Diskuse k článku

Kraus rozjel se svým iPhonem smršť stížností na servisy mobilů

Náhradní telefon jedině za vysokou zálohu v hotovosti, opakované reklamace, posílání od čerta k ďáblu, protahování reklamace na nejdelší možnou míru. Na to vše si stěžují čtenáři po zhlédnutí videa, kde známý moderátor Jan Kraus kritizuje reklamaci svého iPhonu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P98e23t57r 90M64a40r29š24o44u45n 5525608316136

s malým obchůdkem mám spatne zkusenosti, dvakrát. jednou pomohlo domoci se prav az po podani zaloby, podruhe stacil dopis a predani stiznosti na coi.

Naopak s operatorem mam zkusenosti dobre (zajimave, ze vyuzival stejny servis k reseni reklamaci...) Mahradni telefon zdarma (ac to NENÍ zadna povinnost, protoze jsem si takovou sluzbu se svým telefonem preci nekupoval), oprava nakonec cca tyden vymenou (pry to vyjde levneji, nez patrat co se tam za součástku pokazilo a menit tu součástku)

0/0
18.6.2013 23:12

M27i12c63h92a90l 58M48a39l97a70t 7568167411166

Většina takových těch malých prodejců v obchůdkách s telefony jsou jen zloději. Nikdy nevyjdou vstříc člověku zdarma. Kdyby mohli, tak by si nechali zaplatit i za prohlídku výlohy jejich obchůdků. To samé platí i o malých obchůdcích s počítači. Hrají si tam na velké odborníky hlavně u věcí, které zvládne dnes i školák a opravdového vyštudovaného IT pracovníka někteří ani nikdy neviděli.

0/0
17.6.2013 23:16

V51l26a83d53i88s25l94a73v 21A56d28a88m41e76c 2345838501658

V malém obchodě můžete narazit na špičkového odborníka a nebo člověka co vše řeší format C:. V autorizovaném servisu je určitá úroveň se standartními postupy, ale dost často tam chybý ta zapálenost najít skutečnou příčinu poruchy. Prostě taky často skončí u toho formátu C: Je to hodně o konkrétních lidech.

0/0
23.6.2013 20:24

V31l32a43s77t89i14m58i28l 91S69t25a86v44i58n98o22h71a 4281614970709

telefon za cca 20 tis. si muze koupit leda blbec nebo snob, jsem ve str. Americe a mam telefon za 600 Kc (novy, nedotovany) ma uplne vse co je potreba vc. internetu a vzhledem k tomu ze je v teto zaostale zemi normalni sit, tak i TV v mobilu. Znacka Cina..."EYO"? Berou vas tam na hul !!!

+1/−3
16.6.2013 2:18

V15i17k52t89o16r 74V12e27s70e14l23ý 5305903844185

Větší představivost byste potřeboval.

+1/0
16.6.2013 14:31

V72l73a35s78t93i69m32i35l 58S34t22a69v88i28n15o16h32a 4511934250249

Kraus si necha platit za svoje arogantni kecy statisice za jeden porad, a jeste neco kritizuje. Pokud budou toky penez presmerovany na neproduktivni a parazitni vrstvu "umelcu" , sportovcu, a politiku, dalsich nic nevytvarejicich lidi, bude vse v ekonomice stat "na vode". Dale zaruky 2 roky jsou dalsim nesmyslem, o cenach vyrobku Apple , Nokia, Samsung ani nemluve. Atd. Tam je problem, prodejci a servis by radi vyhoveli ale maji pud sebezachovy.

