Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Rámus z estakády na západním okruhu Plzně obtěžuje lidi z Křimic a Radčic

Zákaz předjíždění, který už platí na téměř 1300 metrů dlouhé mostní estakádě přes údolí řeky Mže, nemusí být poslední změnou, která řidiče na plzeňském západním okruhu čeká. Obyvatelé Křimic a Radčic si totiž stěžují na hluk a nekončící rány, jak auta přejíždějí přes mostní dilatace.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

aneb postavili si silnici, ale jezdila jim po ní auta...

3 0
možnosti
PH

P57e78t30r 98H73r45a16b61á38k

12. 6. 2023 22:17

Je sranda, když dopravní stavbu hodnotí doktor a zároveň politik. Tolik nesmyslů, kolik dokázal vyplodil, jen naznačuje absolutně neracionální uvažování a naopak snahu vytvořit nějakou pseudokauzu. Ten obchvat má pomoci obcím kolem okruhu a zároveň centru. Čím více se bude komplikovat, jakože už ted je to dost komplikované, provoz po obchvatu, tím více je pravděpodobné, že bude jezdit více řidičů opět přes centrum. Takže nakonec cena stavba může jít vniveč a to jen kvůli tomu, že stavba, která se plánuje 30 let stojí v těsné blízkosti domů, které se stavěly v posledních 20 letech a kde shodou okolností bydlí zřejmě nadmíru bohatí lidé, kteří si ted uvědomují, že ty jejich rezidence ohromně ztrácejí na hodnotě. Předpokládám, že výstavba na uvedených lokalitách nějakým prapodivným způsobem prošla do územního plánu a následně byla zrealizována. To by pan doktor jistě mohl vědět, jak k tomu došlo. Pokud je ted snaha provádět nějaká opatření, znamená to další a další investice.Vlivní lidé z domů za 20 mil. jistě budou enormně tlačit na zastupitelstvo městského obvodu, aby něčeho dosáhli. Protihlukové stěny? To asi problém nebude. Ovšem. snížení rychlosti? na obchvatu? To by znamenalo, že tam bydlí někdo extra vlivný, pokud by tato blbost prošla. Je třeba si také uvědomit, že pokud se začne stavět druhá estakáda, tak se situace ještě pro místní zhorší, nebot ta druhá má být blíže zástavbě. S čím souhlasím je hlavně bezpečnost. Ovšem nesmí se zapomenout, že to má být obchvat, ač je prozatím nedodělaný a bohužel poměrně špatně provedený.

4 0
možnosti
VV

Přes Křimice jezdíme minimálně třikrát týdně na kole, zastavujeme na limonádu nebo zmrzlinu nebo prostě jen na odpočinek - a rámus kromě zvuků motoru nulový. A to jsem na hluk při výletech hodně háklivý.

A padesátka na okruhu? Co tahle před estakádou zastavit, vypnout motor a tlačit? Neblázněte, okruh je určen k tomu, aby rychle odvedl auta mimo město. Nemluvě o tom, o kolik víc zplodin by auta během delšího průjezdu vyprodukovala.

Chápu lidi, kteří měli klid a teď jim za domem vyrostl okruh. Jenže stejně jsou na tom lidi, kterým poblíž postaví dálnici, novou továrnu, železniční trať. Pokud nechceme zastavit dopravu, podobné nepříjemnosti se prostě budou stávat. A jak říkám, já sám žádný hluk nevnímám, ani když jedu podél estakády nebo projíždím pod ní.

7 0
možnosti
SN

Ten okruh je zpackaný od začátku po celé délce:

1. Není na něm jediný rovný úsek, na kterém by se dalo předjíždět, pouze nesmyslná esíčka.

2. Výjezd ze Skvrňan - v zatáčce, bez připojovacího pruhu. Navíc je tam most, proč se tedy výjezd neudělal i na druhé straně?

