- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nepochopím, nepochopím a nepochopím...to si opravdu někdo myslí, že posunout trasu dálnice o 200m v tomto stadiu rozpracovanosti je jako postavit si na zahradě kozí chlívek? A přesto se to furt opakuje (Dluhonice, Rokytnice, Litomyšl...).
Radní Rokytnice nelze než pochválit za to, že jim záleží na městě .... to takoví radní z Českých Budějovic klidně nechají dálnici táhnout intrvaliánem města, klidně město nechají dálnicí rozdělit na dvě části ... a ještě se poplácávají po ramenou, jak jsou skvělí ...
No nevím, zda je chválit za to, že se vehementně ozvou, až je příprava (ne zadarmo) hotova. Navíc v navrhované trase D55 jede v podstatě po vrstevnici 230m/mořem (nejvyšší bod 237m v místě křížení s dnešní silnicí Rokytnice - Kokory), současná I/55 se šplhá až do 272m. Takže sice se D55 může odsunout, ale to už by byla ve svahu (uprostřed mezi silnicí dnešní a plánovanou vychází vrchol na 262m), tedy při rozjezdu z mimoúrovňové křižovatky by bylo více hluku i emisí (takže pro Rokytnici i při větší vzdálenosti bude dopad stejný, globálně by škodlivin přibylo)...