+2/−2
16.6.2013 2:04

Z90d86e82n39ě56k 11S31e64i11d66l 9537731899494

No tak řekněme paní Zagorová, je to milá holka, všechno, no ale ona už 3 roky po sobě bere 600 tisíc každý rok. A další ne 600, milion, 2 miliony berou, Jandové a jiní, každý rok. ;-D

Prober se chlapče...Rv

0/0
18.6.2013 17:21

L91i81b14o10r 82N81á92b65ě93l14e22k 3975653962902

Nevim, proc tady minusujete, kdyz nekdo napise, ze byly dodrzeny reklamacni podminky. Servis postupoval velmi vstricne. Mit lhutu 30 dni a zvladnout byt i do tydne je velmi slusny vysledek. To mne vytocilo do bela, kdyz jsem reklamoval pracku samsung. Mela vyrobni vadu, protekala uz od prvniho prani. Pred koupi jsem si samozrejme overil, ze muj oblibeny a rychly servis je v seznamu autorizovanych opraven od samsungu.  Takze jsem logicky predpokladal do budoucna bezproblemove a rychle opravy. OMYL! Reklamaci jsem musel nejprve nahlasit na infolinku samsungu, resit primo s servisem to neslo. V samsungu jim cely tyden trvalo pouhe zadani reklamace "memu" servisu. Nekolikrat jsem je urgoval, ze mam mimino a potrebuju prat, jestli by to nemohli urychlit. Oni meli holt casu dost.  Kdyz se konecne uracili reklamaci predat, servisak prijel do dvou dnu - takze velmi rychle.

+3/0
15.6.2013 9:04

V77l95a68s92t80i85m51i49l 46S68t11a69v57i67n68o95h97a 4771174230499

kdybyste videl, kolik zavad zavini zakaznici.....a proc si kupujete asijske smejdy Rv?

0/−1
16.6.2013 2:09

V46i92k42t42o96r 31V88e34s44e12l65ý 5665193874565

Vy jste zvláštní. Tady kritizujete za koupi asijského šmejdu a nahoře se chlubíte, jak jeden takový sám máte.

+2/0
16.6.2013 14:38

M14a95r67t21i50n 41P66a41v80l21a44s 9963356183239

Jak reportáž, tak uvedený článek je snůška nesmyslů a navíc,spolu v některých bodech ani nekorespondují.  

Pár postřehů:

1)     10.000,- nebyla částka za zápůjčku, ale zálohaza objednání nového přístroje bez toho, že by měl servis v ruce přístroj,který má být nahrazen.

2)     Blokace na kartě není v EU krom hotelůvůbec možná.

3)     Platba zálohy kartou je v daný okamžik proservis dost nevýhodná, protože přijaté peníze zase musí vrátit (nic z nichnemá) a navíc na poplatcích v tomto případě zaplatí cca 400,-.

4)     Pan Kraus si zakoupil výrobek (a je úplně jednojak drahý), na který platí standardní reklamační podmínky: tzn. 30 dní navyřízení reklamace. K výrobku nebyl při prodeji poskytovaný žádnýmimořádný servis (vrácení peněz, okamžitá výměna zboží, stejný náhradnípřístroj v případě poruchy….). 5)     V servise se v jeden okamžik nachází idesítky jednotlivých typů telefonu!!! Opravdu si někdo myslí, že jakýkolivservis má k dispozici na zápůjčku třeba 10 telefonů každého konkrétníhomodelu??? 6)      Českýservis se zachoval více než nadstandardně - vyřízení reklamace do 5 dnů, ihnedzápůjčka byť staršího modelu …. To, že to není pro mediální hvězdu dost dobré,je pouhá nadutost a rozežranost p. Krause.

+16/−2
15.6.2013 0:52

P30e58t83r 50T40y13č36k60a 6835642629252

Souhlas.

0/0
15.6.2013 10:12

L12i65b45o13r 48K78r21e90j11c19i 1943725184799

Velice výstižné :)

0/0
17.6.2013 8:01

J60a60n30a 61D33v63o26ř30á81k17o82v67á 4560531769452

Souhlasím, pan Kraus už neví s čím by ve své show zaujal.

0/−1
18.6.2013 12:14

J83a56n 87Š26l64é75g45l 8182950288233

V zahraničí to jde, proč ne tady?

