Odpovědi šéfredaktora časopisu Filter ZDE
"Filter je pro všechny, otevřený časopis, který má ambice být 'velkým'. Nemůže reflektovat extrémně okrajové žánry, na to je tu třeba internet. A ke Green Day - to je dostatečně kvalitní kapela, aby se mohla na obálce objevit," odpověděl na jeden z dotazů Pierre Beneš.
Podle něj se čtenáři časopisu do budoucna mohou těšit na "dárečky", třeba v podobě DVD přílohy. "Ale pouze nárazově. Neradi bychom se dostali do modelu CD/DVD 'zdarma' za nějakou vysokou cenu," podotkl Beneš.
Časopis Filter vydává mediální skupina MAFRA, do jejíhož portofolia dále patří rádia Classic FM a Expresradio či nově hudební televize Óčko. - více zde
Nulté číslo časopisu Filter vyšlo v polovině dubna a bylo k dostání zdarma na místech spjatých s hudebním děním. Regulérní první číslo za 55 Kč (na Slovensku za 89 Sk) se objevilo ve stáncích tento týden. - obsah aktuálního čísla najdete ZDE
Redakci časopisu tvoří společně s Benešem tým zkušených publicistů, mezi nimiž nechybí Radek Bureš, Pavel Kučera, Honza Vedral a další.
"Naším cílem je moderní a kvalitní časopis, který je otevřený všem současným hudebním směrům, nenudí a věnuje se tématům, která mladé lidi zajímají," říká Pierre Beneš.
Oproti běžným hudebním titulům se chce Filter věnovat i módě, filmu, technice a novým trendům. Témata zamýšlí zpracovávat svěží a zábavnou formou s nezbytnou dávkou nadhledu. - stránky časopisu Filter ZDE