prosek.
Vzhledem k tomu, ze na jihu prakticky neni propojeni mezi brehama Vltavy, nebylo by od veci D a C vubec nekrizit, ale Pankrac minout z druhy strany (prestup na C 200m) a natahnout to na Smichov, Strahov nebo Ujezd, Hradcanskou, Zoo (nejnavstevovanejsi atrakce v CR, dostupna pouze busem) a Bohnice. Nebo klidne i C a D prekrizit (s vyhybkou) a prohodit jejich severni casti, takze by D vedlo od Pankrace do Letnan a C pres Smichov do Bohnic. To by pak uvolnilo prostor mez Mirakem a Florencem, takze by bud se vyse zminena odbocka A mohla osamostatnit, nebo vzniknout uplne nova linka mezi soucasnejma A a C (Chodov, Zabehlice, Sporilov) a pokracovat dal na Brevnov, Petriny, Ruzyn a konecne to letiste. (Ten zapad je z nouze ctnost, kdo vymyslel tu odbocku do Motola, zaslouzil by pres drzku, podobne jako za Letnany)
A když si zahrajete State of War, tak budete kandidovat na ministra obrany??
Podle me by bylo idealni trasovani Decka vzit takhle: Namesti Miru (A) - Hlavni nadrazi (C, S) - Namesti Republiky (B, S) - Staromestska (A) - Ujezd - Strahov - Kralovka - Vojenska nemocnice - Nadrazi Veleslavin (A, S) - Divoka Sarka - Dedina - Dlouha Mile (P+R) - Stara Ruzyne - Letiste. Docasne by mohla pripadne od Veleslavina fungovat odbocka na Letiste v ramci Acka, nez by se dostavil prostedek. Acko dotahnout pres Bilou Horu a Repy na Zlicin (B). Cecko protahnout do Cakovic (S) a na druhe strane Uhrinevse (S), pripadne az do Kolovrat s P+R. Zizkov resit az Eckem, ktere by melo zaroven doresit snad vse zasadni a zbyvajici. Videl bych to na neco typu: Horomerice (P+R) - Suchdol - Bohnice - Krakov - Kobylisy (C) - Bulovka - Palmovka (B) - Chmelnice - Basilejske namesti - Olsanske namesti - Flora (A) - Eden - Zahradni Mesto - Sporilov - Roztyly (C) - Kunratice - Nove Dvory (D) - Lhotka - Labe - Modrany - Komorany (S, P+R).
Takze soucasnou trasu Cecka z Pankrace na IP Pavlova bude kopirovat Decko z Pankrace na nam.Miru, ktere je od IP Pavlova vzdaleno 200metru.
OMG, bravo. Genialni plan!! :-(
To je asi dost důležité. Pro případ uzavření nuseláku.
A co takhle propojit Smíchovské nádraží a Pražského povstání směrem na Michli a Zahradní Město. Když jede někdo z konce C na konec B, tak musí zdlouhavě přes centrum ..
A co zeleznicni/metro linka Zahradni mesto (A)-Sporilov-Kacerov (C)-nadr. Krc (D), Branicke Nam. (podzemni), Smichovske nadr. (B, asi podzemni), Andel (B), Malesice/Cernokostelecka/Depo Hostivar, Hrdlorezy (u ceskobrodske ulice), Liben...
Mno, když už to metro bude automatické, mohlo by vést jak na Prahu 3, tak Prahu 9 spolu s Náměstím Republiky (Nuselský most nebude stát navěky a Déčko bude alternativou k Céčku směrem do centra), alespoň v tom územním plánu.