Diskuze
Dvacetiletý řidič jel s nákladem dřeva moc rychle, klády zasypaly silnici
Děkujeme za pochopení.
M77a68r18t11i62n 87V58a18n71ě52č81e40k
Jezdím denně do práce a od klaďáku radši rychle honem pryč, často jsou to poměrně silné (do terénu) tahače v kombinaci s kůrovcem narychlo pořízenými řidiči (ať žije pracák a rychlo kurzy). 3třída - Na krajnici se bojí aby se to s nima neutrhlo, ale tu cihlu z plynu taky nesundají.
Nějakej osobák on se nějak protáhne...
Neříkám že všichni ale velký díl ano..., přijde mi že i poláci v poslední době jezdí líp...
K80a23m13i33l 38M96o82r21c47i67n44e74k
Těžaři jsou placení od fůry.. a to je ten problém..
P36a50v64e94l 94Š50m23í12d
chtěl jste napsat od váhy,protože fůru měl.
O60l68d51ř54i82c41h 44O52l58e36š
No jo klaďáci. U nás taky jezdí jako čuňata.
K25a73m73i88l26a 56K43a96l48e11n53s65k20á
Neomlouvám řidiče, ale zrovna věk nemusí být vždy rozhodující. Různé nehody se stávají i starším řidičům s letitými zkušennostmi. Málokterému kamióňákovi se podaří jezdit roky bez jediné nehody. Různá ulomená zrcátka, odřená auta, zaseknutí pod viadukty, stržené troleje mají za sebou téměř všichni. Koneckonců jak to říká to vaše české přísloví ,,žádný učený....". Tenhle měl alespoň štěstí, že nikoho nezabil.
J34i42ř74í 22V32a62n22ě30r38e79k
Žádný učený z nebe nespadl a platí to v každém odvětví. Také jsem řídil, tedy jezdil s vétřieskou, na které jsem dělal předvojenskou autoškolu, na vojně se Zilem, Ávií, načerno autobusem (jedině na co nemám řidičák je autobus) a na Tatře jsem skončil nakonec u cisterny, sem tam s vlekem. Nepíšu to z důvodu, že bych chtěl ze sebe dělat frajera. Po vojně se naskytla jiná práce, než řidič těžkých aut, chtěl jsem však původně jezdit, no je to pryč. Ale takhle to prostě bylo. Do čeho jsme sedli, s tím jsme uměli odjet, nehledě na to, že jsme znali auto do šroubku a sami jsme si je opravovali, nebo přezouvali gumy. Což byla rasovina a pokud se třeba nedodržel při nafukování přezuté gumy určitý postup, mohlo to člověka zabít (šoféři, co jezdili na Tatře ví o čem mluvím). Na druhou stranu určitě ne jeden z nás zažil nějaké "horké chviky" při řízení, naštěstí bez nehody. Velmi brzy jsme si uvědomili, že s tím není žádná sranda. Což byly pro řidiče, který po vojně pokračoval s řízením náklaďáku velice cenné zkušenosti. Právě proto dříve jezdili borci napřed rozhrkanou Ávií, dlouho se sklopkou někde na stavbě, než se dostali na soupravu, nebo autobus. Tito chlapi byli řidiči a automechanici v jednom. Za tu dobu se naučili s autem jezdit (umět jezdit neznamená jen šlapat na plyn - to je to poslední). A hlavně si mohli osahat, co, kdy a jak auto dovede udělat - naložené, prázdné, jaké je svinstvo, když vás zatlačí vlek, atd. Čili měli s řízením nákladních aut praxi a potom mohli jít na těžší soupravy. Nevím, kolik ten šofér měl s náklaďákem naježděno, ale třeba posadit za volant těžké soupravy dvacetiletého kluka mnohdy rovnou z osobáku, jak se dnes běžně děje, to si říká o průser. Pokud je někdo schopen vyklopit v zatáčce klaďák se dřevem, protože jede rychle a není to technickou závadou, povětrnostními podmínkami, nebo utrženou krajnicí (které jsou v žalostném stavu) nemá momentálně za volantem takového stroje co dělat. Nemá praxi, musí ji napřed získat.
