Diskuze
Jaké jsou vaše zkušenosti se servisem mobilních telefonů?
Děkujeme za pochopení.
Mobil servis BRNO
Autorizovaný servis Nokia, Alcatel, Panasonic, Siemens, Motorola - BRNO, Hrnčířská 6 (areál SFINX)
AUTORIZOVANÝ ZNAČKOVÝ SERVIS ALCATEL, NOKIA, PANASONIC, SIEMENS A MOTOROLA. POZÁRUČNĚ TAKÉ: SIEMENS, SONY - ERICSSON, PHILIPS, AJ. Hrnčířská 6, 602 00 Brno - Královo Pole (areál SFINX). Tel: 732 969 881
http://www1.webpark.cz/mobil-servis/
Servis mobilních telefonů BRNO
Autorizovaný servis Nokia, Alcatel, Panasonic, Siemens, Motorola - BRNO, Hrnčířská 6 (areál SFINX)
AUTORIZOVANÝ ZNAČKOVÝ SERVIS ALCATEL, NOKIA, PANASONIC, SIEMENS A MOTOROLA. POZÁRUČNĚ TAKÉ: SONY - ERICSSON, PHILIPS, SAGEM AJ. Hrnčířská 6, 602 00 Brno - Královo Pole (areál SFINX).
Tel: 732 969 881
Mobil servis
Autorizovaný servis Nokia, Alcatel, Panasonic, Siemens, Motorola - BRNO, Hrnčířská 6 (areál SFINX)
|
mobil.servis@email.cz | |||
|
martye
moje skusenosti
S prazskym servisom siemensu mam len jednu skusenost, asi dva roky dozadu mi zacala blbnut moja C35 (kupena na Slovensku u mojho operatora), kedze som uz bol v Prahe, som ho zaniesol tam do servisu. Tam relativne rychlo zistili, o co ide (bola to nejaka vtedy bezna zavada na zakladnej doske, ktoru bolo treba vymenit). Clovek by povedal, ze ziadny problem...ale...
30 dni sa s tym telefonom nic nedialo, stale sa tvarili, ze cakame na nahradne diely, zapozicku mi nechceli dat, zevraj maju len par telefonov a aj to rozpozicane....neverim doteraz ani jednemu tvrdeniu....po 30 dnoch mi ten kram vratili, ze chod ho vratit....
a pointa? telefon som zaniesol v Bratislave do Siemensu, kde ho v priebehu 5 hodin spravili a este sa desne bavili, zevraj prazsky servis bol vyhlaseny za najlepsi servis siemensu v Europe....
pavel
Re: DObře mu tak !!!
Snad by Siemens mohl projevit vděčnost, že byl zakoupen právě jeho výrobek. Ten mobil jsem dostal jako dárek, o kterém jsem předem nevěděl a nemohl jsem to ovlivnit.pavel
Re: TakTak
já jsem si myslel, že mi bude stačit, když si prohlídnu internetové stránky. když tam mají dobu servisu uvedenou, proč ještě telefonovat?Vasek
Dobré zkušenosti
Jsem prodejce mobilních telefonů a se servisem Siemens jsem v podstatě neměl nikdy žádné problémy. Po záslaní MT se vrací max do 10ti dnů opravný zpět. Toto se ale většinou nedá říct o jiných servisech. Problém jsem s nimi měl pouze před cca 2 lety, kdy neměli nějaký díl na C25 a ten telefon mi vrátili za 25 dnů neopravený s tím, že si to mám vyřídit s dodavatelem. Jinak jsou ale opravdu dobrý a rychlý.Nitro_2@centrum.cz
Re: Dobré zkušenosti
A už ste zkoušel reklamovat firmware?Jan Zlesák
tragické zkušenosti
