- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Papaláši už mají informace o novém kalendáři.
Dokud se po nové trati nesvezu, tak neuvěřím...
Zpoždění jenom 30 let, při očekávaném dokončení 40.
To je doba, po kterou trval celý socialismus.
Tomu říkám efektivita.
Nikoho jeste nenapadla varianta lanovky treba od Prazskeho hradu na letiste? To by byl svetovy unikat a urcite by na nej prispela unie.
V nadpisu je preklep....hotovo bude v roce 2129...mozna
Tak místo aby protáhly metro B ze Zličína po polích k letišti a vyřídili to za 5 let, tak se budou 10 let dohadovat jestli, trať končí v Kladně ve správné čtvrti a hotovo bude možná za 20 možná za 30 nebo taky nikdy.
Ono by se taky houby stalo, kdyby se udělalo obojí. Praze chybí že všech stran zachytna parkoviště s napojením na metro, tady by ho mohli alespoň naplánovat pro příští generace;-)
Praha 6 a někteří její obyvatelé se definitivně zbláznili už v minulosti. Nevím, jak nazvat současné občanské výrony na Ořechovce. Takže, milá radnice, opět se vrátíme k povrchové variantě? Lidem je třeba vždy vyjít vstříc.
No pokud bychom vzali jako základ dvojkolejný úsek Kladno-Veleslavín, tak ta trať má i další varianty... napojení trati do Rudné z obou stran, s propojkou mimo Rudnou i do Berouna, z Hostivice napojení další trati přes Zličín na Smíchov a hlavní. Z Kladna do Prahy se dá dojet po třech tratích, hlavně dotáhnout dvě koleje na Veleslavín k metru a aspoň kousek za něj, jedna kolej cca 3 km do Dejvic by už nemusela být takový problém, pokud tam nebude zastávka, dvě koleje z Bubnů do Stromovky a snad i k Hradčanské by se mohly taky udělat, protože Holešovice mají zájem na propojení Veletržní a Dělnické a na podjezdu Bubenské místo stávajícího přejezdu na náspu. V případě mimořádné události se dají vlaky vézt do několika směrů i z letiště. Teoreticky přímo z letiště do Plzně i na na Moravu.
Prostě, když je mezi Veleslavínem a Dejvicema tolik problémů, snažit se co nejvíc zkrátit jednokolejný úsek, natáhnout dráty a nechat jak to je.
vypadá to že jsme čučkaři
"Between 2013 and 2017, China spent 3.9 trillion yuan on railway projects, making it a record period for intensive, mass investment on the railway system," he said. During those years, 29,400 km of new tracks were built, and more than half — 15,700 km — were for high-speed trains.
Neznám úplně přesně aktuální kurz Yuanu, ale není to za 15,7km trošku moc?
Stále ta sama chyba... dokud nedá souhlas mafie letištních taxikářů, tak se nepostaví nic.
Už dokázali odklonit od letiště metro, tak železnice dopadne stejně.
Hmm pokročila 2029 Co tam máte dál?