- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ekologa si představuji jak serózního vědce, nikoli nevzdělaného tlučhubu, který se snaží dělat problémy
Zastavte už dotace těmto rudozelenoduhovým zeleným šmejdům
Mimochodem, nejde o žádnou neposkrvněnou krajinu. Jedná se o spadovou (imisní) oblast a poloprůmyslový západní okraj města. Tímto směrem kouří všechny přerovské průmyslové komíny a zejména komíny chemičky Precheza. Nikdy tam žádný přírodní park nebyl a i k běžné přírodě to má daleko.
Tak teď je to na ŘSD aby co nejrychleji a bez okolku dali věci do pořádku. Doufám že taky nebudou čekat maximální lhůtu jak mají ve zvyku.
Slyšel jsem, že hlavním důvodem žalob a blokací staveb je nezaplacení zeleným teroristickým vyděračům provize. Když zaplatí, žaloby nejsou. Když nezaplatí, podávají odvolání dokud, to jen jde.
Tady při stavbě dálnice se musely nainstalovat za 4 miliony ochranné bariéry na ochranu žab a přitom tady místní obyvatelé neviděli žábu 30 let. Navíc barieru poškodil vítr a sto metrové plachty tady létaly po polích a lese. Bariera se musela opět za velké peníze opravovat, jinak by stavba nemohla pokračovat.
Slyšel jste špatně, Děti země je organizace zejména jednoho muže, jmenuje se Miroslav Patrik a bohužel to nedělá pro peníze, ale z přesvědčení. Proč bohužel? - protože v případě, že by byla pravda to s penězi co píšete, už by se jejich blokace dala vyřešit "výpalným" které by vyšlo levněj, než tyhle tahanice. Pan Patrik je ale přesvědčen, že jakékoli zdržení výstavby takřka čehokoli je správné a pomůže tím přírodě.
Je potřeba nazývat vše pravými jmény, to nejsou ekologové, ale zelené gestapo.
A za vším hledej děti revoluce, kdo měl zájem, aby hnutí se třemi členy mohlo mít práva větší než laická veřejnost a jejich životní podmínky.
Odpovědět si musí na to každý sám......
Skvělé, naše ulice je vedená jako objízdná trasa a tím pádem nevadí, že tu jsou překračovány hlukové limity a hygiena to tu ani nezměří, dokud budem objízdnou trasou. A objízdnou trasou budeme dokud nebude dálnice. Oficiálně není objízdná pro kamiony, ale jen během psaní toho to příspěvku jich projelo 5 a jedna cisterna. A to píšu rychle.
Jsem zvědav, zda se vůbec naše generace dožije toho, aby mohla projet republiku po funkční dálnici....
..Asi spíš vyhraji první ve sportce....
Patrik se již dlouhá léta projevuje jen jako profesionální škodič čemukoliv, zejména v dopravě. Prostě rychle pochopil, že schovávat se za ekologii je bezpečná pozice, na kterou si většina úřadů netroufne.
Je třeba Patrika přivázat ke kandelábru na nejrušnější křižovatku v Přerově. Moc dobře si pamatuji, jak tento exot několik led blokoval výstavbu D8 přes České středohoří.
tak zrovna tu D8 bych raději nezmiňoval, protože tam měli naprostou pravdu a dopředu varovali, že trasa není vhodná z geologických důvodů a příroda jim následně dala zapravdu - mimo to, že se sesunul ten svah, tak tam dodneška kvůli dálnici nemají vyřešené problémy se spodní vodou