- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vzhledem k tomu, že je to čistě "turistická" linka, tak o tom tvrzení, že Ostrava bude prvním městem s DD, se dá dost pochybovat....
No a nasadit na "měěstskou" linku vozidlo, které má d.f. jen místa k sezení to je taky zřejmě ostravské specifikum... Ale hlavně, že to má dobíječky USB, to je fakt nezbytná věc....
Já se s tím po práci klidně svezu. Nevidím v tom problém.
Doufám že i posledním, Ty dvoupatráky jsou takovej humáč.
Až si mladý poříděj rodinu, hodíme na to ještě patro.
Trochu mi unika ten smysl. proc ma radnice potrebu vyhodit 30 milionu do kanalu, teda za autobus, ktery bude pres tyden stat, a o vikendu, kdy stoji spousta dalsich autobusu jezdit..... To jako fakt veri tomu, ze to bude nejaka velka turisticka atrakce?
Nu, je to pokus o řešení. Teprve budoucnost ukáže jak se záměr a předpoklad vydařil. V Ostravě se nejedná tolik o turisty jako o běžné ostraváky. Jen doufám, že všude na trase bude podjezdová výška 450 cma bez problémů dodržená. V Praze se uvažovalo o klobácích na Letiště Václava Havla, při délce kloubáku a doubledeckeru by to také nebylo špatné, - jen je právě problé pražské podjezdová výška na uličních trasách. Pro řidiče mhd je rozhodně lepší manevrovatelnost s doublede.... než s patnáctimetrovou soupravou
Tak hlavně aby v tom místní uměli jezdit.
Tohle zní pěkně :D (ne ovšem jako informace v článku, protože to asi oficiální název to nebude) "lidé s měsíčníkem nezaplatí nic."
A kde je Slunečník a Větrník?
Mohli by ty doubledeckery využívat na vyhlídkové jízdy po přívoze, Mar. Horách atd.. Vyhlídkové jízdy krásami Ostravských romských čtvrtí .
Děda měl na neděli do hospody nedělní šaty, Ostraváci budou mít nedělní autobus a ještě k tomu doubleposchoďový, který nikde nestaví. Bude jezdit do ZOO, tam jezdí vice dětí než dospělých, kteří by museli mít ohnutá záda.
Peníze za dabldekry by bylo rozhodně užitečnější využít na ochranu důchodců a bílých pasažerů v MHD před cigány. Já budu jezdit raději starými tramvajemi, ale bezpečně. Asistenti přepravy jsou pozitívním krokem, ale nedostatečným.
Hele dělejte si v Ostravě v podstatě co chcete, ale kupovat takový nízký (pro 2 patra), prosklený akvárka na "sváteční provoz", kdy máte plný parkoviště autobusů, které nemají využití díky nižší obslužnosti než je v pracovní den je ... no řekněme třeba "kravina"? Jako děckám můžete za desetinu koupit na konečnou kolotoč a taky na něj může platit ta vaše předplacenka ...