- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Při tom většina zde běžně nasazovaných lokomotiv ani 160 jet nemůže.
Většina? Všechny pravidelně nasazované lokomotivy.
To je novinářská hantýrka. Když po D5 směrem na Rozvadov někdo jede 170 km/h, tak se dle novinářů řítí. Jakmile přejede hranice do Německa, pak už normálně jede, aniž by zpomalil.
200 km/hod na 4 kilometrech. To snad ani nemůže stihnout zrychlit a zase přibrzdit. A úspora času? V řádu sekund?
Máte pravdu, to je spíš testovací úsek, praktický význam to (teď) mít nebude.
Tunel pro rychlovaky je stavěn jen na 200km/h? To jako opravdu?
Ano. V Plzni bude stavět asi všechno a vždycky a za Doubravkou je zpomalení na 110 km/h. Vlak nezastaví na pětníku.
To je slávy, máme nejdelší tunel. V Rakousku 4.nejdelší tunel má zhruba dvojnásobnou délku a byl otevřen Františkem Ferdinandem v roce 1906
Ano, někteří ze SŽDC se prý báli, zda je nevycucne černá díra, která se při téhle rychlosti kolem vlaku vytváří.