Diskuze

Kraus rozjel se svým iPhonem smršť stížností na servisy mobilů

Náhradní telefon jedině za vysokou zálohu v hotovosti, opakované reklamace, posílání od čerta k ďáblu, protahování reklamace na nejdelší možnou míru. Na to vše si stěžují čtenáři po zhlédnutí videa, kde známý moderátor Jan Kraus kritizuje reklamaci svého iPhonu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

s malým obchůdkem mám spatne zkusenosti, dvakrát. jednou pomohlo domoci se prav az po podani zaloby, podruhe stacil dopis a predani stiznosti na coi.

Naopak s operatorem mam zkusenosti dobre (zajimave, ze vyuzival stejny servis k reseni reklamaci...) Mahradni telefon zdarma (ac to NENÍ zadna povinnost, protoze jsem si takovou sluzbu se svým telefonem preci nekupoval), oprava nakonec cca tyden vymenou (pry to vyjde levneji, nez patrat co se tam za součástku pokazilo a menit tu součástku)

0 0
možnosti

Většina takových těch malých prodejců v obchůdkách s telefony jsou jen zloději. Nikdy nevyjdou vstříc člověku zdarma. Kdyby mohli, tak by si nechali zaplatit i za prohlídku výlohy jejich obchůdků. To samé platí i o malých obchůdcích s počítači. Hrají si tam na velké odborníky hlavně u věcí, které zvládne dnes i školák a opravdového vyštudovaného IT pracovníka někteří ani nikdy neviděli.

0 0
možnosti

V malém obchodě můžete narazit na špičkového odborníka a nebo člověka co vše řeší format C:. V autorizovaném servisu je určitá úroveň se standartními postupy, ale dost často tam chybý ta zapálenost najít skutečnou příčinu poruchy. Prostě taky často skončí u toho formátu C: Je to hodně o konkrétních lidech.

0 0
možnosti

telefon za cca 20 tis. si muze koupit leda blbec nebo snob, jsem ve str. Americe a mam telefon za 600 Kc (novy, nedotovany) ma uplne vse co je potreba vc. internetu a vzhledem k tomu ze je v teto zaostale zemi normalni sit, tak i TV v mobilu. Znacka Cina..."EYO"? Berou vas tam na hul !!!

1 3
možnosti

Větší představivost byste potřeboval.

1 0
možnosti

Kraus si necha platit za svoje arogantni kecy statisice za jeden porad, a jeste neco kritizuje. Pokud budou toky penez presmerovany na neproduktivni a parazitni vrstvu "umelcu" , sportovcu, a politiku, dalsich nic nevytvarejicich lidi, bude vse v ekonomice stat "na vode". Dale zaruky 2 roky jsou dalsim nesmyslem, o cenach vyrobku Apple , Nokia, Samsung ani nemluve. Atd. Tam je problem, prodejci a servis by radi vyhoveli ale maji pud sebezachovy.

2 2
možnosti

No tak řekněme paní Zagorová, je to milá holka, všechno, no ale ona už 3 roky po sobě bere 600 tisíc každý rok. A další ne 600, milion, 2 miliony berou, Jandové a jiní, každý rok. ;-D

Prober se chlapče...Rv

0 0
možnosti

Nevim, proc tady minusujete, kdyz nekdo napise, ze byly dodrzeny reklamacni podminky. Servis postupoval velmi vstricne. Mit lhutu 30 dni a zvladnout byt i do tydne je velmi slusny vysledek. To mne vytocilo do bela, kdyz jsem reklamoval pracku samsung. Mela vyrobni vadu, protekala uz od prvniho prani. Pred koupi jsem si samozrejme overil, ze muj oblibeny a rychly servis je v seznamu autorizovanych opraven od samsungu.  Takze jsem logicky predpokladal do budoucna bezproblemove a rychle opravy. OMYL! Reklamaci jsem musel nejprve nahlasit na infolinku samsungu, resit primo s servisem to neslo. V samsungu jim cely tyden trvalo pouhe zadani reklamace "memu" servisu. Nekolikrat jsem je urgoval, ze mam mimino a potrebuju prat, jestli by to nemohli urychlit. Oni meli holt casu dost.  Kdyz se konecne uracili reklamaci predat, servisak prijel do dvou dnu - takze velmi rychle.

3 0
možnosti

kdybyste videl, kolik zavad zavini zakaznici.....a proc si kupujete asijske smejdy Rv?

0 1
možnosti

Jak reportáž, tak uvedený článek je snůška nesmyslů a navíc,spolu v některých bodech ani nekorespondují.  

Pár postřehů:

1)     10.000,- nebyla částka za zápůjčku, ale zálohaza objednání nového přístroje bez toho, že by měl servis v ruce přístroj,který má být nahrazen.

2)     Blokace na kartě není v EU krom hotelůvůbec možná.

3)     Platba zálohy kartou je v daný okamžik proservis dost nevýhodná, protože přijaté peníze zase musí vrátit (nic z nichnemá) a navíc na poplatcích v tomto případě zaplatí cca 400,-.

