- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vsak se podivejte co jezdi za vlaky jinde...z 60 let a nikdo to neresi ..tak porad lepsi ojetina nez vykopavka
V Hradci jezdily ojeté Stadlery z Němec posledních čtyři nebo pět let. Přivezli je odněkud z kopřiv. Ze čtyř souprav dvě permanentně stály a opravovaly se, vč. výměny motorů, přičemž nájem běžel, ať byla souprava schopná jízdy či nikoli. Celou dobu samozřejmě jezdily s ovládáním v němčině, to bylo to nejmenší. A když je depo vlastními silami postupně zrekonstruovalo, vrátily se aktuálně do Německa.
Ono sehnat nový vlak ze dne na den nejde, to si snad ani nikdo nemyslí, ale tady se zjevně ukazuje nekoncepčnost. Je to nekoncepčnost Českých drah? Těžko, když neví, co na ně stát v budoucnu nachystá. Osobně bych viděl viníka na straně státu. A tím se oslím můstkem dostáváme tam, kde vždycky skončíme: Nejhorší hospodář je stát!
Krásný vlaky. I s těma oťukanejma drobnostma. Jízda musí být super.
Vy budete nějaký spolupracovník pana Oklešťka, že jo. Temn je taky s vlaky spokojený, protože jimi nikdy nepojede.
Já jsem čekal nějakou katastrofu a ono to vypadá jako když autor hledal až našel ... samozřejmě, že by bylo hezké mít všechno zářící novotou, ale ... že by to mělo být předmětem rekonstrukce se mi zase úplně nezdá. Rozhodně bych z ekonomických důvodů počkal do stavu (výrazně) horšího. Ona se totiž, světe div se, musí i zaplatit. Takže by to chtělo položit si otázku, proč vznikl tento tendenční článek ...?
Protože se dopravce zavázal k tomu, že vyjede s rekonstruovanými vlaky, za něž měl slíbenou jistou náhradu? Pokud byste si zaplatil první třídu a místo toho musel cestovat ve druhý, taky byste si jen řekl, ale no tak co, tak jako tak tam dojedu, je tu docela čisto, o nic nejde? To ani náhodou, že.
Co dodat? Za pár let to prodají němečtí páni někam k Zambezi. Tam to také ještě poslouží.
Tak pokud je to poniceni uvnitr jen jedna vyďoubnuta opěrka, jedna odpryskuta podrucka u země, odřené tlačítko a "umělecké graffiti" vyryte jen na jednom skle, tak to je nádhera...
Hele nechci být hnusný, ale takhle z fotek to vypadá (bohužel) jako jedna z nejlepších, nejčistších, nejmodernějších ... souprav se kterou jsem v posledních letech měl s ČD tu "čest". Pojďme srovnávat s tím, co tam jezdilo předtím a za kolik peněz a pak můžeme spekulovat, jestli je to teď posun dopředu či nikoliv.
podle některých zasvěcených lidí z oboru „návrat o dvacet let zpátky.“
To je ale pořád o 20 let lepší než u stávajících českých vagónů. :D
Ostuda, ostuda, ostuda. Zatímco v Rakousku je jízda regionálním vlakem naprostý luxus, mnohdy komfortnější než v Railjetu, v Česku nakupujeme ojeté šunty.
Pokud kraj chce něco nového, může to mít, ale také podle toho bude muset platit. Vše je o penězích a času, kolik na to konkrétní dopravce má.
Beru cokoliv, co ma otevreny layout. Komunisticka kupecka jsou to nejvetsi peklo. Nastesti jim uz temer odzvonilo.
Je snazsi ignorovat 60 lidi nez dvojici duchodcu a jednoho teenagera v kupe.
Tak to Vám přeju v otevřeném layoutu smraďocha, na to byly ty kupé jedinečné