- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak zrovna Přerov je ukázka hrůzy. Nedivím se, že mají výrazný úbytek obyvatel (statistika nelže, kdyby to chtěl někdo okecávat). Nejdříve klasiké NIMBY a 10 km dálnice stále chybí. Pak "nepřívětivá" skladba obyvatel, zejména kolem nádraží. Proč je město nechá koncentrovat zrovna tem? Tím pádem trpí o samotné nádraží a okolí, významná část města.
Můj kamarád říká, že Přerov je jediné město v ČR, kde se na semaforech v autě zamyká.
Bydlím tu 50 let...tak pár postřehů. Skladba obyvatel sahá až do 70. Let, kdy byli cíleně sestěhovavani z vych. slovenska. Proč kolem nádraží...protoze zde zase historický stojí bývalé drážní baráky, ve kterých normální člověk bydlet nebude. A ruku na srdce, ve kterém větším městě to kolem nádraží vypadá jinak? Nedostavěná dálnice zastavila rozvoj mesta o 20 let, nejsou významní investoři. O zamýšlenou průmyslovou zónu se zajimal Jaguar, ale když zjistil, že dálnice bude možná za 10 let, tak šel na slovensko, kde mu dali zónu u dálnice prevazanou mašlickou. O ekonomické situaci celé stredni Moravy nejlepe vypovídá pristup krajské hospodářské komory, která velmi brojila proti Amazonu, ptotoze bude přetahovat lidí z okolních firem.