- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no vodafone neni nic moc,ale ujde.videla sem fakt uz i lepsi
Všecno má své mouchy.Ale Vodafone se je snaží vychytávat
VODAFONE forever
A powertoyou.cz jste viděli? Je to jen pro zaměstnance, ale není to nijak zabezpečené. Stačí znát (nebo vymyslet) existující email některého znich a můžete za něj nahrát fotku, kterou pak asi vytisknou na zeď s výtahy ve vstupní hale v Praze a Chrudimi... zajímavé.
Už tam byly fotky prasáren, logo O2... ale po nějaké době to zase zmizelo. Proč? :)))
ubohe a trapnekdyz to srovnam napr. s anglickym MTV
Tak tak, občas se mrknu na nějakou reklamu na youtube a ty cizí jsou daleko zajímavější, třeba reklamy na Snickers, ale u nás jen kupte si prášek na praní, tablety do myčky a pořidtě si výhodný internet, kde je nečitelným minipísmem napsáno úvazek na 24 měsíců platné 12měsíců a než to někdo stačí zaostřit tak to zmizí.
No co je to za písničku by mě také zajímalo.Tu písničku sice znám z 90.let,ale pokud někdo napíše aspon skupinu a nebo i název písničky,tak to by bylo super.
Chysta Vodafone nejake OPRAVDOVE novinky? Toto me prilis nezajima, rad bych videl nove tarify...
Jsem zklamaný! Vodafone je můj nejoblíbenější operátor. Moc se mi líbilo "Jde to i jinak", což dokazoval vším, co dělal jinak než jiní mobilní operátoři. A teď? Mám to chápat tak, že to jinak nejde? Škoda.
Mimochodem důkazem, že je Vodafone nadnárodní společnost pro mně je, že mi třeba v Rakousku přijde česká uvítací sms. (Vím že je to dohoda se zahraničními operátory, ale působí to dobře :-) )
Cizí jazyk je super, ale angličtina není nejvhodnější - chtělo by to tradiční čínštinu v kombinaci s arabštinou a azbukou!! :-)) Aby si zákazníci uvědomili skutečnou nadnárodnost značky a že se neomezuje jen na Evropu a USA... (ironie :-))
Jinak jako jeden ze členů vedení reklamky můžu říct, že od reklamy se sloganem "power of you" bych očekával trochu více té POWER. Spot se utápí v šedi, příběh je plytký a bez energie... V kombinaci s "power of you" je to jako parodie nebo to má možná znamenat vnitřní sílu v divákovi to vůbec přežít a neusnout :-)))
Očekával bych tam trochu akce - přece jen např. rudé ferrari v serpentinách řítící se obrovskou rychlostí, motorový člun na moři, skok z letadla a na závěr vyrazící se kovové dveře za kterými bude logo Vodafone s "power of you" - to je daleko lepší scénář.
Ale To, co zde bylo prezentováno na mě působí jako když přijde svalovec s vytetovaným nápisem velikosti 5mm "zabiják" na rameni a mluví přikrčený a šeptem :-DDDD Takže hoši, víc POWER!!!
Oni už nebudou používat - Hlavně to nechtějte jinak? Mnoho lidí neumí anglicky, proč nepoužijí - Sereme na vás, hlavně že se sypou peníze! To zní líbivjeji! :-) (v angličtině) Ale je to stejně nejlepší !!!český!!! operátor. Krade jen první minutu hovoru! Pak účtuje podstivě.
byl jsem zamestnan u oskarka temer od zacatku ve vyvoji. Co nasledovalo, souhlasim s vami, ..... stal se z toho nadnarodni operator. Kazda zmena je k horsimu, jak uvnitr, tak i navenek. Jeste horsi je to ale u telekomu, pardon u O2 a jejich graficky povedene, ale lzive reklamy.