- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nepřijdou ty aukce dráž než likvidace auta ?
Kola uz si nekdo odmontoval a dal tam plechace. To jediny co mohlo mit jeste cenu je pryc.
Takhle zrakvit auto z roku 2006, tak to chce hodne hrubeho zachazeni a nedostatkoveho servisu Aneb z ciziho krev netece. To auto je zadarmo drahy. Nechapu kterej vocas prihodil z 9000kc na 15 000kc Ten bude brecet, az se mu to objevi doma. Ani ta plecharina se neda rozprodat za vic, kdyz je to domlaceny od sutru
A kolik si myslis stoji treba predni sklo na superba?
Každá firma dává služební auto do autorizovaného servisu a včas nejdéle do 5 let jej dává pryč a bere nové.
Tento vůz by měli sešrotovat a ne nabízet k prodeji.
Co je nato těžkého?
Firmy u firemních aut mají jiné postavení - buď rovnou jedou v operácích a nebo auta obměňují když se to ekonomicky přestane vyplácet - zpravidla když je účetně odepsané a přestává pomáhat snižovat zisk.
Stát a jeho intituce u služebních aut nemají tento ekonomický způsob uvažování protože jsou to rozpočtové organizace. Což se typicky projevuje v tom že mají narozpočtováno dost na údržbu a opravy, ale nikoliv na investice. Důsledek je toto.
Mám stejně starou octavii druhé generace 2.0 TDi v plné palbě (kromě navigace, automatické převodovky a elektrického ovládání sedadel je tam vše) s aktuálně najetými 410 000 km a auto nekouří, jezdí výborně a vše funguje k mé plné spokojenosti. Ono je to o tom, jak se k tomu autu člověk chová - ze státního holt krev neteče a tak to podle toho i vypadá.
Tak ono je to spíše naopak - právě proto že ze státního “teklo” a auto dostávalo pravidelný servis se to dožilo dnešních dnů dle přílohy v dobrém stavu. Normální komerční firma by to dávno utla jako neekomomické a náměstek by jezdil už třetím supem za tu dobu
A v tom mobilu mate navigaci na jakem principu, Klingonskem?
Na co to v Kladrubech potřebovali, mein gott? Levnější by to bylo dát za odvoz, než když řeší nějaké znalecké posudky.
divné. moje daleko starší C5 má najeto poctivých 480 tisíc a ještě dalších 200 dá
To ale máte patrně manuál.
Auto s půl milionem km, který není prodejný za 6 tis., patří do šrotu “státní správo”!
Proč? Za devitku na náhradní díly.