Karlovy Vary tak nakonec zaplatí 24,7 milionu korun. Na úpravu nástupiště má firma sedm měsíců čas. Hotovo by mělo být do letošních Vánoc.
Plán předpokládá, že v některých místech bude stačit odstranit svrchní vrstvu asfaltu a nahradit ji novým povrchem, jinde ovšem půjdou stavbaři dál, tedy odstraní veškeré vrstvy komunikace.
„To se týká například silnic u samotných nástupních ostrůvků, které trpí provozem těžkých autobusů,“ uvedl první náměstek primátorky města Tomáš Trtek.
Plány ovšem mohou ještě změnit nálezy v sondách do povrchu komunikace. Mohou odhalit nutnost jít do větších hloubek i v místech, kde to původní záměr nepředpokládal.
Koncepce území před Městskou tržnicí zůstane po rozsáhlé rekonstrukci prakticky beze změn. Centrální autobusové nádraží bude ovšem díky bezbariérovým přístupům vstřícnější k hendikepovaným či matkám s kočárkem. Ti bezbariérový přístup zastávky postrádají dlouhodobě.
Práce v centru města se neobejdou bez omezení v dopravě. Projekt je ale rozdělený do etap, takže by neměla nastat situace, kdy by byla celá lokalita uzavřena najednou. Omezení se dotknou jak městské hromadné, tak individuální dopravy.