- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bývalé Chebské strojírny nabídku zpracovávaly (asi tři-čtyři roky zpátky), ale byly moc drazí. Měli konstruktéry i zkušené mostaře, ale ti jsou již v důchodu a strojírny taky už nefungují. Toto se děje v celém strojírenství a Ukrajinci s Bulhary a Rumuny nás nezachrání. Nehledě na to, že se současní konstruktéři bojí a nechtějí si vzít na triko přemostění tak důležitého železničního uzlu. Jo a pro demontáž byly velmi omezující podmínky výluk a pro stavbu nového mostu to bude ještě horší. Takže babo raď.
Zeptám se jako naprostý laik, kterým také jsem. Pokud je nejdelší lávkou takové konstrukci 260 m dlouhá v Čelákovicích, existuje vůbec nějaký tuzemský zhotovitel, který by byl reálně schopen postavit onu 400 m u nás v Chebu? Pokud ne, oslovilo město zahraničního? Anebo je pro vedení prioritou třeba obecní pec pečiva, která se již z principu absolutně nemůže vyplatit a jde o černou díru na peníze, leč tohle nějak výrazně neřeší? Protože na Švéďáku přeci není nějaké omračující množství voličů, že jo.
No, jenom jestli to není proto, že se současným vedením města stavební firmy nechtějí pracovat. To bylo při volbách řečí, jak jsou všichni šmejdi a světlé zítřky čekají občany města až s VPM (kam patří starosta i místostarosta), že.