- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo to projektoval? Valbek? Kde je vyjádření ředitele, proč je silnice doslova projekčním paskvilem. Ať už křižovatkou u Novoplastu nebo napojením Lučanské.
V článku čtu jména Malý a Čáp. co dělali tito pánové nad projektem? Jaksi nemůžu uvěřit, že se k němu nikdo z nich nebo jejich úřadů k projektu nevyjadřoval.
33 měsíců čekání a oni z toho udělají smrtelnou past. A odnesou to samozřejmě řídiči. Do první smrti se nic dělat nebude
tak hlavne ze tam je milion zelenych kuzelek...
Ale to samé je na silnici z Jblonce na křižovatku rádelaká,taky samý kužel k ho...u!!!
Ono něco podobného je na I/35 u odbočky na Jablonec taky nevidíte za zatáčku díky protioslňovacím terčům nebo co to je. Myslím, že i z té 90" by někdo lehce vletnul do nehody v levém pruhu. nechápu nejen, že to někdo vyprojektuje, schválí a stavbu bez problémů přebere. Například kdo převzal úsek I/35 u Dlouhého Mostu směr Turnov. V levém pruhu je několik nerovností, které ve 130 dají kolům dost velkou ránu a to nemluvím o sanitkách co tam jedou třeba rychleji s pacientem.
Proč tam ta křižovatka vůbec je? Kvůli obyvatelům několika rodinných domů, ke kterým je přístup od autosalonu Citroën po staré silnici? Aby nemuseli ujet kilometr navíc, tak se udělá nebezpečná křižovatka s nepřehlednými rozhledovými poměry?
Kvůli autobusu, jak jsem psal, kdyby tam bylo obratiště, tak se může ta křižovatka zavřít.
Hlavne, ze se pod realizacni dokumentaci podepsali vsichni jmenovani v tomto clanku. A ted bude pan Čap rozkazovat o vymene za sklo. Priste se zamyslete pred realizaci. Stacilo zapojit hlavu, klidne by se tam vesel pripojovaci a napojovaci pruh. Misto na ne tam je.
No jo, ale zase to hezky plní hlukové limity, že? To je dneska alfa a omega spolu se snižováním CO2 emisí.