- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je zase nějaký tunel. Tahle silnice je úplně v pohodě. Jsou horší úseky jinde.
Katastrofický povrch je od bývalé Bedřichovky s kopce dolů ke křižovatce s přípojkou od Stráže. Jinak by to jistě ještě pár let vydrželo, to jsou daleko horší povrchy. Asi někde přebývají peníze ?
Nás se to týká poměrně úzce, bydlíme přímo v lokalitě Zlatý Kopec, asi 200m od této komunikace. Hluk ze silnice je u nás opravdu velký, hlavně neustálý, i v noci. Byvalo to řekl bych lepší, než se u nové benzíny a v okolí vše vykacelo. Měření hluku KHO myslím i přesahovalo v této lokalitě hodnoty, ale do dnes nemáme, pokud vím správně, žádné oficiální vyjádření.
Z mého pohledu samozřejmě nový tichý povrch vítám, snad to přinese opravdu zlepšení. Každopádně až na pár výjimek, (hlavně u Chrastavy) mi také nepřijde, že by byl stávající povrch nějak zásadně nevyhovující. Doprava i kamionová je tu ale opravdu hustá. Pokud se s takovou dopravou opravdu nepočítalo, tak to byla velká chyba. Otazkou je, jak je tomu doopravdy. To se ale děje u nás v ČR kdekoli.
Ve vyspelich zemich resi vysokou hlucnost primarne omezenim rychlosti min. v zasadnich casech
Nesmysl, ty pneumatiky na asfaltu vydávají hluk při 70, při 100 i při 130 km/h. Akorát že čím se jede pomaleji, tím to má nižší frekvenci vydávaných tónů - ale tím déle taky ten hluk trvá.
Pračka peněz ? Ten povrch je tam normální, co chtějí opravovat ? Jinde se silnice rozpadají, ale tady jsou 3 proudy. Nejlepší jsou ty "opravy" mostů. Jinak na ŘSD se již několik let nemohu dovolat.
Z Liberce do Děčína má být dálnice dále pokračující k D8 a dál k Chomutovu a Varům.
Severní Čechy potřebují kvalitní, rychlé a bezpečné spojení nejen s Prahou, ale napříč. Dálnici Cheb-Liberec plánovali už Němci. Dneska jsou nároky na ní jiné, ale základní potřeba stále trvá.
Chápu, že před 15 lety se takový nápor neočekával. Když se ale celkem nedávno projektovala silnice Bílý Kostel - Hrádek, už se mohlo tušit, že po dokončení napojení na Löbau, resp. do polského vnitrozemí, nebudou dva pruhy stačit.
Je zvláštní, že naši předci vyprojektovali železniční trať 089 jako dvojkolejnou pro potřebu rozšíření (možná mě znalci poopraví).
Řidičům to nevadí, to nejsou aktuálnější úseky?Nebo se jedná o vyjednanou marži?
Jdou tam díry a ve 110 km, co je tam povoleno, je to o nehodu. Rychle se to zhoršuje, propadá se podklad, praská asfalt a sype se to. Ten člověk v článku kecá, je to jen daleko od Prahy.
Hustý provoz ničí všechny české silnice, neb jsou nekvalitně provedeny a poddimenzovány