Jsem rád, že vznikla podobná debata. Musím říci, že mé zkušenosti se záručním servisem firmy Siemens, resp. Fujitsu-Siemens jsou přímo tragické. Nebudu Vás zatěžovat detaily, ale moji, v tu dobu relativně novou C25, nebyli schopni během zákonem stanoveného měsíce opravit, to jim ale nezabránilo, aby mi ji dvakrát nevydali jako opravenou. Závada se však vždy během hodiny opět projevila. Po důrazných protestech jsem nakonec dostal nový telefon. Ještě horčí byla má zkušenost s pozáručním servisem mého notebooku Fujitsu-Siemens Liteline. Tam mi záruční opravu odmítli provést úplně, prý jsem neodborně zasáhl do hardwaru, což bylo zcela absurdní a lživé obvinění. Jediná cesta by vedla přes soud, což jsem nakonec vzdal a opravu zaplatil v jiném servisu. Jednalo se o servis Alwitronic, autorizovaný servis Fujitsu-Siemens na Pankráci, opravdu ho nedoporučuji... Nejsmutnější na celé věci je to, že mi nedokázal pomoci ani servisní manažer Siemensu pan Charbuský, naopak se zachoval tím nejhorším způsobem. Výsledek? Již nikdy si nekoupím výrobek od této firmy.NoNameX
Servis Siemens
Dle zname z Eurotelu (znackove prodejny) je se servisem Siemense problem - haldu reklamaci vraci jako neoduvodnene. Sam mam Nokii a fw mi do ni nahrali v ramci zaruky naprosto zdarma (jen to chce najit na internetu, ze s mym fw mi nefunguje to a to)wewill
vyčůránci
Mám takový pocit, že si hodně lidí myslí, že když nedosáhnou svého, tak si vymyslí hodně zajímavý příběh, na který nalákají pár stejně smýšlejících lidí a když už neuspěli a neočůrali danou firmu nebo člověka, tak mu alespoň uškodí. Nemyslím tím jen přístup k Siemens.
V Simemensu jsem byl několikrát, před pár lety to tam bylo sice hezké, ale člověk tam vystál důlek. Dnes se posadíte, dáte si kafe ( zadarmo ) a během chvilky jste na řadě. Jo kdyby to fungovalo takhle všude. Možná jsem spokojený protože nejsem konfliktní typ a snad jen jeden dotaz na pana redaktora, ověřil jste si pravost tvrzení Vaší známé?
O2 mění identitu. Vrací se 26 let starý legendární slogan předchůdce
Operátor O2 se bude prezentovat trochu jinak než doteď. Změna je to spíš evoluční, ale rozdílů si...
Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat
Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozor na tuto fintu. Zneužívají produkty Applu, aby se vám vetřeli do domu
Zazvoní zvonek a na druhé straně se ozve neznámý člověk. Svým způsobem nic neobvyklého, kdyby však...
Huawei šokuje novým supersmartphonem s vysouvacím fotoaparátem
Huawei představil novou řadu Pura, která nahrazuje dřívější řadu P. Mezi novinkami z nové řady je i...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Xiaomi už se nebude držet zpátky. Pro řadu T chystá další prémiové funkce
Smartphony řady T od Xiaomi mají vždy parádní výbavu, ale zároveň i pár kompromisů, aby trochu...
Jak jsme hledali ztracený iPhone bez dat. Vyzkoušejte tyto finty
Premium Ztracený mobilní telefon je vždy nepříjemnost, nicméně výrobci a autoři operačních systémů dnes...
Pozor na tuto fintu. Zneužívají produkty Applu, aby se vám vetřeli do domu
Zazvoní zvonek a na druhé straně se ozve neznámý člověk. Svým způsobem nic neobvyklého, kdyby však...
V tomto centru monitorují kybernetické hrozby. Ty nejhorší řeší v třetí řadě
Na první pohled to zde vypadá jako v jakémkoli jiném řídicím centru. Ze spousty monitorů na...
Huawei šokuje novým supersmartphonem s vysouvacím fotoaparátem
Huawei představil novou řadu Pura, která nahrazuje dřívější řadu P. Mezi novinkami z nové řady je i...