- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak už aby to bylo. Právě mi Leo expres zrušil za poslední 3 týdny už 4.vlakové spojení. Doposud se s nimi hádám, že když zrušili vlak tam, ale ne vlak zpátky, tak jsem těžko mohl realizovat jízdu a tak chci zpět peníze i za jízdu zpáteční. Oni kontrují tím, že zpáteční se konala vlak zrušen nebyl) a tak jsem si měl jízdenku zrušit sám, když nebyla zpáteční. Jenže tu já přiobjednával znovu samostatně proto, že původní zpáteční vlak taky zrušili. U ostatních dopravců je to podobná bída.
Jestliže jede vlak z centra jednoho města do centra druhého za méně než 3 hodiny, pak v letecké dopravě moc smysl nevidím (jedině, že by se pak letělo někam dále).
A právě k tomu, že se letí někam dále takové linky slouží. Srovnání s vlakem je zcela mimo, protože to opravdu není určeno těm, co jedou z Ostravy do Prahy. I když výjimky se asi najdou.
Další nesmyslný příklad kam mizí naše daně, na provoz letiště by si vlastník měl vydělat jeho provozem nebo ho zavřít, když o létání z Ostravy bude malý zájem.
Pokud je to určené pro přestup na další lety, tak to by musely být tak 3 linky každý den, nebo snad někdo bude čekat na letišti např. 8 hodin na přestup na další let
zase jeden z těch, co nedohlédne dál, než za hranice Prahy
Pokud letím odněkud ze zahraničí do Ostravy, tak se to může vyplatit. Jako samostatně to moc lidí nevyužije.
Ostravané jsou pry Poláci. Říkají to sami Poláci i Češi, takže linka s Prahou nebude trvat dlouho. Obyvatelé Ostravy mají za rohem Katovice nebo Krakov a pravděpodobně tam cestují častěji.Nedávno jsem byl v Ostravě na nákupech a po nove boty. Zdravim Polske Ostrave.Cechov take zdravim.
A musím tam být člověk 2h před odletem. To mě vytáčí. Na přestup v Praze dobré.
2h je doporučení,pokud odbavujete zavazadlo stačí hodina před pokud je jen příručák stačí 30 minut před!
To vydrží jak dlouho ? Že to někoho baví pořád zkoušet ..
Vlakem z centra do centra za 370 korun za 3.5h..
Letadlo vyjde na litr a časově ve finále úplně stejně navrch ve vlaku se dá v klidu pracovat u stolečku .
A to, že to spojení je pro ty, kteří nechtějí do centra, ale pokračovat někam dál letadlem, vás nenapadlo?
Takové linky většinou nevzynikají jako spojení dvou města,ale spíš jako přípoj na jiné lety. Ostraváci letící na dovolenou nebo kamkoliv jinam z Prahy to ocení. Za druhé se často aerolinkám vyplatí "parkovat" letadla na menším letišti. Proto přiletní do Prahy, vyloží lidi a pokud nemají hned navazující let, museli by stát v praze, kde to vyjde draho, tak přeletí do Ostravy a tam "přečká" do dalšího odletu
Jak draho? V Praze na letišti stálo pivo jen pouhých 10 dolarů.. V Dubaji 15 dolarů. V Manile jen 2 dolary.