- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten Úřad ÚOHS už svým korupčním jednáním (čekání na úplatek) způsobil tolik škod, že kdyby měli platit jen setinu těch škod, co způsobili, tak by dávno zanikli. Na co vláda si platí takové orgány vyčerpávající státní i krajské rozpočty. A možná toto rozhodnutí bude mít vliv na zvýšení jízdného, neboť vše stojí peníze. Další parazit je Drážní úřad. Kolik už způsobil miliónových škod - odmítl hned 2. den jízdu dopravci GW na trase Plzeň - Most kvůli nějkaému bezcennému papíru, zrušil jízdu Pendolina (projel o několik metru návěstidlo) a lidi (včetně ženy na vozíku) museli přestupovat do nějaké jiné soupravy apod., přitom ani v jednom případě se nejednalo o vůbec žádné ohrožení provozu. A měli byl platiti lidem odškodné za to, že dojeli do svéhocíle později něž měli. .
Je potřeba držet ze strany kraje nastoupenou linii, jinak bude Busline každoročně diktovat za kolik bude jezdit pro kraj, který za dopravní obslužnost odpovídá. Vydírání je pak i ze strany odborářů, kteří hrozí stávkami, protože mají malé platy. Řešení majetkového vstupu kraje do vlastního krajského dopravce je principiálně správné a cena 31-32,- kč za kilometr je oboustranně výhodná, odůvodnitelná a přiměřená.
15 000 000,- za prázdnou bublinu je přiměřená cenaA to že řidiči odmítají doplácet "úspěchy" pana hejtmana ze svého a jezdit od rána do večera za 20 000,- hrubého je vydírání od odborů
Tak pokud si vezmeme že si ,za korupci vyšetřovaný hejtman Půta, za peníze kraje chce koupit název krachující firmy a pár starých vraků autobusů za 15 mega + zaplatit dluhy pana Waserbauera aniž by tím získal jedinou nemovitost , jediný pozemek ,navíc chce platit za parkování v areálu ČSAD který patří panu Waserbauerovi a za vjezd na AN který panu W. patří též,musí být každému nad slunce jasnější že jde jen o tunel na krajské peníze.....že by se zase stavil na benzínce
Tak toto je nejtrapnější příspěvek za poslední dobu, jaký jsem tu snad četl.
A jen tak mimochodem, s koupí ČSAD Liberec Krajem nejsem také ztotožněn.
"...po úřadu chystá se vymáhat škodu."
Myslím, že jsem poměrně tolerantní člověk. iDnesácké ptydepe ale klade velké nároky na porozumění textu a po ránu myšlení bolí...