- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Líbilo by se mi, kdyby na všech semaforech svítilo bílé světlo.
Teď, když řidiči nevidí žádné světlo, někteří chybně usoudí, že nesvítí červená, a proto mohou jet. Kdyby je trklo, že má svítit bílá, ale nesvítí, třeba by jim to zachránilo kůži.
Já bych tento systém výstražné signalizace nahradil klasickým třísvětlovým "semaforem" červená, žlutá, zelená ....
Docela klika, že tam nikdo nezařval...
Mno, vcelku nešvar řidičů na přejezdech, i těch zabezpečených závorou - závory nahoře, světelná signalizace přerušovaným bílým světlem žádná a řidiči v pohodě "plyn na podlaze". Jak mohou vědět, že zařízení funguje? Protože jsou závory nahoře? A neříkají jim nic pravidla silničního provozu? Asi ne.
...pred každým prejazdom bez závor povinne znížiť rýchlosť vlaku na 30 km a bude kľud...keď nemajú železnice na závory, nech na týchto úsekoch znížia rýchlosť...ak vlak pôjde 30 km , tak na 100 metroch dokáže zastaviť
Oni vám na to zástupci strojvedoucích opáčí, že tam žádnej tydýt nemá vjet. A že by před nebezpečnými místy varovně houkali, to už pro ně vůbec nepřipadá v úvahu.
Zanechte spekulací, protijedoucí auto tam stálo (proč asi?) a ten kamionák tam vlitl bez přemýšlení. Už je venku video.
je to tak složité na 5 vteřin zastavit a podívat se vlevo a vpravo??
Ano, pokud telefonujete o velkém kulovém třeba přes HANDSFREE a myslíte na kraviny ....
Každý přejezd má výstražné kříže, takže i kdyby PZZ nefungovalo tyto kříže stále platí a řidič se jimi musí řídit vždy.
Jenze co kdyz fungovalo ale jen spatne ukazovalo?
V článku je uvedený jeden dôležitý fakt. V dobe havárie tam na prejazde kamión už STÁL (teda nepohyboval sa). Takže - maslo na hlave by mal mať Poliak - na prechodoch sa NEZASTAVUJE, pokiaľ nie je za nim možné pokračovať v jazde (ale v Poľsku majú asi svoje vlastné predpisy - možno práve vlaky tam musia dávať prednosť....).
Ale podle videa z blízkého servisu kamion jel.