- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jenže po modernizaci dostaneme 60 minut takt o víkendu, už ty dva stadlery vidím...
Jo, níže to taky píšu. Kdyby udělali 6 a † dopoledne a odpoledne 30 minut aspoň v úseku Lbc - Jbc .
Předloni se sešly slavnosti na Smržovce, v Tanvaldu a tuším v Desné - krásné počasí, v Pasekách narváno a přijede singl.
A nebylo v jednom z minulých článků psáno také o tom, že to zrychlení na 30 minut je dáno také hlavně tím, že se ze zastávky Nová Ves udělá průjezdná a bude se přemýšlet jak ji do grafikonu začlenit, aby se to vešlo do té půlhodiny?
Co se jednou zruší, už se těžko obnoví :-/ Těch 30 minut je nadoraz a stejně stačí málo a nebude se to stíhat. Zejména když je nemožnost křižování, třeba zrovna na Nové Vsi už je jen kusá kolej.
Přijde mi úplně hrozné, že při investici takových stamilionů se vitězoslavně bijeme do prsou, jak můžeme nyní jezdit šedesátkou!
Vím, je to samá zatáčka, místy to jede docela blízko domů, určitě se nedá počítat s nijak závratnou rychlostí, přesto - šedesát...
Nevím, jestli se mám smát nebo brečet.
To víte...rekonstrukce na český způsob...vyhodíme těžké prachy a přínos diskutabilní..
Ted jeste dvouhodinovy takt Dresden - Liberec- Jelenia Gora, to by bylo zlepseni...
Naopak podle nového GVD od prosince budou o víkendech vlaky jezdit jen jednou za hodinu i mezi Lbc a Tanv.