3. Výjezd u Křimic - přesně opačně, než měl být. Většina aut jezdí od Křimic na Borská pole a zpět a tudíž křižují silnici Skvrňany Křimice při jízdě oběma směry.

4. Oba výjezdy kapacitně nedostačující, zato se projektanti vyřádili u výjezdů do Radčic, kde sice skoro nikdo nejezdí, ale zato jsou tam 2 kruhové objezdy, v hlubokém zářezu se špatným rozhledem. Při sjezdu do Radčic si připadáte jako v Alpách, alespoň, co se sklonu týká

5. Při cestě z Vinic do Radčic projedete 4 kruhové objezdy, většina téměř bez provozu, značení většinou na ZOO místo Radčice.

6 ...

7 0
možnosti
JV

Myslím, že dobře popsaný stav věcí.

1 0
možnosti
MS

M71a22r73t30i31n 88S16r40p

12. 6. 2023 12:52

Zrovna včera jsme s kámošema chvíli odpočívali v Radčicích na trávě při jízdě na biku a musím říct, že větší kravál vydával jez než mostní dilatace.

3 0
možnosti
JA

Líbí se mi ten strohý přepočet při jízdě 90km/h vs. 70km/h vs. 50km/h ve vteřinách, což je absurdní populistycký blábol, který bude platit v noci když pojedu sám, rozhodně ne po zbytek pracovního dne. Dnes se mi vyplatí jet po tomto obchvatu od Třemošné na Borská pole pouze mimo běžné pracovní vytížení, jinak je to pro mě zbytečné (delší trasa a podobný čas než když pojedu přes město mimo 14:30-16:30 v pracovní den, to se opravdu vyplatí jet po obchvatu místo Klatovské nebo Domažlické), pokud dojde na polovině obchvatu ke snížení rychlosti na 70 nebo 50 km/h, nemá to význam absolutně žádný, protože ve vláčku se pojede reálně kolem 60-40 km/h...

Takže asi tak a to nemluvím o ucpaném kruhovém objezdu u Makra.

4 0
možnosti
JK

J98a71n 46K73u50l71i87š

12. 6. 2023 11:24

Nejsou teda ty dilatace blbě, když to dělá rány?

3 0
možnosti
Foto

Je již zavedenou tradicí, že po zprovoznění obchvatů které primárně slouží k zjednodušení dopravy, vyšší bezpečnosti provozu a především odbřemenění jiných exponovaných oblastí, kdy studie dopadu a projektová část polyká mnoho a mnoho milionů z veřejných rozpočtů, dojde po uvedení do provozu k přehodnocení všech předpokladů a dat! K čemu jsou pak tyto schvalovací procesy? Kdo bude zodpovědný, pokud se prokáže překračování hygienických norem? Netušili snad starostové dotčených obcí tento dopad? Ano, mosty mají dilatace, ano nákladní vůz má v 50km/h jinou (ne vždy) hlučnost. Ano, na měřených úsecích se jezdí pomaleji. Ale vše zmíněné mi nepřijde jako nový poznatek!

5 0
možnosti
RA

Pavle, je hezké, že se vyjádříte od stolu a moudře vše posuzujete. takže drahý PAvle, naše námitky (můžete si je potvrdit google) k realizaci díla byly vznášené ještě než se poprvé koplo do země. Píšete a nevíte o čem píšete. Navíc se motáte v oblasti které nerozumíte 1) starosta nemůže ovlivnit podobu stavby tohoto rozsahu, může pouze vznášet připomínky, vyvzdorovali jsme si protihluk, ale nemůžeme dosáhnout toho, aby stavba byla vedena jinudy - aktuální podoba odpovídá době vzniku záměru tedy situaci před takřka 45 lety.. Dnes s e takto již stavby nenavrhují 2) píšete o hygienických normách, nastudujte si je příteli, zjistíte, že jsou velice měkké 3) píšete o "nenových poznatcích" a vůbec netušíte, že městská část není subjektem, který (bohužel) může rozhodovat o rychlosti na této komunikaci, jen tak mimochodem , nižší rychlost většinu zmíněného jsme požadovali již před spuštěním provozu.. PS. po okruhu dnes jezdí okolo 20 000 vozidel denně a psotupně stále pomalu roste, doporučená maximální kapacita této komunikace je podle odborných doporučení maximálně 15000 vozidel denně.

