Diskuze

Firma zabezpečí Libeňský most, MHD by mohla začít jezdit za měsíc

Technická správa komunikací (TSK) vybrala stavební firmu, která zabezpečí Libeňský most tak, aby po něm opět mohla proudit doprava. Od pondělí se také pěší přes most dostanou rychleji, neboť přibyly dvě zastávky blíže lávky. Most zajistí firma SMP CZ za 12 milionů korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Za měsíc tak ten most akorát zametou a 12 melounů se vyhodí oknem.

3 1
možnosti

Protože se na most má nahlížet jako na památku, udivuje mne, že se varianta č. 1 vůbec nechystala a zcela se vsadilo na problematickou a riskantní variantu č. 2. Za zdržení tak může ČSSD s TOPkou, kteří vládnou Praze takto nestandardně. V příštím volbách doufám, že to voliči náležitě ocení.

2 0
možnosti

Takže auta nepojedou, ale těžké tramvaje a autobusy ano?

4 2
možnosti

Mě tam přijde až moc ale...

1) Zaplatí se 12 milionů a pak možná statik povolí provoz... (Upřímně dost pochybuji, že nějaký statik na to razítko dá)...

2) Velmi nekonkrétní je i návrat MHD... Opravdu na most pustí tramvaje? Nebo se zavede náhradní autobusová doprava?

5 0
možnosti

Měli by mostní otvory kompletně zabetonovat. Pak to bude zcela bezpečné.

4 0
možnosti

Předpokládám to vysoutěžil Bögl & Krýsl. Ti problém s cenou nikdy neměli :-)

8 0
možnosti

Jsem pro, konečně by spadl, čímž bychom ušetřili peníze za demontáž a čas do vypršení účinnosti oprav.

4 1
možnosti

na to ze to je vazne slozita vec tak realizovat vyberko do par dnu je celkem zajimave.... jen obhlidka mostu a vypracovani seriozni nabidky v tech nejrychlejsich pripadech trva radu dni. neco mi rika ze to bude trochu jinak.

5 0
možnosti

To už je taková praxe ;-). Když dáte nálepku havárie, tak jde spousta věcí podstatně rychleji než řádná rekonstrukce...

Něco jako má i Sněmovna stav tzv. legislativní nouze...

2 0
možnosti

Jeste by mohli X156 vest z Nadrazi Holesovice Argentinskou a Delnickou ulici... a bude to dokonaly...

JInak by bylo spise fajn, postavit alespon docasny most mezi Karlinem a Holesovicemi (od Saldovy ulice do ulice Na Maninach/Jatecni) pro tramvajovou dopravu (ramusak). Nakonec se stejne bude provadet rekonstrukce Libenskeho mostu, ktera potrva min. 3 roky, coz by MHD vyrazne pomohlo. A po skonceni rekonstrukce Libenskeho mostu by se ramusak mohl nahradit klasickym mostem jak je planovano.

2 1
možnosti

Oni snad linku X156 zrušení a zavedou linku 159 do trasy Císařský ostrov - Nádraží Holešovice (C) - Argentinská - Osadní - Tusarova - Maniny (Libeňský most) - Maniny - Dělnická - Osadní - Argentinská - Nádraží Holešovice (C) - Císařský ostrov.

0 2
možnosti

Myslím si, že zavedení náhradní autobusové dopravy pomocí linek X156 a X25 je řešením, ale nejspíše půjde o midibusové linky. Část lidí řeší cestování jinudy třeba linkou 3 a 25 přes Karlín nebo metrem B a C s přestupem ve stanici Florenc. Přes Bulovku a autobusy X10 a X201 mnoho cestujících nejezdí. Hodně se mluvilo o MHD na Císařském ostrově sem nejezdí z Tróje už 8 den přívoz P8 ani sem nejede autobus X112. Přívoz P7 je také řešením.

0 0
možnosti

To je dobře, že se most otevře alespoň pro veřejnou dopravu. Očekávám ale rychlé rozhodnutí o způsobu celkové opravy a následně i rychlou realizaci. To náhlé a nečekané uzavření bylo podle mě hlavně proto, aby se události pohnuly. Drsné, ale správné rozhodnutí magistrátu.

0 0
možnosti

Na rychlou realizaci zapomeňte. Rychle to může leda spadnout. BUď to půjde podepřít, nebo se postaví provizorium. To by se dalo zvládnout relativně rychle. Pokud se to podepře, tak se bude muset vedle postavit úplně nový most. Nejde úplně vždycky opravovat a současně provozovat. Hlavně, pokud je stavba výrazně narušená včetně pilířů, nebo přesně nevíme, co se dá čekat za problémy.

1 0
možnosti