Diskuze

Silnice se po nájezdu kamionů vlní, Liberecký kraj ji zatím nemůže opravit

Oprava dvanáctikilometrové silnice II. třídy z Mimoně do Mnichova Hradiště letos nezačne, navzdory slibům hejtmanství. Nenašla se totiž firma, která by práce zvládla podle požadavků kraje. Kvůli tomu se největší dopravní stavba na Českolipsku musela odložit na příští rok.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Tady musí ty stavby a rekonstrukce silnic snad někdo takhle řídit s nějakým nekalým úmyslem. Ať se kompetentní osoby jdou učit do zahraničí, ale na své náklady - za blbost se platí. Když jde kvalitně a levněji stavět v zahraničí, u nás určitě taky.

0 0
možnosti
DH

Nekde jsem cetla cesko neni krizovatkou Evropy, ale kruhovym objezdem, absolutne s tim souhlasim

1 0
možnosti
MV

Když nedokážeme nákladní auta kontrolovat na přetížení, tak si lepší silnice nezasloužíme.

2 0
možnosti
MM

Existuje značka B04...

0 0
možnosti
Foto

Dokud se bude soutěžit hlavně na cenu nelze počítat s kvalitní silnicí ...

A takhle je to se vším co dělá veřejná správa...

V zájmu firem je aby dostávali pravidelně zakázky a ne jednou za 100 let ....

2 0
možnosti
LK

Tím to být vůbec nemusí, tady záleží na spoustě faktorů. Soutěží se až samotná výstavba, ale to už je v době, kdy je stavba naprojektovaná - a tady právě záleží na tom, jestli je to naprojektováno správně, nebo jestli tam jsou chyby. Může to jít ještě dál, protože projektant zase vychází ze závěrů geologa, který tam dělal sondy a stanovil únosnost - i tady může být chyba, a ta se pak samozřejmě táhne i k projektantovi a stavební firmě.

To, že by vše od geologického průzkumu po výstavbu dělala jedna firma je spíše výjimka.

0 0
možnosti
DV

Skoro třicet mega na tři kilometry cyklostezky? To bude mít zlaté krajnice a safírové patníky nebo co?

9 0
možnosti
Foto

ASi jo, ale to víte, studie na nějaké brouky mega, vypracování projektu 3 mega, mega podání dotace skrz nějakou agenturu atd atd.. :) Ono se to nasčítá

3 0
možnosti
JD

budme upřimní, on problem neni v horni vrstvě asfaltu, problem je v podkladu a pokud to projektant uděla špatně , tak je nepostihnutelný, na něco se vymluví a podklad se vymačka a jsou koleje, když vidím jak u nas ted opravovali silnici 1třidy kde byly vyjete koleje, vyfrezoval se jen vrchni asfalt, silnici o cca 30cm v každem pruhu zužili, protože splnuje zastarale normy a položili novej, tak si říkam at žijí souteže na cenu ne n akvalitu.

2 0
možnosti
ED

Patrně byla projektovana na nižší zátěž, předpokládal se provoz kamionu po dálnici.

2 0
možnosti
VJ

V48í42t 39J51ů47z82a

5. 9. 2019 12:10

Nemá smysl opravovat, pokud tam přinejmenším pro kamiony nebude mýto podstatně vyšší než na dálnicích a silnicích 1. třídy.

3 1
možnosti
JM

Jsem pozoroval jak podobnou silnici řeší soudruzi v Německu (B156 z Budyšína). Nejprve postaví tu cyklostezku podél silnice, kvalitně že po ní mohou jezdit jednosměrně osobní auta a dodávky. Pak tu původní vybagrují a udělají od základů, dali tam skoro metr něčeho jako beton, pak teprve asfalt. Na to pak mohou pustit i kamiony a nemusejí to řešit každých X let znovu - za nejnižší cenu.

11 0
možnosti
TW

T70o66m85á23š 55W61o77l78f

5. 9. 2019 12:27

Vždy si říkám, proč se nějaký úředník na tohle podívá taky a neinspiruje se tím .

1 0
možnosti
JW

Silnice přitom byla před dvaceti lety opravená

no to je fakt, čekaly jsme že vydrží jak pyramidy. a proč chtěly zpravovat přes zimu? jako že v lednu je to lepšejší?

1 0
možnosti
PJ

Ne oni ji opravují již více než 5 let, kecy s podzimem apod. jsou jenom zalepení neschopnosti odpovědných osob. A po pravdě nevím co na ní před dvaceti lety opravili... ta silnice naprosto podkladem nepočítá s kamiony a rozhodně ne v tomto počtu. Kraj jenom slibuje a to co se děje tady s přípravou dokumentace a diletantstvím úředníků kraje je už neslýchané. Ona totiž reálná oprava probíhá opravdu pět let, ale doposud se nekoplo, vždy se najde důvod proč to odložit.

0 0
možnosti