Diskuze

Strojvedoucí u polských vlaků překvapila řídicí páka vlevo i úzký výhled

Šestnáct nových železničních souprav RegioFox najde domov na nádraží v Havlíčkově Brodě. Motorové vlaky polského výrobce Pesa Bydgoszcz nahradí starší vozidla. Od poloviny ledna se v Brodě na nové soupravy školí strojvedoucí. S vlakem se seznamují a zvykají si třeba na řízení levou rukou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Co si vrcholový managenent "podle svého nejlepšího vědomí a svědomí" , bez znalosti práce strojvedoucího objednal - s tím musí prostý lid pracovat ... jak má pracoviště strojvedoucího, do toho nemá prostý lid co kecat ...

3 1
možnosti
PJ

Lokomotywa bezwyhledowa

3 0
možnosti
KN

To jako je fakt, že u vyběru souprav nebyl ani jeden fíra❓️To si snad drahy dělaj prču❗️A nebo to výběrko bylo cele levé a ne jen ten kontrolér😂❗️

3 0
možnosti
PR

Podle fotek to vypadá, že je to tank. Strojvedoucí z toho nevidí, a když se bude chtít bavit s někým na peroně, to z toho musí vystoupit??? Papírové rozkazy tuším nebyly ještě zrušeny.

2 0
možnosti
JB

kdyby do dálky.. což o to... ale tam hlavně není vidět PŘED VLAK! takže, že má mrtvolu na spřáhle zjistí až v cílový stanici! ty vlaky se fakt nepovedly...

4 1
možnosti
PR

Zjistí to pohledem do zpětného zrcátka podle cestujících, zvracejících na peroně. Anebo v kamerách podle znečištěného interiéru, pokud se jim už povede nastoupit.

2 0
možnosti
PS

Ty polepy zabíjí veškerý estetický vkus.

2 0
možnosti
RK

Páka na levou ruku ... no, v Polsku jim někdo řekl, že to je náhrada za 810 (š...fon), tam je taky na levou, tak to přizpůsobili...

(O regulátoru na páře nemluvím, taky levá ruka, ale tam už moc pamětníků není, v červeném motoráčku M131.1 byly tři páky na dvě ruce a pořád se s nimi šermovalo...)

4 0
možnosti
JF

J36a85n 74F78r56a14n33ě85k

31. 1. 2024 17:57

Úzký výhled? Tak to asi neseděli v syslovi. tam je to jak z tanku okno do čtverce a sloupky široké jak zeď. A řídící páka vlevo je i u řad 810, 720, 770 a třeba žabotlam má ovládání až skoro na úrovní stehna levé nohy. Sergej má také kontroler vychýlen víc do leva vůči obsluze. Ovládání vlevo má i svůj důvod levou snižuji stupně a pravou můžu rovnou přibrzďovat, nemusim přehmatávat, což při nouzovém brzdění může bejt i rozhodující.

2 0
možnosti
MZ

Jenže tady se jízda a brzda ovládají stejnou pákou ... jako u moderní tramvaje.

Na klasický brzdič DAKO-BS2, DAKO-BSE zapomeňte.

U 720 (ex T435.0), 770 (exT669.0) je kontroler s pákou nebo "volantem" ...

1 0
možnosti
JD

J28a12n 83D70v77o46ř38á51k

31. 1. 2024 9:32

Jestliže strojvedoucí sedí na pravé straně, částečně za sloupem, tak by mohl mít problém s viditelností návěstidel. Nebo se mýlím?

4 0
možnosti
Foto

J21i19ř18í 86E94r74b22e56n

31. 1. 2024 15:25

Je to možné, ale pořád to bude podstatně lepší viditelnost než z předrevolučních motorových lokomotiv ČKD řady T 435.0, T 458.1, T 448.0 a zejména T 669.x při jízdě motorem vpřed.

2 0
možnosti
VJ

V82í95t 45J83ů78z22a

31. 1. 2024 9:08

Vozy RegioFox jsou na rozdíl od jiných železničních souprav stavěné na jednom dlouhém podvozku se třemi nápravami.

Zdroj: https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/zeleznice-vlak-regiofox-ceske-drahy-skoleni-strojvedouci-havlickuv-brod.A240131_774488_jihlava-zpravy_mv ???

Není tam těch náprav přece jen aspoň 6?

1 0
možnosti
PK

autor zřejmě myslel tři podvozky a na každém jsou dvě soukolí.

5 0
možnosti