P60a47v48e60l 52Š74m11í58d
to jsem nepobral,za 1. Bus od 21 let a za 2.v buse nebývá naloženo po strop,ale je pravda že s živým těžištěm se jezdí ještě hůř a to nejenom v zátočinách.
J93i57ř27í 22F18o28g22e89l
Nechápu jak může dvacetiletý kluk řídit soupravu se dřevem.
P15e86t93r 46B68e71z94s64t51a82r62o84s76t79i
Kupodivu Tatrovka jde přihlásit jako naklaďák nebo jako "traktor", takže v 17 letech může klidně frčet s těžkou soupravou, ale nemůže si dojet Fabii pro svačinu...
R15a40d21e61k 84H24o61l77í63k
před 30 roky by se 20letý Cečkař dostal tak na Avii s rohlíky. Potencionální vrazi - a že jich je.
M77i77l35a95n 43L65i46n46h35a77r52t
To máte hlubokou pravdu...A ještě než by vozil ty rohlíky, tak by na vojně dva roky drandil s V3S...
R34a41d17e26k 90K74n53i95s10p90e47l
Dvacetiletý řidič.
Jestli se u nás nezmění legislativa a nezavedou se zkušební doby na řízení nadměrných nákladů, tak takových případů bude přibývat.
Za mého mládí jsme na Vojenském řidičském kursu vyškolili i největší kopyta, aby mohli ihned po skončení základní vojenské služby nastoupit na jakékoliv vozidlo.
P73a26v77e21l 81Š95m65í36d
asi vám budu odporovat,protože sám jsem si KŘK prošel a vím dobře,jak to tam probíhalo.Na jakékoliv vozidlo Jinak k prvnímu odstavci.Co to je za nadměrný náklad souprava s dřevem? Pod plachtou se vozí také náklady s vyšším těžištěm a někdy se "také stane". Klučina má ponaučení a navíc,může být rád že nepoložil návěs,to by lehl taky.
H74o83n37z32a 25F68á42t75o60r
Já to říkám pořád - děcka, studujte tu fyziku pořádně. Ne kvůli známkám, ale pro vaše bezpečí
P98a15v46e36l 16Š33m54í73d
a tomu studiu,pod plynový pedál "špalek dřeva" ikdyž dnes,noooo.
P33a94v70e19l 70B65r76u71s
to se toho stalo, chtěl si rychle doma zatopit.
Zemřel kardiochirurg Šantavý, špičkový lékař zachránil nespočet životů
Fakultní nemocnice v Olomouci oznámila, že v pátek 19. dubna náhle zemřel lékař a někdejší...
Unikátní přírodní úkaz na Litovelsku: povodně protrhly meandr řeky Moravy
Odborníci z Agentury ochrany přírody a krajiny (AOPK) a vědci z katedry geoinformatiky Univerzity...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slavia - Olomouc 2:2, domácí srovnali před koncem. Titul se jim vzdaluje
Že po jednoznačné první půli padnou po přestávce v Edenu rychlé dva góly, se dalo celkem jasně...
Lidé nám lesy drancují, přemýšlejme o houbařských lístcích, vyzývá podnikatel
Premium Na Slovensku je největším soukromým vlastníkem lesů, v Česku se Richard Benýšek soustředí hlavně na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seniorka při vystupování spadla pod tramvaj a zemřela, policie stíhá řidiče
Obviněním řidiče tramvaje z usmrcení z nedbalosti skončilo po více než půl roce vyšetřování loňské...
Vědci vyvinuli lepší jehly pro novou léčbu, která pomáhá i při poškození míchy
Vědci z olomoucké Univerzity Palackého vyvinuli novou generaci jehel, které jsou určené pro nyní...
Developer chce u Přerova stavět haly za tři miliardy, pracovat tu má 2 500 lidí
Obří zóna pro byznys má přibýt v blízké budoucnosti na okraji Přerova. Půjde o více než 110 tisíc...
Vědci nasadili do války s komáry drony a senzory, kalamity budou hlásit předem
Vědci a obce v Litovelském Pomoraví využívají nejmodernější techniku, která má zamezit komářím...
Nebýt alkoholu, většinu času skoro nemáme co dělat, říká lékař z urgentu
Premium Končí zde pacienti po mrtvici, infarktu, se zápalem plic, po otravě krve, závažných úrazech nebo po...