Diskuze
Strojvůdce nečetl informaci o nižší rychlosti, řekla inspekce k nehodě vlaku
Děkujeme za pochopení.
T57o10m17á68š 11D98r36u91s39a
Argumentace všech drážních činitelů jen v plné nahotě ukazuje, o jak velké fosílie jde. Tištěné knihy, oběžníky, my jsme z obliga. Pokud se ten vlak rozjel, může za to stát, ministerstvo dopravy, ten, kdo provozuje trať a vůz; ti mají krev na rukou, protože cena technického řešení je zanedbatelná a za předpisy a certifikace, které to nejspíš prodražují, nesou zodpovědnost opět oni.
J56i24ř47í 87M42a39k88o40ň
informování o omezení rychlosti pouze formou tzv. tabulek traťových poměrů je nedostatečné. - Tomu opravdu nerozumím. Již za dob c. k. dráhy byla pomalá jízda označena - na zábrzdnou vzdálenost před jejím začátkem tzv. "Výstražný štít" - velký žlutý trojúhelník postavený na vrcholu, v jehož středu byla velká černá číslice označující sněženou rychlost v desítkách km/hod, tedy 10 km/hod bylo označeno 1, 50 km/hod 5 a pod. V místě, kde tato rychlost začínala, byla u kolejí umístěn žlutý obdélník postaven na užší stranu, s velkým černým písmenem Z, Konec úseku s pomalou jízdou byl označen bílým obdélníkem s písmenem K. Štít a začátek úseku se za snížené viditelnost osvětloval, později byla číslice a písmeno Z tvořeno z odrazového materiálu. Strojvedoucí byl o pomalých jízdách informován rozkazem Pokud bylo takové značení pomalé jízdy zrušeno jako zlepšovák, je opravu stěží pochopitelné.
K49a83r83e23l 34M45o15k48r94ý
Přitom v dnešní době, kdy to mají v tabletu, by nebyl/neměl být žádný problém, aby to v tom tabletu "svítilo" a fira to musel potvrdit, že to četl.
Ano, bude to muset potvrzovat vždycky a furt dokola, ale piloti letadla taky před každým startem musí projít checklist (a tuším ho už mají v tabletech).
V97á55c52l49a69v 51Z62e92l75i73n34k59a
Ano, takže opět klasicky po česku zákon padajícího uáááha. Šlendrián na místech, kde nejspíš řada motáků bere pětinulové platy, ale hodí se to na toho nejvíc vespod. Protože ten nemá na tým právníků, který to naohýbá tak, aby to prošlo. Stejné jako před lety ta srážka tramvají v Ostravě nebo kde. Jednokolejná trať bez jakéhokoli zabezpečení. Nic se s tím nedělalo přes opakovaná varování, že tam dochází ke sjetím tramvají proti sobě. V podstatě časovaná bomba. Až se musel stát malér s obětmi a pak se páni manažeři konečně ráčili pohnout. Odnesl to bohužel opět řidič, protože ten udělal chybu. Jenže u tohoto typu chyby není při podobném "řešení" trati otázkou zda, ale kdy.
J25a85n 88T60u33r63č
Dříve byla práce na železnici řízena téměř polovojensky. Podřízený se hlásil nařízenému, na všechny úkony byl zvláštní předpis atd. Již delší čas lze pozorovat všeobecný pokles disciplíny a odpovědnosti za svoji práci a to tam, kde jde lidské životy a možné velké materiální škody, není dobré.
J12i29ř16í 11E79r48b88e86n
I řízení provozu podle D3 je zvláštním předpisem... Hodně zvláštním...
P71a84v94e65l 64M64a80t76o24u34š34e38k
Tak jak to tedy je? "Z vyšetřování také vyplynulo, že informování o omezení rychlosti pouze formou tzv. tabulek traťových poměrů je nedostatečné", ale přesto je obviněn (jen?) strojvedoucí? Dokud se budou tak zásadní informace předávat uvedeným způsobem (nejlépe na straně 32 padesátistránkového pamfletu, který je pro příslušného pracovníka z 99 % obsahu úplně k ničemu), nehody budou. Pokud strojvedoucí nebyl duševně chorý, určitě tam nevjel o 60 km/h vyšší rychlostí úmyslně. Dříve se, pokud vím, o takovýchto omezeních informovalo pomocí tištěných rozkazů předávaných výpravčím. Někde se to (snad) dělá dodnes. Dnes se tedy zjevně strojvedoucímu předají el. poštou kvanta informací, patrně o výlukách v celé síti, najdi si tam to své a jeď jak umíš!
