- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co si vrcholový managenent "podle svého nejlepšího vědomí a svědomí" , bez znalosti práce strojvedoucího objednal - s tím musí prostý lid pracovat ... jak má pracoviště strojvedoucího, do toho nemá prostý lid co kecat ...
To jako je fakt, že u vyběru souprav nebyl ani jeden fíra❓️To si snad drahy dělaj prču❗️A nebo to výběrko bylo cele levé a ne jen ten kontrolér😂❗️
Podle fotek to vypadá, že je to tank. Strojvedoucí z toho nevidí, a když se bude chtít bavit s někým na peroně, to z toho musí vystoupit??? Papírové rozkazy tuším nebyly ještě zrušeny.
kdyby do dálky.. což o to... ale tam hlavně není vidět PŘED VLAK! takže, že má mrtvolu na spřáhle zjistí až v cílový stanici! ty vlaky se fakt nepovedly...
Zjistí to pohledem do zpětného zrcátka podle cestujících, zvracejících na peroně. Anebo v kamerách podle znečištěného interiéru, pokud se jim už povede nastoupit.
Ty polepy zabíjí veškerý estetický vkus.
Páka na levou ruku ... no, v Polsku jim někdo řekl, že to je náhrada za 810 (š...fon), tam je taky na levou, tak to přizpůsobili...
(O regulátoru na páře nemluvím, taky levá ruka, ale tam už moc pamětníků není, v červeném motoráčku M131.1 byly tři páky na dvě ruce a pořád se s nimi šermovalo...)
Úzký výhled? Tak to asi neseděli v syslovi. tam je to jak z tanku okno do čtverce a sloupky široké jak zeď. A řídící páka vlevo je i u řad 810, 720, 770 a třeba žabotlam má ovládání až skoro na úrovní stehna levé nohy. Sergej má také kontroler vychýlen víc do leva vůči obsluze. Ovládání vlevo má i svůj důvod levou snižuji stupně a pravou můžu rovnou přibrzďovat, nemusim přehmatávat, což při nouzovém brzdění může bejt i rozhodující.
Jenže tady se jízda a brzda ovládají stejnou pákou ... jako u moderní tramvaje.
Na klasický brzdič DAKO-BS2, DAKO-BSE zapomeňte.
U 720 (ex T435.0), 770 (exT669.0) je kontroler s pákou nebo "volantem" ...
Jestliže strojvedoucí sedí na pravé straně, částečně za sloupem, tak by mohl mít problém s viditelností návěstidel. Nebo se mýlím?
Je to možné, ale pořád to bude podstatně lepší viditelnost než z předrevolučních motorových lokomotiv ČKD řady T 435.0, T 458.1, T 448.0 a zejména T 669.x při jízdě motorem vpřed.
Vozy RegioFox jsou na rozdíl od jiných železničních souprav stavěné na jednom dlouhém podvozku se třemi nápravami.
Není tam těch náprav přece jen aspoň 6?
autor zřejmě myslel tři podvozky a na každém jsou dvě soukolí.