0 5
možnosti
ZH

Postavili jsme městský okruh. Z nějakého záhadného důvodu jako úzkou dvouproudou silnici 2.třídy.

A ony nám tam začali jezdit autaS tím nikdo nepočítal ... Tak zakážeme předjíždění, na křižovatce dáme 70 (nějekej ynteligent ji naprojektoval bez připojovacích/odbočovacích pruhů). A teď už se bavíme o tom, že dáme na půl okruhu 70 nebo třeba i 50. To nevymyslíš, za 2 miliardy takovej paskvil

19 0
možnosti
RA

Jediným "záhadným důveodem" byly finance, kraj přes maximální snahu sehnal částku dostačující pouze na dvojpruh. Někdy je dobré Zdeňku psát o tom, o čem něco víte..

0 3
možnosti
  • Nejčtenější

Česko je rukojmím USA, hlásá plzeňský zastupitel v Rusku a touží potkat Putina

7. června 2024  17:07

Zastupitel městského obvodu Plzeň 1 za SPD Jakub Zieba dal opět vědět o své silné náklonnosti k...

Muž uhořel v bytě, manželku našli mrtvou. Policie ji podezírá z jeho vraždy

14. června 2024  8:03,  aktualizováno  14:26

Vražda a následná sebevražda. To je podle policie nejpravděpodobnější verze úmrtí manželského páru...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Dřív kopal za Piráty, dnes je Dostál společně s komunisty proti Green Dealu

10. června 2024

Před pandemií covidu byl Ondřej Dostál z Mirošova na Rokycansku expertem na zdravotnictví za Piráty...

Výtržník se vezl na spřáhle vagonu. Když z něj slezl, šel přímo před vlakem

13. června 2024  14:02

Se svým životem hazardoval muž na železniční trati na Plzeňsku. Sedl si totiž na spřáhlo posledního...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

V Plzni vyhořel byt, jeden člověk vypadl z okna a tři se nadýchali kouře

9. června 2024  14:09

V Plzni poblíž hlavního vlakového nádraží vyhořel byt ve třetím nadzemním podlaží. Jeden člověk...

Muž uhořel v bytě, manželku našli mrtvou. Policie ji podezírá z jeho vraždy

14. června 2024  8:03,  aktualizováno  14:26

Vražda a následná sebevražda. To je podle policie nejpravděpodobnější verze úmrtí manželského páru...

Napadli bezdomovce a zlomili mu žebra, soud mužům z ostrahy rozdal podmínky

14. června 2024  13:17

Plzeňský okresní soud potrestal podmínkami pracovníky bezpečnostní agentury, kteří loni v lednu...

Plzeňský brankář Hrenák: Post jedničky? Zdravá rivalita k tomu patří

14. června 2024  9:56

Po Samuelu Hlavajovi, který na začátku dubna podepsal dvouletou smlouvu v NHL s Minnesotou, bude...

„Do konce života má co hradit.“ Soud zmírnil makléřce trest za prohýřené peníze

13. června 2024  15:45

I když téměř osm milionů prohraných v automatech bývalá makléřka Šárka Muková nesplatí do konce...

Agáta Hanychová: Nikdy jsem na nikoho nespoléhala. Sebe i svoje děti uživím sama
Agáta Hanychová: Nikdy jsem na nikoho nespoléhala. Sebe i svoje děti uživím sama

Zdá se, že se Agáta s ničím nemaže. Na první pohled ji nerozhodí žádný hejt, ani bývalí partneři, se kterými se dlouho soudila o rozložení péče o...