Televizní a rozhlasová reklama srovnává připojení o rychlosti 8 Mbit/s nabízené O2 za cenu 750 korun s nabídkou UPC 10 Mbit/s za 490 Kč. Soud vydal tzv. předběžné opatření, které má zabránit případným škodám do doby, než padne definitivní verdikt. UPC tak musí reklamu stáhnout z televize i rádií.
"O2 ADSL Internet totiž obsahuje i bonusové nadstandardní služby jako O2 TV nebo zvýhodněné volání mezi dvěma mobilními čísly. Ty automaticky UPC nenabízí, ani je nezohlednil ve srovnání," řekl mluvčí Telefóniky O2 Martin Žabka. Podle mluvčího UPC Františka Maliny se UPC se nedomnívá, že by reklama měla charakter zakázané srovnávací reklamy. "Základní parametry příslušných služeb obou společností jsou skutečně srovnatelné a přesvědčivě vypovídají o své výhodnosti či nevýhodnosti," doplnil.