Diskuze

Superbem z hřebčína teď pohne leda šestispřeží, auto je k mání za pár tisíc

Říkáte si někdy, za jak dlouho vám zestárne vaše nové auto natolik, až se s pořádnou porcí kilometrů stane neprodejným? Příkladem je třeba jeden vůz Škoda Superb první novodobé generace, který prodává přes Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových Národní hřebčín v Kladrubech nad Labem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nepřijdou ty aukce dráž než likvidace auta ?

0 0
možnosti

Kola uz si nekdo odmontoval a dal tam plechace. To jediny co mohlo mit jeste cenu je pryc.

0 0
možnosti

J46a63n 63D94l50o16u85h50ý

1. 3. 2021 15:32

Takhle zrakvit auto z roku 2006, tak to chce hodne hrubeho zachazeni a nedostatkoveho servisu R^ Aneb z ciziho krev netece. To auto je zadarmo drahy. Nechapu kterej vocas prihodil z 9000kc na 15 000kc ;-D Ten bude brecet, az se mu to objevi doma. Ani ta plecharina se neda rozprodat za vic, kdyz je to domlaceny od sutru ;-D

3 0
možnosti

A kolik si myslis stoji treba predni sklo na superba?

0 1
možnosti

L13u96b83o98š 90M27a73r62e71k

28. 2. 2021 18:53

Každá firma dává služební auto do autorizovaného servisu a včas nejdéle do 5 let jej dává pryč a bere nové.

Tento vůz by měli sešrotovat a ne nabízet k prodeji.

Co je nato těžkého?

3 0
možnosti

Firmy u firemních aut mají jiné postavení - buď rovnou jedou v operácích a nebo auta obměňují když se to ekonomicky přestane vyplácet - zpravidla když je účetně odepsané a přestává pomáhat snižovat zisk.

Stát a jeho intituce u služebních aut nemají tento ekonomický způsob uvažování protože jsou to rozpočtové organizace. Což se typicky projevuje v tom že mají narozpočtováno dost na údržbu a opravy, ale nikoliv na investice. Důsledek je toto.

1 0
možnosti

Mám stejně starou octavii druhé generace 2.0 TDi v plné palbě (kromě navigace, automatické převodovky a elektrického ovládání sedadel je tam vše) s aktuálně najetými 410 000 km a auto nekouří, jezdí výborně a vše funguje k mé plné spokojenosti. Ono je to o tom, jak se k tomu autu člověk chová - ze státního holt krev neteče a tak to podle toho i vypadá.

1 0
možnosti

Tak ono je to spíše naopak - právě proto že ze státního “teklo” a auto dostávalo pravidelný servis se to dožilo dnešních dnů dle přílohy v dobrém stavu. Normální komerční firma by to dávno utla jako neekomomické a náměstek by jezdil už třetím supem za tu dobu R^

1 0
možnosti

T72o76m75á52š 24V60á73l12a

27. 2. 2021 11:30

A v tom mobilu mate navigaci na jakem principu, Klingonskem? 8-o

0 0
možnosti

Na co to v Kladrubech potřebovali, mein gott? Levnější by to bylo dát za odvoz, než když řeší nějaké znalecké posudky.

3 0
možnosti
Foto

divné. moje daleko starší C5 má najeto poctivých 480 tisíc a ještě dalších 200 dá

1 0
možnosti
Foto

To ale máte patrně manuál.

1 4
možnosti

Auto s půl milionem km, který není prodejný za 6 tis., patří do šrotu “státní správo”!

9 0
možnosti

Proč? Za devitku na náhradní díly.

0 1
možnosti

co takhle poctive ekologick likvidovat

1 0
možnosti