Diskuze

Piráti dostali slevy na kampaň od firmy, kterou řeší pražský soud

Piráti dostali loni při komunálních volbách slevu na reklamu ve volební kampani 60 až 75 procent. Vyplývá to z faktur, které má redakce iDNES.cz k dispozici. Slevu na kampaň politické straně poskytla dcera společnost JCDecaux, která čelí u soudu podezření z korupce. Jeden z jejích manažerů přitom loni na kandidátce Pirátů v Praze kandidoval.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, a teď pohled z druhé strany. Mikuláš Ferjenčík na Facebooku napsal toto:

„Nejhorší na politice je ta záplava polopravd, pomluv a manipulací, se kterými se musíte každodenně vypořádávat. Ostatně tohle je i důvod, proč řada politiků nemá ráda novináře (nepatřím k nim).

Dneska třeba Idnes použil formulaci "Piráti dostali loni při komunálních volbách slevu na reklamu ve volební kampani 60 až 75 procent. Vyplývá to z faktur, které má redakce iDNES.cz k dispozici."

"Zapomněli" k tomu doplnit, že to mají k dispozici, protože Piráti ty faktury mají sami na webu a že se nedá zjistit jestli je ta sleva standardní nebo nadstandardní, protože naše konkurence faktury nezveřejňuje, takže není s čím tahle čísla porovnat.

Jako bonus skandalizují Adama Zábranského, skrze jeho zápis v naší evidenci kontaktů, kde v únoru 2018 uvedl, že Piráti nabízenou inzerci se slevou nevyužijí.

Jak to bylo ve skutečnosti?

V únoru 2018 jsme se skutečně nechystali využívat komerční outdoorovou reklamu a chtěli jsme použít městské plochy, které měly být k dispozici všem politickým stranám. Bohužel nás město vyšplouchlo a vyhradilo pro nás zlomek ploch, o které jsme žádali, protože místo systému "každému stejně" zvolilo systém "každému stejné procento toho, o co požádá" což jsme na rozdíl od jiných nevěděli dopředu a požádali jsme jen o plochy, které jsme chtěli skutečně obsadit.

Proto jsme někdy v létě, půl roku po zmiňovaném zápisu, za peníze ušetřené na původně plánovaných městských plochách nakoupili reklamu od komerčních firem. Dostali jsme nabídku a tu jsme využili. Mimochodem na trhu jsou v Praze jen dva velcí hráči a oba mají škraloupy jako blázen, takže lze jen velmi těžko najít dodavatele outdoorové reklamy, kterému dáváte peníze s lehkým srdcem.“

9 1
možnosti

J71a66n 14P80r74o19k67o22p

2. 5. 2019 22:54

Hlavně, nevím kde vzali tu cenu z které vypočítali tu slevu, nevím jestli autor někdy něco takového objednával, ale cena je úplně jiná za 1ks, 10ks a 100ks řádově o desítky procent.

0 0
možnosti
Foto

H20o31n16z28a 45Š50u64p

2. 5. 2019 20:37

Neomarxisti. obyvatelé Kliniky a požívači opojení jsou neúplatní a nejčistěji čistí jako to jenom jde. To je pomluva, nebo jste se spletli. :-P ;-D Rv

1 0
možnosti

Nejslabší parlamentní strana od doby Unie Svobody.

0 2
možnosti

P35e46t64r 54L12u28k77á41š

2. 5. 2019 19:31

Teda, mit transparentní účtování tak se hned všechno rozkeca....po roce...potom co maji volební úspěch :) Co by za to jiné strany daly, nebo, aspoň jejich voliči...PS: kdo ze to měl nějaké ty ksefty s JCDecaux, ale to uz je asi pase, co? ;)

0 0
možnosti

Jen tak dál Piráti, za chvíli proti Vám budou piráti Kid, Morgan, Drake, Cernovous a dalsi hotovým klubem Rychlých šípů :-)

1 0
možnosti
Foto

H79o34n31z31a 21Š26u40p

2. 5. 2019 20:39

Předpokládám stejný, rychlý závěr jako VV. ;-)

0 0
možnosti

Zajímavé sdělení, škoda, že plné pravopisných chyb.

0 0
možnosti

Ano ano. Sleva je špatná.

0 0
možnosti

V reklamě jsem dělal a tahle sleva neni úplně výjimečná. Tahle firma nabízí plochy, které už moc nefrci. Nějaký biloboardy, zastávky už dávno přejel online a tak se dávají velké slevy.

4 5
možnosti
Foto

H29o77n83z29a 39Š48u11p

2. 5. 2019 20:40

Která mariánka je nejlepší? :-)

1 0
možnosti

Neuvěřitelné co si ti Piráti dovolují. Doufejme, že to zásadně neohrozí prudce rostoucí pražskou burzu a nové lidové soudy rychle zasáhnou.

2 1
možnosti

No to je tedy pekne, moc dlouho jim to nevydrzelo

2 2
možnosti