Diskuze

Výstavba parkoviště P+R na Černém Mostě pokračuje, hotové bude na podzim

Podzemní část záchytného parkoviště P+R na pražském Černém Mostě u Chlumecké ulice je dokončená. Vzniknout zde má téměř 900 parkovacích míst. Dostavená jsou i dvě nadzemní podlaží. Kostra budovy bude hotová letos v květnu, poté dělníci začnou s vnitřními pracemi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J92i34ř46í 38J19o56h37n

7. 2. 2021 13:53

Kontrolní otázka: proč radní preferují parkovací domy, v nichž stojí jedno stání cca 500 000 Kč a více, před parkovišti na zpevněné ploše, kde stojí jedno stání méně než 40 000 Kč? Cenu nestavebního pozemku na okraji Prahyuvažujte max. 200 Kč/m2.

Uvažujte, že radní v Praze i v dalších městech nastavili obdobná pravidla, jako v Brně, kde Policie v akci "Stoka" zjistila, že radní "vybírali" 15% z ceny zakázky.

Nyní již můžete odpovědět.

2 1
možnosti

Z jednoduchého důvodu - kapacitně nelze ve vnitřní Praze nic jiného než parkovací domy realizovat.

V polích za Prahou nechť se realizují středočeši, to že vhodný pozemek není za 200 opomíjím, hlavně ať si k němu přivedou dopravu ;-)

Aneb Johnovi pomatené pohádku vol.II ;-)

0 1
možnosti
PH

Je dobře, že se něco takového děje, ale tam (Čerňák a okolí marketů) byl prostor a možnost vybudovat s P+R s výrazně větší kapacitou, tohle je kapka v moři

3 0
možnosti
MV

V zahuštěných oblastech by se parkoviště měla stavět výhradně podzemní.

1 1
možnosti
JJ

J24i81ř56í 75J23o78h15n

6. 2. 2021 13:40

Kdo by to zaplatil?

0 1
možnosti
IF

;-D krasne kapacitni parkoviste, ktere se po svem dokonceni stane NAPROSTO NEPOUZITELNYM, protoze jeho poloha a napojeni na komunikaci Chlumecka se stane v rannich a odpolednich hodinach stojicim parkovistem bez sance se k P+R vubec dostatat, resp. se odpoledne dostat z nej.

Kde zase udelali soudruzi urdenici chybu?

0 0
možnosti
Foto

asi takhle.. část těch aut, co tam ráno pojede po té silnici nepojede dál do centra, ale odstaví auto na tom parkovišti... kvůli tomu to dělali btw ;-)

2 1
možnosti
JJ

Cca milion Kč za jedno parkovací stání je šílená cena,i když je jistě započítáno i pár % pro ty, kteří "u toho jsou", např. politickými podnikateli a jejich výkonnými zaměstnanci ve státní správě. V Brně to bylo 15%.

Efektivnější řešení by bylo postavit jen zpevněné parkovací plochy dále od centra, tedy za cca 40 000 Kč pro jedno stání a prodloužit k tomuto P+R trasu metra o jednu stanici. Až by se Praha rozrostla, tak by se mohl tento krok opět opakovat-parkoviště přesunout dál od centra a zastavět plochy bývalého P+R.

1 4
možnosti
Foto

jasně... vysypat hektary za prahou někde štěrkem a pak k tomu postavit metro ( i kdyby to bylo možné)... tak to by p;-D přišlo určitě levněji, Praha se nepotřebuje rozrůstat, Praha už je extrémně roztáhlá už nyní... :-)

3 2
možnosti
LB

Úžasné. I kdyby byly nulové náklady na provoz je návratnost 77 let. 

2 0
možnosti
Foto

ale to se nestaví kvůli byznysu z parkování, ale protože v Praze při plném vytížení ubude v ulicích 900 aut...

2 2
možnosti
VS

Podrobnější informace o obsazenosti parkovišť P+R - https://www.parkinprague.com/ (je to free R^)

0 0
možnosti