+1/0
19.6.2013 2:26

V26l21a20d62i21s42l60a51v 75A40d31a40m97e97c 2815838381298

Souhlasím s p.Pavlasem. Myslím, že vina je na straně Apple. Servis se chová tak, aby splnil smlouvu a pak, aby v tržním hospodářví tvořil zisk. Nemá jinou možnost. 

To že p.Kraus chce stávající stav změnit chápu. Je ale jasné, že zlepšení služeb se projeví v ceně výrobků. Nakonec když jsem kupoval NB, mohl jsem si za nějaký peníz připlatit nadstandartní řešení možných servisních zásahů.

0/0
23.6.2013 20:44

A80n32n67a 24S65o35u48k83u90p24o84v24á 9229657150498

Panu Krauzovi, vy nemyšlenka, jde o to, že v zahraničí se tato firma o své zákazníky stará, a čechy bere jako lůzu. To za prvé. A za druhé, při koupi běžné věci počítám s běžným servisem, pokud zaplatím nadstandart, očekávám nadstandartní služby.

0/0
20.6.2013 12:56
Foto

P10a18t70r53i70k 34C95h11r11z 4158619252889

Např. HTC nemá ve své prodejně v Praze na Příkopech vůbec problém si strhnout zálohu za půjčení (nejde o opravu, nabízejí normálně lidem, kteří si chtějí telefon vyzkoušet, zápůjčku na jeden týden zdarma při složení zálohy) telefonu z karty a pak ji na kartu zase vrátit. Takže - KDYŽ SE CHCE, TAK TO JDE!

Problém je, že Apple si hraje na špičkový výrobek za špičkovou cenu, ale kvalita obého odpovídá běžnému průměru.

+1/0
21.6.2013 0:02
Foto

D28a82v91i17d 87J25a95n54i11k 5546846245364

Zdravim, tak dnes jsem reklamoval par mesicu stary Samsung Galaxy Note II primo v Samsung service center na Praze 1. telefon prestal nabijet. Musim rict, že reklamace Applu oproti Samsungu byla jeste nadstandartni, pokud to srovnam. Me bylo receneo, ze mi nahradni telefon zadny neposkytne, ze jich maji jen par na pujceni a v servisu maji ted 500 mobilu a jak by pry k tomu prisli, kdyby kazdemu pujcili nejaky mobil. Kdyz jsem se zeptal, jak mam fungovat nekolik tydnu bez telefonu, ktery pouzivam k praci, tak mi bylo receno, ze si mam koupit novy, nebo si od nekoho pujcit, nebo byt bez telefonu a cekat na mail, ktery mi poslou , az bude reklamace vyrizena. V dnesni dobe, kdy bezne dealer zapujci auto behem zarucni opravy, v Lidlu vam vymeni pokazenou brusku kus za kus, nebo vrati penize pri reklamaci mi prijde jednani Samsungu uplne UBOHE. VIm, ze je vse v ramci zakona, ale konkurencni boj je tvrdy, jako dlouholety zakaznik Samsungu jsem dostal tvrdou ranu a uvidim, jestli tuhel horkost dokazi prekousnout.

+6/−1
14.6.2013 17:23

G50a45b65r60i28e65l 35H58o97r72t22e83n 9571559363654

Infolinka Samsungu -> popsat sprosté chování v jejich servisu. Zvládáte-li angličtinu a máte-li FB účet, napsat PM na jejich support. Pokud vím, tyhle věci Samsung řeší.

0/0
14.6.2013 17:53

P22e60t72r 32T94y72č41k92a 6175332509192

Ha Ha Ha. To jistě. Chceš říct, že podpora Samsungu funguje přes FB?

0/−1
14.6.2013 22:40

G93a97b63r85i39e44l 83H59o45r50t86e95n 9881409293194

http://sharp-developer.net/Fun/Bart-Question.aspx

0/0
14.6.2013 23:43

P78e33t39r 68T69y88č88k93a 6215902419772

Ale já se na to neptám. Já se takovému supportu směji. :-))) Podpora přes FB. To jako fakt myslíš vážně takové rady?

