- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já bych to zastavil nouzovou brzdou. Takovýto vlak není způsobilý jízdy. Po zavření všech dveří by mohl pokračovat dále. Vina je jednoznačně na provozovateli vagónů.
TAK TOHLE NECHÁPU !!!!!! Pán Bohumír S. uvedl - „Seděl jsem v kupé těsně u dveří a ve chvíli, kdy nás minul protijedoucí vlak, se ozvala rána, jak se dveře otevřely. Zůstaly tak několik minut, dokud je spolucestující raději přímo za jízdy nezavřeli,“ popsal Bohumír S., který otevřené dveře rovněž natočil (celé jméno si nepřál zveřejnit, redakce jej však zná). TO JAKO TEN PROJÍŽDĚJÍCÍ VLAK TU MUVku A TY TRAŤOVÁKY ZE SŽDC PŘESKOČIL? NEBO TAM SNAD MÁME MIMOÚROVŇOVÝ PODJEZD ?
Zlaté vagony z 50. let☺ mechanické otočné uzávěry i bez signalizace byly jistota, dřevěné pryčny odolaly všemu a byl klid.
Značně nedůvěryhodné video - tedy vznik oněch otevřených dveří, když Bohuslav S. mluví cosi o vypadávajících šroubech a prasklých kolech a přidá k tomu průvodčí nedostižitelnou ve vlaku Brno-Bohumín. Si jako Bohóš myslí, že jsme blbí?
Je potřeba zase obvinit průvodčího, který stím nic nemůže udělat.
nechápu jak mohli lidi přežít jízdu ve vlaku, tak před 30ti léty.
Raději během jízdy vlakem nechoďte na záchod, dveře by se mohli otevřít a vás by to vysálo ven. To by ale pro vás nebylo to nejhorší. To nejhorší by pro vás bylo to, že někdo jako vy by tvrdil, že si za to můžete sám, protože jste se choval nezodpovědně.
Snad nebudou vláčet po soudech průvodčí
Výraz “mimořádnost” mají ČD patentován? Kromě jejich mluvčího ho snad nikdo jiný nepoužívá.
Třeba v Rusku mají na mimořádné situace celé ministerstvo.
I když je dnešní diskuze často na úrovni stupidity, jedna věc mě při shlédnutí obou videí zarazila. Sám si to nepamatuji, protože vlakem už dobrých 30 let nejezdím, ale může mi někdo vysvětlit, proč se dveře otvírají proti směru jízdy,? Tlak vzduchu je tak okamžitě plně otevře (případně i vytrhne z ruky). Je to tak dobře ?
záleží kterým směrem jedeš, jednou je to proti směru jízdy a zpět zas ve směru jízdy
Zavírat takto otevřené dveře za jízdy je o hubu.
Jj, kdysi jsem je také zavíral, jednou rukou se držet madla a druhou šmátrat po klice a sice počítat s tím, že vagon yrovna najede na nerovný spoj nebo dokonce výhybku, ale raději doufat, že ne.