- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kontrolní otázka: proč radní preferují parkovací domy, v nichž stojí jedno stání cca 500 000 Kč a více, před parkovišti na zpevněné ploše, kde stojí jedno stání méně než 40 000 Kč? Cenu nestavebního pozemku na okraji Prahyuvažujte max. 200 Kč/m2.
Uvažujte, že radní v Praze i v dalších městech nastavili obdobná pravidla, jako v Brně, kde Policie v akci "Stoka" zjistila, že radní "vybírali" 15% z ceny zakázky.
Nyní již můžete odpovědět.
Z jednoduchého důvodu - kapacitně nelze ve vnitřní Praze nic jiného než parkovací domy realizovat.
V polích za Prahou nechť se realizují středočeši, to že vhodný pozemek není za 200 opomíjím, hlavně ať si k němu přivedou dopravu
Aneb Johnovi pomatené pohádku vol.II
Je dobře, že se něco takového děje, ale tam (Čerňák a okolí marketů) byl prostor a možnost vybudovat s P+R s výrazně větší kapacitou, tohle je kapka v moři
V zahuštěných oblastech by se parkoviště měla stavět výhradně podzemní.
krasne kapacitni parkoviste, ktere se po svem dokonceni stane NAPROSTO NEPOUZITELNYM, protoze jeho poloha a napojeni na komunikaci Chlumecka se stane v rannich a odpolednich hodinach stojicim parkovistem bez sance se k P+R vubec dostatat, resp. se odpoledne dostat z nej.
Kde zase udelali soudruzi urdenici chybu?
asi takhle.. část těch aut, co tam ráno pojede po té silnici nepojede dál do centra, ale odstaví auto na tom parkovišti... kvůli tomu to dělali btw
Cca milion Kč za jedno parkovací stání je šílená cena,i když je jistě započítáno i pár % pro ty, kteří "u toho jsou", např. politickými podnikateli a jejich výkonnými zaměstnanci ve státní správě. V Brně to bylo 15%.
Efektivnější řešení by bylo postavit jen zpevněné parkovací plochy dále od centra, tedy za cca 40 000 Kč pro jedno stání a prodloužit k tomuto P+R trasu metra o jednu stanici. Až by se Praha rozrostla, tak by se mohl tento krok opět opakovat-parkoviště přesunout dál od centra a zastavět plochy bývalého P+R.
jasně... vysypat hektary za prahou někde štěrkem a pak k tomu postavit metro ( i kdyby to bylo možné)... tak to by p přišlo určitě levněji, Praha se nepotřebuje rozrůstat, Praha už je extrémně roztáhlá už nyní...
Úžasné. I kdyby byly nulové náklady na provoz je návratnost 77 let.
ale to se nestaví kvůli byznysu z parkování, ale protože v Praze při plném vytížení ubude v ulicích 900 aut...
Podrobnější informace o obsazenosti parkovišť P+R - https://www.parkinprague.com/ (je to free )