0/−3
15.6.2013 0:12

T13o72n53y 93M25o26n63t98a19n36a 1546236712755

CR neni USA a jeste dlouho nebude. Az se z vycuranku stanou slusni lide, a ze zlodeju lide poctivi, pak vam mozna vymeni iPhone na pockani. Jenom tim, ze neco nebudete kupovat, se to nezmeni. Zmena musi nastat v lidech. Jinak jako emigrant jsem byl vcera po dlouhe dobe pysny, kdyz jsem si cetl zpravy o policejni razii.R^ Uz bylo na case.

+4/−3
14.6.2013 15:48
Foto

P30a71t73r76i42k 64C52h32r23z 4838929802499

Naopak, tím, že nebudeme kupovat zboží od firem, které se přezíravě chovají k zákazníkům je donutíme brát je konečně vážně. Jako že pana Krause nemám rád, přijde mi dost arogantní až zlý, tak v tomhle jsem moc rád, že ukázal, jak se Apple k zákazníkům chová.

+1/0
21.6.2013 0:05

P15e19t68r73a 47K12n15í55ž72k96o91v79á 8724759306103

Zdravím, ja pracuji v půjčovně nářadí a platební karty používáme. Ale ani VISA ani Eurocard neumožní nikomu zablokovat částku na úctě přes kartu, pokud nejste Hotel nebo autopůjčovna. Zjišťovali jsme si to a pro jiný druh činnosti to není možné. Taky by se nám to hodilo...

+4/−1
14.6.2013 15:31

P52e77t26r 96K92e68l26e29r 8445577762349

To mohu jen a jen potvrdit. U VISA a MASTERCARD je tzv. " blokace " fin. částky umožněna jen hotelům a autopůjčovnám, jinak to není možné bohužel.

+1/−1
14.6.2013 16:06

P80e58t69e11r 44M76i58c89h49a61j16l20o65v 3308570746811

Uplne bezne si prostredky na karte blokuje treba PayPall... Pro ucely overeni karty blokuje treba 1 USD, blokaci nasledne zrusi...

0/−1
14.6.2013 16:32

G95a69b88r32i31e70l 15H76o82r55t46e91n 9481399893354

Určitě jde o blokaci? Já mám pocit, že si ten dolar normálně strhli a pak ho poslali zpět přes svůj účet v ČR...

+4/0
14.6.2013 16:54

D80a73v23i37d 89C45h95a26n40o 3607909712159

Máte pravdu. PayPal si dolar strhne a pak ho vraci zpet na účet.

+1/0
15.6.2013 0:23

J41a72k20u51b 47J47a87n87á12s 7597869633349

U té blokace mě štvalo že je na dlouho u hotelu ve Vídni který jsem ani neplatil já(výhra) mi blokovali přes měsíc 50€

0/0
26.6.2013 9:23
Foto

P60a30t22r96i10k 31C25h83r83z 4558439472909

Není problém použít formu zaplacení plné částky půjčeného výrobku kartou a následně vrácení částky zpět na kartu. Z první částky sice budete platit provizi bance, která vlastní terminál, ale při vracení se vypočte "záporná provize", čímž nula od nuly projde.

0/0
21.6.2013 0:06

A59l72e71n91a 70J79i42r70u51š82o35v50á 9104905121475

Dobry den vsem. K tomuto tematu- v Ceskem servisu v Praze jsem reklamovala vice zarizeni, konkretne iPhone4S, Notebook HP a mobil Samsung, vzdy byl ze strany servisu vstricny pristup, a zadna z oprav netrvala dele nez 5 dnu. Co se konkretne iPhonu tyce, vymenili mi ho za 2 dny za novy. Info o moznosti vyzvednout opravenou vec prijde SMSkou, coz taky potesi, clovek nemusi nic hlidat na netu nebo nekam volat a utracet tak sve penize. Za sebe mohu dodat- velka spokojenost se sluzbami a ochotou Ceskeho servisu.