4)     Pan Kraus si zakoupil výrobek (a je úplně jednojak drahý), na který platí standardní reklamační podmínky: tzn. 30 dní navyřízení reklamace. K výrobku nebyl při prodeji poskytovaný žádnýmimořádný servis (vrácení peněz, okamžitá výměna zboží, stejný náhradnípřístroj v případě poruchy….). 5)     V servise se v jeden okamžik nachází idesítky jednotlivých typů telefonu!!! Opravdu si někdo myslí, že jakýkolivservis má k dispozici na zápůjčku třeba 10 telefonů každého konkrétníhomodelu??? 6)      Českýservis se zachoval více než nadstandardně - vyřízení reklamace do 5 dnů, ihnedzápůjčka byť staršího modelu …. To, že to není pro mediální hvězdu dost dobré,je pouhá nadutost a rozežranost p. Krause.

16 2
možnosti
Foto

D78a94v51i12d 23J57a81n83i27k

14. 6. 2013 17:23

Zdravim, tak dnes jsem reklamoval par mesicu stary Samsung Galaxy Note II primo v Samsung service center na Praze 1. telefon prestal nabijet. Musim rict, že reklamace Applu oproti Samsungu byla jeste nadstandartni, pokud to srovnam. Me bylo receneo, ze mi nahradni telefon zadny neposkytne, ze jich maji jen par na pujceni a v servisu maji ted 500 mobilu a jak by pry k tomu prisli, kdyby kazdemu pujcili nejaky mobil. Kdyz jsem se zeptal, jak mam fungovat nekolik tydnu bez telefonu, ktery pouzivam k praci, tak mi bylo receno, ze si mam koupit novy, nebo si od nekoho pujcit, nebo byt bez telefonu a cekat na mail, ktery mi poslou , az bude reklamace vyrizena. V dnesni dobe, kdy bezne dealer zapujci auto behem zarucni opravy, v Lidlu vam vymeni pokazenou brusku kus za kus, nebo vrati penize pri reklamaci mi prijde jednani Samsungu uplne UBOHE. VIm, ze je vse v ramci zakona, ale konkurencni boj je tvrdy, jako dlouholety zakaznik Samsungu jsem dostal tvrdou ranu a uvidim, jestli tuhel horkost dokazi prekousnout.

6 1
možnosti

Infolinka Samsungu -> popsat sprosté chování v jejich servisu. Zvládáte-li angličtinu a máte-li FB účet, napsat PM na jejich support. Pokud vím, tyhle věci Samsung řeší.

0 0
možnosti

CR neni USA a jeste dlouho nebude. Az se z vycuranku stanou slusni lide, a ze zlodeju lide poctivi, pak vam mozna vymeni iPhone na pockani. Jenom tim, ze neco nebudete kupovat, se to nezmeni. Zmena musi nastat v lidech. Jinak jako emigrant jsem byl vcera po dlouhe dobe pysny, kdyz jsem si cetl zpravy o policejni razii.R^ Uz bylo na case.

4 3
možnosti
Foto

Naopak, tím, že nebudeme kupovat zboží od firem, které se přezíravě chovají k zákazníkům je donutíme brát je konečně vážně. Jako že pana Krause nemám rád, přijde mi dost arogantní až zlý, tak v tomhle jsem moc rád, že ukázal, jak se Apple k zákazníkům chová.

1 0
možnosti

Zdravím, ja pracuji v půjčovně nářadí a platební karty používáme. Ale ani VISA ani Eurocard neumožní nikomu zablokovat částku na úctě přes kartu, pokud nejste Hotel nebo autopůjčovna. Zjišťovali jsme si to a pro jiný druh činnosti to není možné. Taky by se nám to hodilo...

4 1
možnosti

P61e28t28r 40K21e73l96e88r

14. 6. 2013 16:06

To mohu jen a jen potvrdit. U VISA a MASTERCARD je tzv. " blokace " fin. částky umožněna jen hotelům a autopůjčovnám, jinak to není možné bohužel.

1 1
možnosti

Dobry den vsem. K tomuto tematu- v Ceskem servisu v Praze jsem reklamovala vice zarizeni, konkretne iPhone4S, Notebook HP a mobil Samsung, vzdy byl ze strany servisu vstricny pristup, a zadna z oprav netrvala dele nez 5 dnu. Co se konkretne iPhonu tyce, vymenili mi ho za 2 dny za novy. Info o moznosti vyzvednout opravenou vec prijde SMSkou, coz taky potesi, clovek nemusi nic hlidat na netu nebo nekam volat a utracet tak sve penize. Za sebe mohu dodat- velka spokojenost se sluzbami a ochotou Ceskeho servisu.

4 1
možnosti

P17e35t89r 68T60y36č18k47a

14. 6. 2013 14:45

Já mám podobnou zkušenost. Domluvil jsem si dopředu výměnu mechaniky notebooku v záruce a vyměnili na počkání. Kraus byl možná zklamaný, že nemají VIP servis zdarma pro české "celebrity".

2 2
možnosti