- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uz kdysi se tusim primator vyjadril jasne v tom smyslu, ze trasa je pevne dana a rozdil bude pouze v tom, zda tech 225 mega zaplati Svycari, nebo mesto Olomouc.
Proc se tedy Duha nebo pan Lezatka porad snazi neco resit mi unika. Trasa zmenena nebude (aspon doufam, jen by se vsechno zase o par let zdrzelo), cili by meli byt radsi duhaci zticha a doufat, ze mesto usetri tech 225 mega.
Neresi se totiz varianta KTERA trasa, ale KDO zaplati tech 225m...
Pochopili jste to konecne?
Takze nezdrzovat, stavet, at se to stihne co nejdriv.
"Jsem optimistou a věřím, že se nám finance ze švýcarských
fondů podaří získat," míní primátor. "Pokud by se to nepovedlo,
postavili bychom tuto trať tak jak tak. Vzali bychom si další úvěry, peníze by nám ovšem výrazně chyběly jinde," přemítá Novotný.Zdroj: http://olomouc.idnes.cz/kvuli-olomoucke-tramvajove-trati-si-bude-duha-stezovat-svycarske-vlade-1aq-/olomouc-zpravy.aspx?c=A111101_1677765_olomouc-zpravy_stk
kdež u protěžovane vehlidkove trase ózemi nikeho teče "mlénske" !!!!!
Sem pro přivoz,ten nic nestoji a bobre a kolebřike neohrožoje a svezeni navic potěši na doši !!!
celky. Jen Magistrát tvrdí opak, protože potřebuje zdůvodnit zastávku Šantovka, kterou za 51 milionů slíbil SMC Developement. A zadělal si tím na problém, jak zdůvodnit pohádkovému oslíčkovi z Bernu zajížďku přes Velkomoravskou, která prodraží jak stavbu, tak budoucí provoz. Argumentuje nesplnitelnými hlukovými limity v Rooseveltce a dopravní obsluhou Šantovky.
Ale Magistrát pomlčel o možnosti, že Rooseveltkou by mohla jezdit jen tramvaj a auta místních, což by hladinu hluku snížilo. A auta by mohla jezdit v trase Magistrátem prosazované tramvaje, kde by nikomu nevadila.
A druhý argument Magistrátu? Do Galerie Šantovka to bude dvě minuty pěšky od tramvají na Tržnici po lávce nad ulicí 17. listopadu. Tak proč druhou zastávku?
Oproti magistrátní variantě by tramvaj Rooseveltkou znamenala i levnější budoucí provoz, kratší přepravní časy a dvojnásobný počet použitelných spojů pro obyvatele Nových Sadů. Více zde:
Záleží na rozhodnutí Švýcarů.
Nebo ty si myslíš, že Švýcaři musí dát peníze na odklon tobě do kapsy?