+4/−1
14.6.2013 13:47

P78e24t36r 72T65y83č75k14a 6425592689552

Já mám podobnou zkušenost. Domluvil jsem si dopředu výměnu mechaniky notebooku v záruce a vyměnili na počkání. Kraus byl možná zklamaný, že nemají VIP servis zdarma pro české "celebrity".

+2/−2
14.6.2013 14:45

M30i56r27o76s14l56a87v 24L25i19n88d17a 1314624190465

Vsichni co si kupujete drazsi produkty nez je prumer jste ovce. Např pračka Beko za 5000 kc pere a pračka Miele za 20000 kc taky pere. To je Uvazovani zelenych robotopopelnic. Kdyz dva delaji totez tak to nemusi byt totez. Bohuzel nekdo to proste nepochopi.

+2/−9
14.6.2013 12:55

J85a56r98o40s23l46a15v 40K16o74v35á74ř95í66k 4588203200850

Ale pochybuji ze by prali stejne.

+4/−1
14.6.2013 13:13

V94á65c57l46a53v 13H86o31s68c35h 8296508122741

ve vysledku je to jenom toceni bubnu ve vode s praskem. Za poslednich 40 let se na tom nic moc nezmenilo. Zmenit by se mohla kvalita obleceni...

+5/−3
14.6.2013 14:11

K39a27r85e59l 38N41a83s50t85o69u39p31i22l 3280571600771

za 5 let také perou stejně?

+5/0
14.6.2013 13:20

J95a44k22u24b 79M38a20t54ě36j36ů 5245462151865

chcete mi rict, ze kdyz budete mit penez jak slupek, tak bude jezdit ve starym ziguliku a na dovolenou budete jezdit na lipno nebo nekam k rybniku? urcite jite jen chleba a pijete jen vodu, ze? (najite se taky, napijete taky), je to uplne stejny, nekdo chce to a nekdo neco jinyho. predstavte si, ze je nekdo ochoten zaplatit za neco vic penez, protoze to umi neco navic... ale to je asi pro vas slozite pochopit...

+6/−2
14.6.2013 13:29

G33a32b10r66i49e72l 60H81o54r65t53e79n 9861169323894

Ovce se říká lidem, kteří slepě akceptují jakékoliv rozhodnutí "pastýře". V daném případě jsou iOvce ti ze zákazníků Apple, kteří zásadně nepotřebují nic, co jejich telefon neumí a zákazníky konkurence, kteří tu určitou funkci či vlastnost využívají, označují za zaostalé či hloupé. To ovšem platí do okamžiku, než Apple změní postoj, pak iOvce souhlasně zabečí a táhne se stádem.

Asi nejtypičtější příklady jsou úhlopříčka displeje či mSD karta.

+4/−4
14.6.2013 13:36

J67a72k18u56b 32M16a89t59ě58j88ů 5755142111145

to je na prepis do wikipedie pod heslo iovce :D

0/−1
14.6.2013 14:16

P68e14t80r 81T15y97č21k60a 6185872279232

Spíš necyklopedie.

+1/0
14.6.2013 14:48

G89a55b70r10i50e13l 32H45o67r50t38e57n 9641279413494

A s čím tedy nesouhlasíte?:-)

0/0
14.6.2013 15:14

M18a59r96e55k 80O49p 9959493970143

sire, nečekáš od pettya věcné argumenty, že ne ;-)

0/0
14.6.2013 15:41

G11a33b78r17i64e29l 39H18o25r43t88e57n 9481719813644

Ne. Ale je slušné se zeptat.:-)

0/0
14.6.2013 16:21
Foto

V45i28t 75C33h27a87l66u70p52a 5572907712426

Je to hlavně chyba u prodejců a servisů v ČR. Sice nevím jak je to jinde ve světě, ale pokud je pravda, že v USA se při reklamaci mění "kus za kus" je to jedině dobře. Každý telefon i jiný výrobek z oblasti elektroniky (a nejen té) je v podstatě bezcenné spotřební zboží, který chrlí výrobní linky (hlavně v Asijských zemích) ve velkých kvantech...to, že se to vyreklamuje "kus za kus" nikoho neruinuje, hlavně jde o to udržet zákazníka...