M52a19r31e40k 66J68a78n49í15k
Chtít po novinářích znát rozdíl mezi mletým vápencem a vápnem je asi moc, že jo... Ten vlak totiž vezl to první.
J55a33n 36P68r83i86c54h35y48s71t64a35l
"Nákladní vlak složený ze dvou tažných elektrických lokomotiv"
Z neznameho duvodu se zacalo pouzivat slovni spojeni "tažná lokomotiva". Proboha proc? To je stejny nesmysl jako "vlakove nadrazi".
Asi to napsal nejaky zurnalisticky novinar.
P93a61v92e91l 75O52b76d15r55ž42á15l21e61k
Lokomotiva může být i postrková...
M23i54r42o50s19l54a54v 84B33u55č85e10k
Klasický bol MHD - Naprostá smršť "Služebních příkazů", k prokazatelnému obeznámení se = Podpis. Samostatný čas na studium stanoven samozřejmě není. Praxe - Řidič už automaticky podepíše cokoliv - výpravčí zkoumá další chybějící a řidiči jsou k autobusům. Ruku na srdce, je to system problém. Výhoda - bus je schopen své pochybení napravit ... .
T69o73m25a88s 18C15e93n18e16k
Ten odbagrovaný násep podepřený pochybnou výdřevou je taky dílo. To je jak foto někde z Indie.
H57o57n38z47a 89K26r12o43u59ž23e27k
A proč je v tomto článku uvedena jen malá část informací? Proč zde není uvedeno, že strojvedoucí se vrátil na trať po půl roce a snížení rychlosti nebylo nikde, v jízdním rozkazu, v knize normálií, kde tyto informace být musí? Proč není uvedeno, že označení o snížení rychlosti bylo na trati nedostatečné? Jediná informace, která se k němu dostala byla skrze tablet...nikde žádný podpis, nic...jen elektronická informace, kterou ani nikdo neověřoval, že je s ní seznámen.
M25a17r69t41i21n 84J38u26r19e50č70k16a
Na druhou stranu, před tímto strojvůdcem po trati jezdili i další a ti seznámeni byli, tak jak je možné toto... Viděl bych to co by lidskou chybu, nedostatečně se seznámil se změnou v nějakém tabletu, což se není čemu divit, kdybych musel denně taky studovat změny na trase přes tablet, tak bych si taky všeho nevšiml. Pak přehlédl návěstidlo. Jestli to byla jediná fyzická věc upozroňující na práce, tak mi to přijde nedostatečné. Na silinicích i kdybych omezení rychlosti jsem přehlédl, tak je tam celá řada dalších značek, které upozorňují, že se na trase něco děje. Vzhledem k závěru inspekce bych tipoval, že administrativně/legislativně měli vše splněno jak měli mít.
Tisíce středoškoláků vzdávají školu. Tratí na výdělcích, stát pak na daních
Každý dvacátý středoškolák v Česku dobrovolně vzdá studium. Redakce iDNES.cz to zjistila ze...
Strážníci vytáhli osvědčený recept na neplatiče pokut. U dvou fungoval hned
Premium Dva notoričtí neplatiči pokut z řad motoristů uvázli v síti karlovarských strážníků. Díky...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Chovatel na Chebsku našel desítky mrtvých ovcí, zřejmě je roztrhali vlci
Vlčí smečka napadla chov ovcí v Paliči u Lipové na Chebsku. Soukromý chovatel po jejich útoku sčítá...
Byla to moje blbost, řekl mladík, který zapálil obchod. Obžaloba žádá podmínku
Podmíněný trest navrhuje státní zástupce Jan Kasal pro dvacetiletého Mária Baigera, který v...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Neprodávejte je, apeluje petice za zachování posledních městských lázní
Zachránit poslední výspu tradičního lázeňství v Karlových Varech. Takový je apel iniciátorů petice...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Putovní socha ozdobila lázně, dříve už ji obdivovali třeba na Harvardu
Dílo světoznámého umělce Tonyho Cragga zdobí od pátečního poledne park Střed v Mariánských Lázních....
Číšník, údržbář i pradlena v jednom. Personál malého kempu musí umět vše
Číšník, pomocník v kuchyni, údržbář, nákupčí nebo pradlena. To jsou mimo jiné činnosti, které musí...
Nejsou obyčejné, jsou lázeňské. Toulavým kočkám pomáhá nový spolek
Vykastrovat, ošetřit, vyléčit a případně najít nový domov. V Mariánských Lázních se o toulavé kočky...
Vedoucí týmu výroby, volba směn, 13. plat+bonusy #KaXLW
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Karlovarský kraj
nabízený plat:
30 000 - 40 000 Kč