- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímavé konstatování většiny šoférů kamionu - co byste jedli, kdybychom nejezdili. Z vlastní dlouholeté zkušenosti musím konstatovat jediné. Kamiony zavážející obchody jezdí převážně v noci a k ránu. Přes den jezdí z 90 % pouze kamiony převážející trvanlivé zboží - elektroniku, díly do automobilek apod.
Z toho důvodu by zákaz jízdy kamionu při sněžení přes den nikomu neuškodil. Ono totiž není rozdíl, zda se kamion zastaví z vůle zákona nebo z vůle přírody a sněžení. Nedojede tak či ta. V druhém případě dokonce omezí průjezdnost i pro další řidiče. Takže profesionální nedbalost hrančící s arogatním chováním vůči ostatním účastníům silničního provozu.
Jj. Logika některých = zimní pneu + nonstop mlhovky a můžou přeci jak v létě. Někdy ještě navíc mají ostrý tereňák SUV 4x2. Tak co by zpomalovali :-D
Mám kamaráda co jezdí pro odtahovku. Když jsem se s ním u piva bavil, tak říkal že v zimě nejvíc vozí nabouraná SUV, protože jejich řidiči si myslí že SUV = opravdové terénní auto a ve sněhu můžou jezdit jako v létě...
Klasický obrázek našich silnic - napadne trochu sněhu a všude to zablokují kamiony. Ty by měli mít povinost mít řetězy, anebo zákaz jízdy při sněžení. Zajímalo by mě jestli kamion na videu měl zimní pneu.
Větší problém je, že i silničáři jezdí jako v létě
Myslím že na Vás platí pořekadlo "Podle sebe soudím tebe"
Ano, někteří pravděpodobně "nesmrtelní" jezdí i v tomto marastu jako blázni.
Přesně to je ten problém, že někteří držitelé ŘP, záměrně nepíšu řidiči, prostě nejsou schopni akceptovat počasí a prostě jedou a jedou.... a najednou nejedou, ale můžou za to všichni ostatní.
Z mnohých diskusí, nejen zde, totiž mají maximální možnou rychlost 50, 90, 130 a ostatní, co jedou pomalejí brzdní provoz a měli by vrátit řidičák.