0/−2
14.6.2013 11:54

P50e58t31r 12P45a12v97e66l 3605856185284

Když zvládnete marketing, tak ani kus za kus menit nemusite a na zakazniky to nema zadny vliv... Pochybuju, ze si na zaklade zkusenosti p. Krause nekdo nakup jablicka rozmyslí...

+4/0
14.6.2013 11:58
Foto

V55i11t 96C60h59a21l34u73p25a 5132777722746

To není jen o Apple to je obecně o reklamacích vůbec. Těch 30 dnů je fakt na hlavu, děsím se kdy se mi tež něco pokazí...Kdo nemá pevné nervy a silný žaludek tak nemůže jít reklamovat nic....

0/0
14.6.2013 12:28

R86a22d66i17m 63Z16a38t67o75p74e83k 3676552135699

Jenze si to vemte z pohledu prodejce. Pokud nekdo prijde s vyrobkem na reklamaci, tak aby to prodejce mohl vymenit kus za kus, musel by mit na prodejne cloveka, ktery je technicky zpusobily diagnostikovat zavadu a posoudit, zdali nebyla zpusobena zakaznikem, at uz fyzickym pozkozenim, nebo neodbornym zasahem.  Narocnost takoveto ukonu stoupa s tim, jak moc komplexni zarizeni je. Takze u levnych sluchatek staci jen zkontrolovat kabel, jestli neni nekde viditelne pozkozeny, ale u smartfounu uz je to trosku jina liga.  Ale hlavne, seriozni prodejce se to snazi co nejvice urychlit. Uz jsem za 15 let reklamoval spousty pocitacovych komponent a elektroniky a vzdy probehla reklamace idealne. Nekdy ihned kus za kus, jindy trvala par dnu.  A HLAVNE, nekupovat si veci na ICO, pac pak muzete byt vubec radi, ze vam to nekdo zdarma opravi :)

+2/0
14.6.2013 13:46
Foto

V83i96t 84C42h67a14l71u86p68a 5202927462656

Ano to je pravda, je to hlavně chyba u servisů v ČR. Sice nevím jak je to jinde ve světě, ale kod je pravda, že v USA se při reklamaci mění "kus za kus" je to jedině dobře. Každý telefon i jiný výrobek z oblasti elektroniky (a nejen té) je v podstatě bezcenné spotřební zboží, který chrlí výrobní linky (hlavně v Asijských zemích) ve velkých kvantech...to, že se to vyreklamuje "kus za kus" nikoho neruinuje, hlavně jde o to udržet zákazníka...;-)

0/−2
14.6.2013 11:53

Premium

Gott šel měsíc před smrtí do Archivu bezpečnostních složek. Měl čisté svědomí, říká Špátová

Ten titulek musím hned opravit, protože Olga Špátová s Karlem Gottem prožila vlastně roky dva. Už před deseti lety, k...

Premium

Lara Fabian oslaví v Praze narozeniny. Máme exkluzivní přednostní nákup vstupenek

Po dvou letech se 9. června 2020 vrátí do Prahy Lara Fabian. Zpěvačka belgicko-italského původu má k českému publiku...

Premium

Chci chlapa, co má větší koule než ego, říká svobodná matka Nikol Štíbrová

Před pár dny oslavila třiatřicítku a cítí se šťastná a spokojená. Nebylo to ale zadarmo – moderátorka a hvězda...

Najdete na iDNES.cz