- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že pro dva lidi je výrazně levnější jet autem, než autobusem. Předpokládám, že s růstem cen nafty a benzínu, až bude 1 l za 80,- kč, se cestující naučí využívat i spoje, které se při ceně skoro 40,- Kč za l nenaučili. Ovšem pouze za předpokladu, že ceny jízdného zůstanou, jaké jsou.
Neni uz konecne na case priznat, ze experiment Oredo se nepovedl ?
Jakto, ze ne? Jezdim na jednu jizdenku 2 autobusama a vlakem, takze prinejmensim neco se povedlo...
Aspoň na ty nejvíce do očí bijící úseky - Moravská Třebová-Chornice-Dzbel či Dolní Lipka-Hanušovice. Jejich zrušení byla naprostá pochvovina !
Myslím, že o to šlo touto "ůpravou". Provedly se jen kosmetické změny, zrušilo se pár nesmyslných spojů které byly na podzim zavedeny pro blaho cestujících, ale cestující je nevyužívali! IREDO vykáže úsporu a bude pochváleno. Cestující budou dále nesmyslně přesedat z autobusu do autobusu, či do vlaku tam, kde do podzimu jezdil přímý spoj. Popřípadě se mačkat v přeplněných spojích ve špičce a děti do škol a zaměstnanci do zaměstnání budou opět chodit pozdě. Pan hej hej t man opět provede kontrolu spokojenosti cestujících (tzn. zeptá se opět starostů jak se jim změny zamlouvaí, ti odpoví, že je to lepší, ostatně oni mají pracoviště v místě bydliště). A penízky z EU potečou dalším tunlem do kapes firmy IREDO. Ostatně krajský pro dopravu tvrdí, že je vše v pořádku, veřejnou dopravou prý jezdí víc lidí než před úpravou. Nevím, znám spoustu lidí, co naopak začali se skřípěním zubů jezdit do zaměstnání autem. Skvělá krajská vláda! Už aby byy volby!
Pokud stoupl počet cestujících nebo osobokm(počítaných přes vzdušné čáry!) tak je to v pořádku.
Taky mám známýho, kterej najust nepojede jiným spojem, než má naučeno(radši použije auto než idos) a to i kdyby ten nový spoj byl přímý a bez mezizastávek.