Diskuze
Rámus z estakády na západním okruhu Plzně obtěžuje lidi z Křimic a Radčic
Děkujeme za pochopení.
T32o35m35á97š 24K88v51ě32t20o69ň
aneb postavili si silnici, ale jezdila jim po ní auta...
P57e78t30r 98H73r45a16b61á38k
Je sranda, když dopravní stavbu hodnotí doktor a zároveň politik. Tolik nesmyslů, kolik dokázal vyplodil, jen naznačuje absolutně neracionální uvažování a naopak snahu vytvořit nějakou pseudokauzu. Ten obchvat má pomoci obcím kolem okruhu a zároveň centru. Čím více se bude komplikovat, jakože už ted je to dost komplikované, provoz po obchvatu, tím více je pravděpodobné, že bude jezdit více řidičů opět přes centrum. Takže nakonec cena stavba může jít vniveč a to jen kvůli tomu, že stavba, která se plánuje 30 let stojí v těsné blízkosti domů, které se stavěly v posledních 20 letech a kde shodou okolností bydlí zřejmě nadmíru bohatí lidé, kteří si ted uvědomují, že ty jejich rezidence ohromně ztrácejí na hodnotě. Předpokládám, že výstavba na uvedených lokalitách nějakým prapodivným způsobem prošla do územního plánu a následně byla zrealizována. To by pan doktor jistě mohl vědět, jak k tomu došlo. Pokud je ted snaha provádět nějaká opatření, znamená to další a další investice.Vlivní lidé z domů za 20 mil. jistě budou enormně tlačit na zastupitelstvo městského obvodu, aby něčeho dosáhli. Protihlukové stěny? To asi problém nebude. Ovšem. snížení rychlosti? na obchvatu? To by znamenalo, že tam bydlí někdo extra vlivný, pokud by tato blbost prošla. Je třeba si také uvědomit, že pokud se začne stavět druhá estakáda, tak se situace ještě pro místní zhorší, nebot ta druhá má být blíže zástavbě. S čím souhlasím je hlavně bezpečnost. Ovšem nesmí se zapomenout, že to má být obchvat, ač je prozatím nedodělaný a bohužel poměrně špatně provedený.
V84á25c26l13a53v 98V28i55l50e66t68a
Přes Křimice jezdíme minimálně třikrát týdně na kole, zastavujeme na limonádu nebo zmrzlinu nebo prostě jen na odpočinek - a rámus kromě zvuků motoru nulový. A to jsem na hluk při výletech hodně háklivý.
A padesátka na okruhu? Co tahle před estakádou zastavit, vypnout motor a tlačit? Neblázněte, okruh je určen k tomu, aby rychle odvedl auta mimo město. Nemluvě o tom, o kolik víc zplodin by auta během delšího průjezdu vyprodukovala.
Chápu lidi, kteří měli klid a teď jim za domem vyrostl okruh. Jenže stejně jsou na tom lidi, kterým poblíž postaví dálnici, novou továrnu, železniční trať. Pokud nechceme zastavit dopravu, podobné nepříjemnosti se prostě budou stávat. A jak říkám, já sám žádný hluk nevnímám, ani když jedu podél estakády nebo projíždím pod ní.
S55t10a30n91i63s22l23a48v 80N40o89v25á94k
Ten okruh je zpackaný od začátku po celé délce:
1. Není na něm jediný rovný úsek, na kterém by se dalo předjíždět, pouze nesmyslná esíčka.
2. Výjezd ze Skvrňan - v zatáčce, bez připojovacího pruhu. Navíc je tam most, proč se tedy výjezd neudělal i na druhé straně?
3. Výjezd u Křimic - přesně opačně, než měl být. Většina aut jezdí od Křimic na Borská pole a zpět a tudíž křižují silnici Skvrňany Křimice při jízdě oběma směry.
4. Oba výjezdy kapacitně nedostačující, zato se projektanti vyřádili u výjezdů do Radčic, kde sice skoro nikdo nejezdí, ale zato jsou tam 2 kruhové objezdy, v hlubokém zářezu se špatným rozhledem. Při sjezdu do Radčic si připadáte jako v Alpách, alespoň, co se sklonu týká
5. Při cestě z Vinic do Radčic projedete 4 kruhové objezdy, většina téměř bez provozu, značení většinou na ZOO místo Radčice.
6 ...
M71a22r73t30i31n 88S16r40p
Zrovna včera jsme s kámošema chvíli odpočívali v Radčicích na trávě při jízdě na biku a musím říct, že větší kravál vydával jez než mostní dilatace.
J46a30n 12A12n64t71o67š37o39v55s74k76ý
Líbí se mi ten strohý přepočet při jízdě 90km/h vs. 70km/h vs. 50km/h ve vteřinách, což je absurdní populistycký blábol, který bude platit v noci když pojedu sám, rozhodně ne po zbytek pracovního dne. Dnes se mi vyplatí jet po tomto obchvatu od Třemošné na Borská pole pouze mimo běžné pracovní vytížení, jinak je to pro mě zbytečné (delší trasa a podobný čas než když pojedu přes město mimo 14:30-16:30 v pracovní den, to se opravdu vyplatí jet po obchvatu místo Klatovské nebo Domažlické), pokud dojde na polovině obchvatu ke snížení rychlosti na 70 nebo 50 km/h, nemá to význam absolutně žádný, protože ve vláčku se pojede reálně kolem 60-40 km/h...
