- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přítelkyně má nějakou starší Nokii, která nemá ani hada. Mohla by uzavřít pojistku?
Z principu, je celé telefonování za volantem nesmysl.
A proč? Právě proto,protože v autě jezdí víc lidí, než jen řidič. A nabízí se otázka, když budu telefonovat za jízdy, nebo řešit něco důležitého se splolujezdcem,nebo s dětmi na zadní sedačce, co je horší?????? Vždyť je to to samé a možná i horší.
Telefon vyřídím do pár minut a je to. Ale pochybuji že se spolujezdcem a dětmi to tak rychlé nebude. Za mě je to jen pi..... A ještě horší je kuřák za volantem a nejhorší ten co ještě k tomu telefonuje.
Sám používám handsfree, mám ji origo nainstalovanou v autě a funguje skvěle.
Ale je jasné, že se budou ohánět vším, kde vidí peníze.O bezpečnost tady vůbec nejde.
nechápu ty mínusy. K tomu co jste napsal bych ještě dodal, že v "honbě za co nejvyšším bezpečím", se do auta začaly montovat dotykové displeje na ovládání klimatizace a dalšího, místo velkých mechanických ovládacích prvků, které člověk mohl ovládat poslepu.
"...Nabízí se tak otázka, jak k její instalaci Allstate přesvědčí právě ty řidiče, kteří o sobě vědí, že se svého telefonu nevzdají ani za volantem..."
Myslím že je to celkem prosté. Když si nenainstalujete aplikaci, budete mít pojistku o 100 % dražší. S nainstalovanou aplikací a dodržováním pravidel dostanete naopak slevu 50 %.
Ale chce to zavést jediná pojišťovna. Takže 1
100% navíc by znamenalo odchod jinam. A pojišťovně skutečně nejde o bezpečnost, ale o prachy.
A co heands free sada ...Nebo když volá třeba spolujezdec...z jeho mobilu....co když má dvě čísla....... Je to postavené na hlavu...Ale soudit se v USA o nesmysly je zvykem...
Handsfree aplikace pozná. Spolujezdec má svůj mobil a není běžným zvykem půjčovat někomu svůj telefon aby s ním telefonoval. Řidič ho spolujezdci prostě nepůjčí. Myslím, že pravidla se nastavit dají.
Řekl bych, že daleko větší rizikový faktor je tchyně - neřidička na sedadle spolujezdce.
S tím hodnocením jízdního stylu řidiče je to dobrý nesmysl. To jakým stylem řidič jede nesouvisí s tím jestli bourá. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/jaci-ridici-nejcasteji-bouraji-a-jaci-dostavaji-nejvice-pokut-vysledky-studie-prekvapi/ Pojišťovny by měli důsledně uplatňovat systém malusů za nehody a bonusů za ježdění bez nehody, to jediné je spravedlivé. Největší lumpárna je výše povinného ručení podle obsahu nebo výkonu motoru, se stylem jízdy nebo placením pokut je to stejné.
Výše pojištění se ovšem odvíjí taky od ceny pojištěného materiálu, takže různé sazby podle kubatury jistý smysl dávají.
Přímo vražedná kombinace, u které nikdo neporušuje nic je : řidič, a ZA NIM v autosedačce batole, nebo malé dítě. !
Logicky. Dost těžko může někdo zakazovat nebo preventivně pokutovat péči rodiče o vlastní dítě. To by asi neprošlo. Trestat se to dá až když se něco stane.
Kdyby dala pojišťovna řidičům handfree měla by to jednodušší. Když si nechám mobil doma a vezmu si jiný tak nevím jak pojišťovna zjistí jak jedu.
Jednoznačně horší než telefonování za jízdy je KOUŘENÍ za jízdy! Pokud telefonujete - telefon snadno upustíte na sedadlo nebo prostě kamkoliv, ale horkou cigaretu si do výstřihu nebo rozkroku chtít hodit nebudete. A je sakra rozdíl pokud držíte a upustíte telefon nebo cigáro. Takže jednoznačný zákaz především kouření.
Jak to rozliší, když mobil řidiče použije spolujezdec?