Diskuze
Místo kolejí může vést do Chrudimi cyklostezka. Politici ji nevítají
Děkujeme za pochopení.
P83e14t23r 16M32a33r85š93o86u54n
"Asi hlavní problém spočívá v tom, že Chrudim už stezku směrem na Pardubice postavila"
No tak to jo. Ten kousek co je Chrudim-Medlešice? Kdy ještě k té stezce se doposud muselo po hlavní silnici cr-pce. (stále se musí po silnici, ale není již hlavním tahem). Pak tu silnici 2x na pár metrech křížit (místem pro přecházení) a stezka končí kdesi u hospody v Medlešicích (ani ne u další silnice na Pardubice)
No možná jim prozradím tu tajnou informaci z mapy, že tento začátek klidně tedy mohou nechat (pokud se někomu tak líbí), v Medlešicích se stočí cyklista do leva směrem k nynějšímu nádraží a po původní trati bude pokračovat k letišti, kde již stezka také nějaká je...
Takže o žádnou duplicitu nejde. Ale jo, já to chápu, toto řešení není možné protože nemají peníze. A nestojí na pozemku někoho... A pak za rok co původní trať zaroste travou, slavnostně politici naplánují cyklostezku až do Pce nejlépe nějakými mosty a klikaticemi nad novou tratí a hlavní silnicí a kdoví čím, že
P45e98t17r 58M79a65r12š72o18u61n
a to nechávám stranou věc, že dle radního Chrudimi, přece nemůže existovat druhá spojka na tuto cyklostezku (tedy že by se stezka v Medlešicích dělila do dvou částí Chrudimi).
Z13b20y93š39e79k 74Š58v84e18c
Pane Vrabec!
* Současná poloha tratě CR-Rosice vadí provozu a rozšíření letiště PCE, i když byla trať již asi před 60 lety posunuta. Důvodem bylo a je prodloužení přistávací dráhy letiště, kde další nepřípustnou překážkou pro letadla by byla trolej.
* Nová trať umožní na trase CR-HK jet jednou soupravou bez úvratě Rosice - PCE hl.n.
* Odlehčí dopravnímu zatížení žel. mostu přes Labe v Rosicích. Před asi 50 lety byly zrušeny původní dva žel. mosty v Rosicích. Zůstal je jeden tehdy opravený.
* Část tratě PCE hl.n.-Nemošice je již provozována jako vlečka do bývalých TMS.
* Pro cestující od HK a od CR zkrátí a zrychlí přístup do PCE hl.n., PCE centrum, Pardubičky (nemocnice), PCE Zámeček (Foxconn) a další. Tím na sebe naváže přepravu osob (a snad i nákladů).
* Zkrátí dopravní časy od CR i od HK do PCE hl.n. Zkrátí se čas přestupu pro směr Praha a Č.Třebová.
* Současná tzv. Medlešická spojka je za posledních 100 let asi desátou verzí spojky.
* Doporučuji přečíst si http://parpedie.cz/cti-zaznam.php?id=Zeleznice_planovane
V56í90t 14J77ů61z62a
Z Chrudimi do Hradce Králové je možné jet bez úvratě v Rosicích, a to nejen příměji, ale zejména bez zatížení Pardubic hl.n. a hlavního železničního koridoru včetně s tím spojeného případného zdržení.
Plánovaná spojka těžko ovlivní dopravní časy od Hradce Králové do Pardubic hl. n.
Aneb proč několik vážných argumentů znevážit dvěma nesmyslnými?
J93a13n 63V61r74a14b78e75c
Celé této akci nerozumím. Další zábor polí. A ještě tunel u Ostřešan! Nyní se staví 4proudová silnice od Parama až k závodišti, to nešlo vybudovat od nástupiště č.4 odbočku- dlouhou velkou zatáčku přes dnes prázdné pozemky směrem k závodišti a 4proudovku mosty vést nad tím? Viděl bych to tak na 0,5miliardy. Žádné zábory půdy, žádné řešení co bude na původních kolejích (což 2 cyklostezky vedle sebe je opravdu nesmysl). Jen by se necouvalo do Rosic.
L98e61o82š 62S19t73a19n82ě36k
Vaše řešení je naprosto, racionální, levné, prosté, lehce proveditelné - tudíž v našich podmínkách neprůchodné. Jediná komplikace by byla nutnost nasadit na trať soupravy s řízením na obou stranách - což už je nyní stejně standard. Vzhledem k tomu, že už se silnice u Parama staví, ale z toho nebude nic. Stejná myšlenka mě napadla dost často též, když jsem z vlaku u závodiště viděl, jak za silnicí končí vlečka vedoucí na pardubické hlavní nádraží a vlak tam přes Rosice dojel za dalších 20 minut.
Nadvláda pokračuje. Třinec slaví pátý titul v řadě, vyrovnal historický rekord
Na českém hokejovém trůnu zůstává všechno při starém. Třinec v napínavém sedmém finále porazil...
Pardubice - Třinec 3:0. Pětiminutovka snů přihrála klíčový mečbol Dynamu
O důležitý třetí bod ve finálové sérii extraligy sváděla obě mužstva litý boj do poloviny zápasu,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Oblíbené občerstvení se dostalo i do Hejlíkovy Gastromapy. Letos už neotevře
Zpomal, projíždíš hospodou. Ta cedule se vryla hluboko do paměti snad každému cyklistovi, který...
„Nauč se pískat.“ Zaplněné pardubické náměstí se těšilo na oslavy, přišlo zklamání
Pardubické Pernštýnské náměstí dnes mohlo zažít velkou hokejovou noc - oslavu titulu. Po porážce...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Cena z výběrových řízení neplatí, D35 do Ostrova je už dražší skoro o miliardu
Stát zaplatí za stavbu dvou úseků dálnice D35 mezi Opatovicemi nad Labem a Ostrovem mnohem více,...
Dvacet let dotací z EU. Přinesly zločiny, ale i vlaky, techniku a splavné řeky
Premium Lázně, které nevznikly a je z nich night club nebo zdvihací most, který se nikdy nezdvihl. Česko...
Dotace z EU zachránily Automatické mlýny, na čachry s penězi doplatil hotel
Miliardy korun z Evropské unie v posledních dvaceti letech nemířily jen do asfaltu a kolejí,...
Silný vítr komplikuje dopravu. Z Havlíčkova Brodu nejezdí vlaky na dvou tratích
Silný vítr potrápil hlavně řidiče na Pardubicku. Z důvodu pádu několika stromů museli policisté...
Křivda se neustále opakuje. Vědec chce hranici Čech a Moravy víc zatraktivnit
Premium Sociální a regionální geograf z Masarykovy univerzity Petr Marek chce hranici Čech a Moravy...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!