- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý den, Město Liberec nevyhodilo peníze za pozemky zbytečně, jedná se o strategické pozemky na "zlatém kříži" s vysokou hodnotou a budovy z buněk město potřebuje do doby dokončení výstavby projektovaného terminálu a parkovacího domu a kupuje je za nižší než poloviční hodnotu oproti jiným zakoupeným a zcela "bezcenným" pozemkům.. Podle smluvního závazku Město Liberec mělo zajistit výstavbu výpravní budovy, kterou původnímu vlastníku, tj. ČSAD Liberec nechalo zbourat . Pokud stavební úřad nařídí odstranění kontejnerových buněk - budou odstraněny - již dnes je o buňky velký zájem se strany sportovních organizací jako sociální zázemí na hřištích apod. Investiční náklady byly více než 7 mil. Kč. Tunel byl projektován s tím, že bude obnovena původní funkce autobusového nádraží. Statické zatížení tunelu stojícími a nebo pomalu pojíždějícími autobusy je nesrovnatelně nižší oproti dynamickému zatížení projíždějícími tramvajemi (stačí se postavit na chodník u budovy URAN a vyčkat projíždějící tramvaj-chvěje se celé třída 1.máje).
Zajímavá myšlenka - že tunel není podzemní stavba, ale přesýpaná mostní konstrukce - pak ale tato stavba patří, dle platné legislativy, vlastníku pozemků -tak jak sklep v každém domě patří vlastníku domu a vlastník s ním může nakládat dle vlastního uvážení - uzavřít anebo vybírat mýtné apod. Byla by to jistě zajímavá podnikatelská aktivita a to i finančně i ve správě ŘSD.
Pokud Město Liberec nechce mít v této lokalitě autobusové nádraží - nebude tam. Může tam být třeba park - město nahradí vlastníkům pozemků ztráty z vynaložených investic a ztráty z podnikatelské činnosti a v souladu s územním plánem bude autobusové nádraží situováno jinde anebo nebude ve stotisícovém městě vůbec.
"Znehodnocení" pozemků mezi Žitavskou ul. a Vaňurovou ul. je důsledek činnosti a zájmu města, které chtělo mít dálniční průtah středem města (což je středoevropská rarita) a nikoli podle Hitlerovy silnice z třicátých let minulého století.
"Stavební úřad nyní navíc zahájil řízení o odstranění třetího patra buněk, protože v kolaudačním rozhodnutí byla povolena jen dvě patra." Já teda vidím na obrázku dvě patra. Jestli si náhodou někdo z těch inteligentů neplete patra s podlažími.
Primátor nemusí mít o nic obavy.
Až konečně skončí v úřadu a vrátí se prázdné lahve z jeho kanceláře, bude si Liberec moci koupit pozemky až k letišti a spojit to rychlodráhou.
"Budeme zpětně vymáhat nájemné za 20 let." Půto, Půto, to je takový výkřik. To smete i koncipient v zácviku
no, zajímavý výkřik. přečtěte si nicméně toto:
http://moderniobec.cz/pravni-narok-na-zpetne-najemne-za-pozemky/
Liberec byl vždycky zvláštní město, takové pro sebe, už před II. světovou válkou!
Jo, máte pravdu, autobusové nádraží se chorvatsky řekne autobusni kolodvor
To je primátor panečku. Jak to má pěkně pod kontrolou babišovec.
Jo jo, málem tomu zabránil, lump jede