Takže asi tak a to nemluvím o ucpaném kruhovém objezdu u Makra.
J98a71n 46K73u50l71i87š
Nejsou teda ty dilatace blbě, když to dělá rány?
P60a45v38e33l 40M51e35l16í19n
Je již zavedenou tradicí, že po zprovoznění obchvatů které primárně slouží k zjednodušení dopravy, vyšší bezpečnosti provozu a především odbřemenění jiných exponovaných oblastí, kdy studie dopadu a projektová část polyká mnoho a mnoho milionů z veřejných rozpočtů, dojde po uvedení do provozu k přehodnocení všech předpokladů a dat! K čemu jsou pak tyto schvalovací procesy? Kdo bude zodpovědný, pokud se prokáže překračování hygienických norem? Netušili snad starostové dotčených obcí tento dopad? Ano, mosty mají dilatace, ano nákladní vůz má v 50km/h jinou (ne vždy) hlučnost. Ano, na měřených úsecích se jezdí pomaleji. Ale vše zmíněné mi nepřijde jako nový poznatek!
R67o36l87a59n54d17o 85A20r62i19a67s
Pavle, je hezké, že se vyjádříte od stolu a moudře vše posuzujete. takže drahý PAvle, naše námitky (můžete si je potvrdit google) k realizaci díla byly vznášené ještě než se poprvé koplo do země. Píšete a nevíte o čem píšete. Navíc se motáte v oblasti které nerozumíte 1) starosta nemůže ovlivnit podobu stavby tohoto rozsahu, může pouze vznášet připomínky, vyvzdorovali jsme si protihluk, ale nemůžeme dosáhnout toho, aby stavba byla vedena jinudy - aktuální podoba odpovídá době vzniku záměru tedy situaci před takřka 45 lety.. Dnes s e takto již stavby nenavrhují 2) píšete o hygienických normách, nastudujte si je příteli, zjistíte, že jsou velice měkké 3) píšete o "nenových poznatcích" a vůbec netušíte, že městská část není subjektem, který (bohužel) může rozhodovat o rychlosti na této komunikaci, jen tak mimochodem , nižší rychlost většinu zmíněného jsme požadovali již před spuštěním provozu.. PS. po okruhu dnes jezdí okolo 20 000 vozidel denně a psotupně stále pomalu roste, doporučená maximální kapacita této komunikace je podle odborných doporučení maximálně 15000 vozidel denně.
Z38d92e19n85ě87k 82H98i75c98k
Postavili jsme městský okruh. Z nějakého záhadného důvodu jako úzkou dvouproudou silnici 2.třídy.
A ony nám tam začali jezdit autaS tím nikdo nepočítal ... Tak zakážeme předjíždění, na křižovatce dáme 70 (nějekej ynteligent ji naprojektoval bez připojovacích/odbočovacích pruhů). A teď už se bavíme o tom, že dáme na půl okruhu 70 nebo třeba i 50. To nevymyslíš, za 2 miliardy takovej paskvil
R79o59l11a54n94d18o 95A71r60i39a64s
Jediným "záhadným důveodem" byly finance, kraj přes maximální snahu sehnal částku dostačující pouze na dvojpruh. Někdy je dobré Zdeňku psát o tom, o čem něco víte..
Česko je rukojmím USA, hlásá plzeňský zastupitel v Rusku a touží potkat Putina
Zastupitel městského obvodu Plzeň 1 za SPD Jakub Zieba dal opět vědět o své silné náklonnosti k...
Muž uhořel v bytě, manželku našli mrtvou. Policie ji podezírá z jeho vraždy
Vražda a následná sebevražda. To je podle policie nejpravděpodobnější verze úmrtí manželského páru...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Dřív kopal za Piráty, dnes je Dostál společně s komunisty proti Green Dealu
Před pandemií covidu byl Ondřej Dostál z Mirošova na Rokycansku expertem na zdravotnictví za Piráty...
Výtržník se vezl na spřáhle vagonu. Když z něj slezl, šel přímo před vlakem
Se svým životem hazardoval muž na železniční trati na Plzeňsku. Sedl si totiž na spřáhlo posledního...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
V Plzni vyhořel byt, jeden člověk vypadl z okna a tři se nadýchali kouře
V Plzni poblíž hlavního vlakového nádraží vyhořel byt ve třetím nadzemním podlaží. Jeden člověk...
Muž uhořel v bytě, manželku našli mrtvou. Policie ji podezírá z jeho vraždy
Vražda a následná sebevražda. To je podle policie nejpravděpodobnější verze úmrtí manželského páru...
Napadli bezdomovce a zlomili mu žebra, soud mužům z ostrahy rozdal podmínky
Plzeňský okresní soud potrestal podmínkami pracovníky bezpečnostní agentury, kteří loni v lednu...
Plzeňský brankář Hrenák: Post jedničky? Zdravá rivalita k tomu patří
Po Samuelu Hlavajovi, který na začátku dubna podepsal dvouletou smlouvu v NHL s Minnesotou, bude...
„Do konce života má co hradit.“ Soud zmírnil makléřce trest za prohýřené peníze
I když téměř osm milionů prohraných v automatech bývalá makléřka Šárka Muková nesplatí do konce...
Agáta Hanychová: Nikdy jsem na nikoho nespoléhala. Sebe i svoje děti uživím sama
Zdá se, že se Agáta s ničím nemaže. Na první pohled ji nerozhodí žádný hejt, ani bývalí partneři, se kterými se dlouho soudila o rozložení péče o...