Diskuze

Vyleštěné zvenku, oprýskané uvnitř. ČD ukázaly v Olomouci slíbené vlaky

České dráhy ukázaly v Olomouci vlakové soupravy Stadler, které jim pomohly získat v Olomouckém kraji zakázku na regionální spoje. Nasazení ale provází problémy, neboť se nepodařilo sehnat firmu, která by jim dala slíbenou modernizovanou podobu. Nyní vyjedou první dvě soupravy, které dopravce připravil svépomocí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

Vsak se podivejte co jezdi za vlaky jinde...z 60 let a nikdo to neresi ..tak porad lepsi ojetina nez vykopavka

1 0
možnosti
JP

V Hradci jezdily ojeté Stadlery z Němec posledních čtyři nebo pět let. Přivezli je odněkud z kopřiv. Ze čtyř souprav dvě permanentně stály a opravovaly se, vč. výměny motorů, přičemž nájem běžel, ať byla souprava schopná jízdy či nikoli. Celou dobu samozřejmě jezdily s ovládáním v němčině, to bylo to nejmenší. A když je depo vlastními silami postupně zrekonstruovalo, vrátily se aktuálně do Německa.

Ono sehnat nový vlak ze dne na den nejde, to si snad ani nikdo nemyslí, ale tady se zjevně ukazuje nekoncepčnost. Je to nekoncepčnost Českých drah? Těžko, když neví, co na ně stát v budoucnu nachystá. Osobně bych viděl viníka na straně státu. A tím se oslím můstkem dostáváme tam, kde vždycky skončíme: Nejhorší hospodář je stát!

1 0
možnosti
JB

J79a93n 56B59e83d29n10á83ř

11. 2. 2020 10:54

Krásný vlaky. I s těma oťukanejma drobnostma. Jízda musí být super.

1 0
možnosti

Vy budete nějaký spolupracovník pana Oklešťka, že jo. Temn je taky s vlaky spokojený, protože jimi nikdy nepojede.

1 0
možnosti
KF

K95a10r19e58l 82F78a32j16t

10. 2. 2020 20:41

Já jsem čekal nějakou katastrofu a ono to vypadá jako když autor hledal až našel ... samozřejmě, že by bylo hezké mít všechno zářící novotou, ale ... že by to mělo být předmětem rekonstrukce se mi zase úplně nezdá. Rozhodně bych z ekonomických důvodů počkal do stavu (výrazně) horšího. Ona se totiž, světe div se, musí i zaplatit. Takže by to chtělo položit si otázku, proč vznikl tento tendenční článek ...?

18 0
možnosti
JL

J20a62n 58L73a70k31o36m41ý

11. 2. 2020 6:46

Protože se dopravce zavázal k tomu, že vyjede s rekonstruovanými vlaky, za něž měl slíbenou jistou náhradu? Pokud byste si zaplatil první třídu a místo toho musel cestovat ve druhý, taky byste si jen řekl, ale no tak co, tak jako tak tam dojedu, je tu docela čisto, o nic nejde? To ani náhodou, že.

5 0
možnosti
PB

Co dodat? Za pár let to prodají němečtí páni někam k Zambezi. Tam to také ještě poslouží.

2 0
možnosti
PM

Tak pokud je to poniceni uvnitr jen jedna vyďoubnuta opěrka, jedna odpryskuta podrucka u země, odřené tlačítko a "umělecké graffiti" vyryte jen na jednom skle, tak to je nádhera...

11 3
možnosti
TK

Hele nechci být hnusný, ale takhle z fotek to vypadá (bohužel) jako jedna z nejlepších, nejčistších, nejmodernějších ... souprav se kterou jsem v posledních letech měl s ČD tu "čest". Pojďme srovnávat s tím, co tam jezdilo předtím a za kolik peněz a pak můžeme spekulovat, jestli je to teď posun dopředu či nikoliv.

4 0
možnosti
VL

V95á28c43l81a81v 22L37a30d21a

10. 2. 2020 19:08

podle některých zasvěcených lidí z oboru „návrat o dvacet let zpátky.“

To je ale pořád o 20 let lepší než u stávajících českých vagónů. :D

11 0
možnosti
PP

Ostuda, ostuda, ostuda. Zatímco v Rakousku je jízda regionálním vlakem naprostý luxus, mnohdy komfortnější než v Railjetu, v Česku nakupujeme ojeté šunty.

4 2
možnosti
LW

Pokud kraj chce něco nového, může to mít, ale také podle toho bude muset platit. Vše je o penězích a času, kolik na to konkrétní dopravce má.

2 0
možnosti
LM

L97u47k52á80š 65M78a72c69h

10. 2. 2020 18:50

Beru cokoliv, co ma otevreny layout. Komunisticka kupecka jsou to nejvetsi peklo. Nastesti jim uz temer odzvonilo.

Je snazsi ignorovat 60 lidi nez dvojici duchodcu a jednoho teenagera v kupe.

6 6
možnosti
JK

Tak to Vám přeju v otevřeném layoutu smraďocha, na to byly ty kupé jedinečné

1 0
možnosti